1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    geen lobbys bij guerilla en campaign is het enige wat ik mis...
    Voor de rest weinig verschil met oudere ghost recons naar mijn mening dan
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja.

    maar ik wil de pret niet drukken in dit topic dus ben maar gewoon weer andere games aan het spelen :+
     
  3. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0

    Wat mis je dan in de nieuwe?

    In eerste instantie vond ik GRFS echt geen fuck aan, totdat ik met wat mensen van XBW ben gaan spelen en we goed gingen samenwerken. Nu vind ik het super!
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Eindelijk de game binnen van Bol! Dus als mensen willen spelen voeg me maar toe

    Nope
     
  5. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb je geadd. Ratchet en ik spelen nu samen, maar een derde man is altijd prettig! ;)
     
  6. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Servantes voeg je toe als dar mag.vrienden van me hebben het spel kaar spelen nauwelijks mp.Stuart vind je het goed dat ik jouw ook toevoeg.zoals vele al zeggen is het in teamverband een stuk leuker
     
  7. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb een team aangemaakt via GRFS. Er zitten nu vier XBW'ers in. Dus wil je vaker en makkelijker in teamverband spelen add dan TripMode NL. Want als je niet in mijn FL zit kan ik op één of andere manier geen invite versturen.
     
  8. Sander2

    Sander2 Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had je al toegevoegd, Tripmode
     
  9. TripMode

    TripMode Novabetting

    Berichten:
    349
    Leuk Bevonden:
    4
    Oké. Ik ben al een paar dagen niet online geweest door drukte. Als ik weer online kom accepteer ik je Friend Request en stuur ik je een invite voor het XBW-team.
     
  10. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ik mis vooral een fatsoenlijke structuur om de MP heen. Dat de cover wat glitchy is qua hit detection en dat de controls niet altijd even vlot reageren kan ik me wel overheen zetten.

    Maar de interface voor de MP is zo enorm beperkt dat het alleen werkbaar is als het perfect zou werken. En dat doet het dus niet.

    Host migration faalt vaak, je hebt geen enkel idee hoe je verbinding is of wie de host is, als je disconnect word je naar het start scherm gegooid, er is geen enkel regio filter of lobby lijst alleen een quick match optie, matchmaking lijkt geen enkele rekening met je ping te houden en flikkert je net zo lief in een room met 2 amerikanen een canadees en een somalier als dat hij je bij wat europeanen plaatst etc etc

    Dat is niet hoe je de netwerk infrastructuur van wat een competitieve shooter moet zijn opzet. Het is TE basic en werkt de helft van de tijd nog niet naar behoren.

    Het is qua opties nog niet de helft van wat de oude G.R.A.W games je lieten doen.

    Gameplay daarentegen is als je eenmaal een goede room hebt wel erg vet als er goed samen gewerkt word. En ook de Gunsmith feature vind ik erg leuk (maar die is ook weer volkomen kut geintegreerd in het online gebeuren)

    Ik weet dat ik verwend ben met een eigen BF3 server en de enorme hoeveelheid opties die games als CoD en Halo je online geven maar ik had gewoon veel meer verwacht van Ubisoft.

    Waarom afwijken van wat hun vorige serieuze shooters (GRAW en RSV) zo goed maakte?

    Als ze verwachten dat ik dit langer ga spelen en/of geld aan DLC uit ga geven moeten ze minstens

    - laten zien wie de host is
    - laten zien hoe de verbinding van de host naar alle spelers is
    - een zoekoptie voor matches maken waar je gewoon een lijst met rooms kan opvragen op basis van gametype (met uiteraard ping indicatie)

    Anders gaat hij volgende week als de BF3 DLC uitkomt alweer de kast in

    edit:// en dan begin ik nog niet eens over de lag compensation die in de killcams volledig genegeerd word :+ Hoe vaak ik wel niet in de killcam mensen op me zie schieten terwijl ik de hoek nog niet om ben, of de hoek al wel om ben (undetected) terwijl dat in het spel zelf niet zo leek te zijn...

