1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Ghost Recon: Future Soldier

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 29 apr 2009.

  1. Sen

    Sen Active Member Hoofdredacteur

    Berichten:
    4.521
    Leuk Bevonden:
    378
  2. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    @Sen

    Heb hem vandaag gehaald straks als ik thuis ben even spelen ben benieuwd !



    Edit: heb hem een paar uurtjes gespeeld wat een vet spel mochten er nog mensen zijn die co-op oid willen spelen kan je me altijd toevoegen
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2012
  3. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een spel op start drukken, met de rechterbutton 2x naar rechts en daar staat "Invert Y Axis".

    Recoil zit er volgens mij genoeg in, vrijwel al m'n wapens staan op 'undergassed'.

    Het valt me wel op dat het MP gedeelte alleen leuk is met meerdere mensen die headsets gebruiken. Gelukkig is er een aantal XBW lui met wie ik regelmatig samenspeel, anders had ik het spel al op Marktplaats.nl gezet.
     
    Laatst bewerkt: 2 jul 2012
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    ze hebben in-game wel recoil maar je voelt het als speler niet echt. Je voelt de impact ook niet echt van je wapens.

    Ik ben ook halverwege de campaign gewoon afgehaakt, het kon wat mij betreft echt niet tippen aan de oude games en ook niet aan nieuwe concurrenten als MP3

    Het heeft de tactiek niet van de oude spellen en als je het vergelijkt met meer geleide cinematische games als MP3 komt het ook op alle fronten tekort.

    En daarnaast was het veel en veel te makkelijk
     
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet ook zeggen dat hij me behoorlijk tegenvalt. Nee het is geen slechte game, maar het heeft allemaal echt weinig met Ghost Recon te maken. Moet wel zeggen dat ie steeds toffer begint te worden na een paar levels, maar ik vraag me wel af wat the fuck er gebeurd is. Want soms zijn die graphics echt zwaar achterhaald en soms ook weer best nice. Maar waar zijn de physics? Waarom klinkt en voelt het zo vreemd wanneer ik een vijand raak met een kogel, het klinkt en voelt gewoon goedkoop aan eerlijk gezegd.

    Door het sprinten en vloeiend cover nemen voelt het allemaal veel meer aan als Gears of Recon dan echt Ghost Recon. Ja het is een prima werkend cover systeem maar het haalt echt het Ghost Recon gevoel weg. Verder vind ik het lastig om echt uit te leggen waarom ie me uiteindelijk echt wel tegenvalt, maar helaas is dat wel het geval. Ook de multiplayer vind ik tot nu toe echt geen flikker aan. En denk niet dat het gaat veranderen.
     
  6. Stuart

    Stuart MSTRKRFT

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je wel met een groepje dan?
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556

    Zowel co-op als multiplayer met vrienden yep, en de mp valt mij echt gigantisch tegen. Als iemand mij had gezegd dat dit een volledig andere game was, toen ik nog niet wist dat het GR was, dan had ik dat meteen aangenomen.
     
  8. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    net de game weer opgepakt en damn blijft toch een lekkere game, mooi gemaakt tof verhaal en toffe gadgets =)
     
    Laatst bewerkt: 6 jul 2012
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    T verbaast me dat de gmae zo weinig aandahct krijgt, vind het echt een topper
    afwisselende levels, steeds andere strategieen en toffe gadges en leuk verhaall...
     
  10. MentalMarco

    MentalMarco Eat my dust!!!

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb nu 10 single player missies gedaan en daarna wilde ik een vorige missie opnieuw spelen. Nu als ik op Doorgaan klik moet ik de missies die daarna komen allemaal weer opnieuw spelen. Want zodra ik missie 10 weer aanklik saved hij hem niet bij Doorgaan. Iemand hier ook last van of doe ik wat fout |:-
     
  11. Signex

    Signex RIP Paul Walker!

    Berichten:
    583
    Leuk Bevonden:
    9
    gvd volgensmij heb ik een foutieve disc gekrege, bergen en andere dingen missen allemaal textures.

    heb em nieuw gekocht :mad:
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ghost Recon: Future Soldier krijgt prijsdaling


    Ubisoft heeft zopas aangekondigd dat het Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier in prijs laat dalen voor alle platformen. Je kan deze titel nu gewoon aanschaffen voor een prijs van €29,99 voor de consoles, en €19.99 voor de PC-versie.

    Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier is verkrijgbaar sinds 24 mei 2012 voor Xbox 360 en Playstation 3 en sinds 28 juni 2012 voor PC.
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat kost ie toch sowieso al in de meeste webshops :+

    Zal wel vanwege (zeer terecht) tegenvallende verkopen geweest zijn. Ik ben zo dom geweest om op de naam er de volle prijs voor te betalen. Al met al misschien 5 uurtjes online gespeeld en een paar camaign missies gedaan
     
  15. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    Vind dezegame echt vet!


    mochten er nog mensen co-op willen doen voeg me maar toe
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2012
  16. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Niemand die deze game speelt? nu 50% korting op DLC, ik ga weer aan de slag met deze game.
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik heb hem nog liggen en speel hem af en toe met een maatje. Bijna de campaign uitgespeeld. Is de dlc de moeite waard dan?
     
  18. Bacci

    Bacci Active Member

    Berichten:
    244
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt me wel, voor multiplayer moet je Arctic Strike en Khyber Strike hebben, ieders 400 punten, dus 800 punten voor 6 nieuwe multiplayer maps, 2 nieuwe multiplayer modes, 2 nieuwe maps voor coop mode, nieuwe wapens.
     

Deel Deze Pagina