Ghost Recon Island Thunder, leuk? Leuk ja, offline! Ik heb zojuist zes (van de
missie's voltooid en de sfeer is echt top, vele malen beter dan in het origineel. Veel meer actie-georienteerd. Tevens is men wat verder gegaan in het level-design. Veel exotischer en gewaagder.
Op
Xbox Live is het echter huilen met de pet op.
Wat een prut. Ik kan er niet over uit dat men gewoon geen enkele moeite heeft gedaan de menu-structuur te verbeteren. Eenmaal aan het spelen is alles wel enigszins koek en ei, áls je eenmaal aan het spelen bent dan. De
Friends mogelijkheden zijn, ondanks veel kritiek vanuit de community, gewoon niet aangepakt. Je ziet wel wie er online is, maar zien welk spel ze spelen of of er nog plaats vrij is in de game? Ho maar! Op de tast moest ik uitzoeken wie er in Island Thunder zat, en of ik er wel bij kon. Na elke keer proberen in te loggen wordt je weer naar het main menu gestuurd om weer 5 a 6 klikken te moeten doen om weer bij het vrienden gedeelte te komen. Hoe kan ik dan in godsnaam óóit spelen? Ik heb meer in de menuutjes gezeten dan daadwerkelijk gespeeld.
Goed, meningen over beide aspecten dus nog erg verdeeld. Het is nog wat te vroeg om er daadwerkelijk over te oordelen hoewel ik dat eigenlijk al wél snel moet doen: In verband met de Island Thunder
featureweek op XBW moet de recensie al donderdag ochtend klaar zijn. Nu is dat niet zo'n probleem voor het single player aspect, maar om nog een goed objectief oordeel te vellen over het Xbox Live gedeelte vóór donderdagavond (aparte artikeltjes) lijkt érg moeilijk te zijn.
Klik om te vergroten...