maar als je naar de xo3 wil MOET je dan rifleman spelen of is sniper ook goed? want ik ben niet eens een rifleman in urban maps... ik kan alleen maar een sniper hanteren eigenlijk, als ik dan toch andere wapens moet dan is het altijd een 5.56 carbine. wat voor wapens gebruiken jullie eigenlijk eentje met veel power maar weinig accuracy of andersom?
Ok, nu ook een tijdje Live gespeeld en ik moet zeggen dat het weer behoorlijk cool is en dat ene meneer Guus eens wat minder mag spelen Die gast zit dag en nacht er achter
Volges mij is Guus geen echt mens maar 1 van de zombies geprogrameerd door microsoft om alleen op LIVE! te spelen om tegenstand te bieden aan de rest en dat was mijn visie
Ghaha, okee heel leuk allemaal, ik moet wel bekennen dat dit toernooi vrij goed getimed is want precies de dagen die je kreeg moest ik thuisblijven vanwege een kaakoperatie (verstandskies, heel irritant) En ja wat gaat Guus dan doen? Huiswerk....? Dacht et toch ff niet
Ik zit niet vaak te gamen maar als ik live ga zie ik je niet online Guus, welke tijdstippen zit je niet achter je xbox? Of geef je zelf off-line?
Ik weet dat het niks nieuws is, maarja toch verknalt het de lol een beetje. @TETTERONI nee geef mezelf niet offline aan, enneh dat is dus tevens het bewijs (@ IG X Jaylee) dat ik niet dag en nacht zit Meestal ben ik na het avondeten ff online.
heeft er iemand een id zodat vge nie altijd de witte knop ofzo moet indrukken as ge wilt klappen? buiten dichttapen
OK attentie ik kreeg dit mailtje in mijn inbox: Gefeliciteerd! U bevindt zich in de Top 10 voor Nederland op het Rifleman leaderboard voor Ghost Recon Island Thunder en ontvangt deze uitnodiging om mogelijk te kunnen deelnemen aan de Inaugurale Xbox Live Clash der Continenten. Ontvangst van deze uitnodiging en een indicatie dat u in deelname geïnteresseerd bent garanderen op geen enkele wijze kwalificatie tot deelname. Wij behouden het recht om zelfs na uitzending van de uitnodiging te controleren of u daadwerkelijk voor deelname in aanmerking komt. Het is UITERST BELANGRIJK dat u dit bericht leest en erop reageert vóór 10.00 CET op woensdag 10 september 2003 indien u wenst deel te nemen. In uw antwoord dient u aan te geven dat u in aanmerking komt en graag in overweging genomen wilt worden voor deelname aan het toernooi* en dat u het http://www.xbox.com/nl-nl/clashtermsofuse.htm hebt doorgelezen en hiermee instemt. Op 18.00 uur GMT op 8 september waren de Top 10 in aanmerking komende Nederlandse spelers die ervoor gekozen hebben om door Microsoft gecontacteerd te worden (in rangvolgorde): Guus BOK NL ZER B52 Heccer NL SINuX P1M King Jelzie Insane Gecko DutchBastard ZeroSabeR skipperBob Vergeet niet dat alleen de hoogst geplaatste Spelers die aangegeven hebben dat zij willen deelnemen in aanmerking zullen komen voor het Toernooi. Met andere woorden: het kan zijn dat er Spelers zijn die op dit moment op het leaderbord voorkomen maar die niet wensen te spelen of niet voor deelname in aanmerking komen, zodat lager geplaatste spelers die hebben aangegeven dat ze in deelname geïnteresseerd zijn op basis van hun rang zullen worden uitgenodigd tot deelname. ALLEEN VOOR DEGENEN DIE AANGEVEN DAT ZE IN DEELNAME GEÏNTERESSEERD ZIJN Eveneens nodig is informatie om de ene Finalist zo snel mogelijk naar Zuid-Frankrijk over te brengen. Elk van de Top 10 spelers die het http://www.xbox.com/nl-nl/clashtermsofuse.htmgeaccepteerd hebben en aan het toernooi wensen deel te nemen, dient daarom de volgende informatie te verschaffen: Benodigde informatie* § Naam § Telefoonnummer § Adres § E-mail § Gamertag § Of u in het bezit bent van een geldig paspoort voor reizen naar het buitenland? *Deze informatie wordt alleen gebruikt voor de verstrekking van prijzen in verband met dit toernooi en zal op geen enkele andere manier in gebruik genomen worden. N.B. indien u niet alle informatie verstrekt, de prijs niet kunt of weigert te accepteren, dan zal deze prijs voor u vervallen en aan de volgende hoogst geplaatste deelnemer toegekend worden, zoals staat vermeld in het Officiële Reglement. *Dit Toernooi is alleen open voor personen van 18 jaar en ouder die inwoner zijn van één van de volgende landen: De 50 Verenigde Staten en het District van Columbia (met uitzondering van MD en VT), Canada (met uitzondering van de provincie Quebec), het Verenigd Koninkrijk, Italië, Frankrijk, Spanje, België, Zweden, Nederland en Duitsland. Werknemers van de Microsoft Corporation, GMR Marketing Inc, en directe familieleden zijn uitgesloten van deelname. Zie (http://www.xbox.com/nl-nl/clashtermsofuse.htm) voor meer informatie. Wat raden jullie me aan om te doen? Een soort regeling te treffen met MS? Ik ben nl. geen 18. Wie heeft er een (serieuze) oplossing?
Daar gaat het toch niet om.. Het gaat om de verificatie tussen paspoort gebeuren dat je opstuurd en je paspoort bij het inchecken.
Ik ben overigens op zoek naar mensen die van de week het eea an Island Thunder potjes hosten.Anders kan ik geen Live verslag schrijven voor de featureweek
m'n neef king jelzie heeft 't ook, hij's 16, als hij liet z'n broer van 18 't doen, al is die niet zo goed....
Best klote dat ik niet kan, aangezien ik een stukje hoger op de lijst staat dan enkele van de hierboven genoemde peronen. Nou ja, in ieder geval mijn felicitaties richting de gelukkige winnaar van deze wedstrijd.
dude, hij's addicted (en volgens mij moet je dat ook wel zijn om in die lijst te komen, 24/7 gamers dus)