    Dat is dus een teken dat het spel zelf lag compensation toepast maar de killcam de data pre-compensatie laat zien. Dat is gewoon slecht en hoort niet bij een spel als dit. Als het spel lagt moet dat niet weg gemoffeld worden maar moet je dat gewoon laten zien zodat iedereen weet waar hij aan toe is
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2012
  11. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.982
    Leuk Bevonden:
    3.324
    Jaa is goed hoor iedereen die me toevoegd heeft ik heb ook een mic dus praat gewoon.
    Heb de beta ook al gespeeld ga er dus niet helemaal noob in :p
    Ben nu aleen eerst even serie kijken daarna kom ik spelen heleavond! :)
     
  12. Gamersea

    Gamersea Going, Going, Gone

    Berichten:
    1.792
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik ben mede met het verhaal van Delphiki eens. Maar als je voorgaande Ghost Recon's echt als een die-hard hebt gespeeld, dan weet je wel wat er mist.

    Zo mis ik de grote levels waar je tactiek kan gebruiken om iemand heen te gaan, ik mis de langzamere gameplay, de gamemodes zoals Last Man Standing, Hamburger Hill en Sharpshooter. Ik mis de grotere teams en vooral mis ik de "hardcore" modus waar je niet van die gare gadgets hebt, verder speelt het gewoon echt veel en veel anders dat cover systeem slaat bijvoorbeeld imo nergens op.

    En het niet samen kunnen van je eigen lobby is gewoon ultiem gay!
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Verbinding is soms inderdaad fucked up. Disconnects en hitdetectie etc. Maar de gameplay maakt voor mij veel goed. Het werkt allemaal gewoon heerlijk vloeiend. Vooral als je met een goed team speelt is het spel echt vet. Hoop dat het nog een hele tijd gespeel gaat worden.

    De ervaring van de eerste Ghost recons ga je niet meer krijgen. Is met elk spel zo.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2012
  14. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Veel van de dingen die je opnoemt, zie je niet alleen bij deze serie. Gears of war is ook een goed voorbeeld. Daarnaast het het een algemene trend.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Klopt, maar daarom hoeven we er nog geen genoegen mee te nemen.

    Al moet ik eerlijk zeggen dat het alternatief (dik betalen voor een dedicated server) ook niet geweldig is
     
  16. Dave Paparazzi

    Dave Paparazzi Active Member

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    15
    @ Delphiki

    Ik weet wat je bedoelt met die grote levels. Ben zelf die hard gamer geweest van de vorige versies, je kan niet meer ergens rustig met je sniper gaan liggen in het gras en mensen afknallen. Maar als je deze game even speelt met een groepje word het vanzelf leuk.
    Hoop alleen dat er wel wat groter levels komen met meer mensen dan.
     
  17. Wildstylez NL

    Wildstylez NL Kapitein Iglo

    Berichten:
    268
    Leuk Bevonden:
    3
    Pff wat een verbindingen vandaag. Meest onlogische kills na elkaar.
     
  18. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb vrij weinig last van lag.. het komt weleens voor maar ach, dan zoek ik een andere server op.

    Ik ben met je eens dat de levels erg klein zijn, maar aan de andere kant zijn ze beter ontworpen. Gevechten vinden nu niet steeds op dezelfde plekken plaats, terwijl dat bij GRAW wel vaak zo was. Je wist dat je een eind kon rennen, dan dekking zoeken omdat in die omgeving geschoten zou gaan worden. Nu heb je genoeg mogelijkheden om van andere kanten aan te vallen!

    Als laatste het punt van het 'in het gras gaan liggen en mensen afknallen'. Ik ben blij dat dit niet meer kan.. geen campers meer of idioten die de hele tijd op dezelfde plek blijven liggen. Rondlopen en op zoek gaan naar enemies, flanken.. ik vind het super.

    Smaken verschillen, maar ik hoop dat je nog wat leuke games kunt spelen en zo enthousiast wordt als ik!
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik heb helemaal niks gezegd over de formaten van de mappen :+ Dat was Gamersea volgens mij.

    Formaten van de mappen passen prima bij de gekozen stijl van gameplay.

    Ik irriteer me alleen mateloos aan de MP infrastructuur die gewoon niet van deze tijd is
     
  20. Intraxz

    Intraxz Ja!

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt. Ik word er niet vrolijk van.
     

Deel Deze Pagina