1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghost Recon: Island Thunder net binnen!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door calibur, 22 aug 2003.

1. Nigel

Nigel Ghost Recon Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    @Oddball dat zelfde probleem had ik ook en de rede daarvoor is dat je info sharing in je xbox account management hoogstwaarschijnlijk uit hebt staan.

2. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Ja I know, heb dat nu aanstaan. Maar al had ik wel in de lijst gestaan dan had dat nog niets uitgemaakt, aangezien ik de tijd niet heb om een aantal dagen naar Frankrijk te gaan......helaas.

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Even wat materiaal dat ik zojuist op mn log heb geplaatst:

Ben benieuwd in hoeverre jullie mijn mening steunen :)

4. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    Wouter over de meeste punten ben ik het met je eens;
    -Friends community mogelijkheden ben ik het met je eens, er is weinig veranderd.
    -Inloggen in een game online duurt veels te lang, en wat ik best wel slecht vind als het te lang duurt dat je tijdens het connecten met een host je het niet kan cancellen.
    -Bijna geen host te vinden is waar je met meer dan 5 mensen kan spelen zonder enige lag te hebben.

Dit vind ik de minpunten van het spel, maar er zijn natuurlijk pluspunten in Island Thunder;
    -Grafisch is het verbeterd.
    -Off-line zkr verbeterd gewaagder, tegenstanders rennen af en toe als een gek door het level.
    -Het scoreboards vind ik zelf erg cool.
    -De uitrustingen van de soldaten zijn uitgebreid. ( meer wapens).

Ik vind zelf dat deze game verbeterd is in vergelijking met het vorige deel, maar ik moet wouter dus wel op de meeste punten gelijk geven.
    Het is wel zo als je een paar namen van deze thread toevoegt aan je friends list dat het connecten enz. wel wat makkelijker gaat.
    Wouter succes met je recensie. Ik vind het toch wel een top game._O_

5. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Live menu werkt al velen malen beter dan zijn voorganger, en wie daar al een beetje bekend mee was zal met GRIT geen enkel probleem krijgen. De sfeer op Live is nog steeds geweldig, met je 'wat een prut' uitspraak ben ik het totaal niet eens, het is misschien wat moeilijker dan met andere games om eindelijk een goede lobby te vinden, maar als je er eindelijk een hebt, dan heb je zeker ook wat, en dat is: hele vette fun!

Maar dat is mijn mening:)

Btw ik heb MS gemaild, nog niets terugontvangen, maar ik houd jullie op de hoogte.

Laatst bewerkt: 10 sep 2003
  6. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond potje Ghost Recon gaan doen Guus? Ga de game namelijk vanmiddag maar eens halen... Tot wanneer hebben we de tijd? Zit in Havo5 dus heb praktisch vakantie.

7. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    I'm in.

Vanmiddag nog even een serieus antwoord op Guus' en Lamberts verweringen ;)

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    hey ik wil vanavond ook meespelen .. kan ik eindelijk een keertje Wouter afschieten ;)

9. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal er vanavond ook zijn.... :cool:

10. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    zkers

Ik ben er ook bij maar hoelaat wilen jullie live gaan ik speel meestal na tienen.
    Voeg anders maar toe aan je friendslist, Guus Bok NL heb ik al toegevoegd maar nog niet meegeknald.

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Je deed toch VWO?

Anyway ik ben van +/- 18.30-20.30 online, ik zie jullie dan wel! Wie gaat er hosten btw?

Ik heb nog steeds niets terugontvangen, dat betekent in ieder geval dus dat ze mijn mail serieus en nemen en het overwegen. of ze zijn nog niet aan het werk, naturlijk;)

12. weirdo

weirdo Malle keeskoppen...

Leuk Bevonden:
    0
    diegene dsie zeggen dat ge weinig goeie servers enzo vindt...al is nagedacht dat de game amper een week uit is??

13. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn voldoende goede hosts, maar je moet ze wel in je lijst hebben staan. Het grote verschil in GR:IT is dat een privite server nu echt gesloten is en dat je er enkel nog maar in kan komen via een uitnodiging van de host.

Als je meer wilt weten over GR:IT en FPS in het algemeen, dan zou ik eens een kijkje bij de Dutch Ghosts nemen.

14. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Oja, stink, ik moet vanavond nog trainen (in de regen:confused:) dus ik ben maar tot 19.30 online. Ik hoop jullie voor die tijd dan nog te zien:)

Btw ik heb nóg steeds niets van MS ontvangen, ik denk toch wel dat dat erop wijst dat ze ermee bezig zijn, ook al weet ik dat ze nog wel meer mailtjes hebben om te beantwoorden...hoe dan ook nog geen negatief nieuws (voor mij dan) in mijn inbox:)

15. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Ik deed idd VWO Guus.. VWO5 niet gehaald en doe nu Havo5. Vandaar dat het zo vet easy is.. Heb nog wel wat huiswerk, maar erg veel is het niet.........

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    BETER hoor! Ze waren inderdaad bereid om een uitzondering op de regel maken! Wel is het van belang dat ik met iemand meereis.

Proficiat!

Wij hebben uw gegevens ontvagen en kunnen nu bevestigen dat u uitgenodigd wordt om deel te nemen aan de Inaugurale Xbox Live Clash of the Continents. Binnen 24 uur zult u uw reisplan ontvangen.

Wij nodigen u ook uit om een vriend of partner mee te brengen, daarom is het uiterst belangrijk dat u dit bericht leest en er voor 11:59 AM CET donderdag 11 september 2003 op reageert als u iemand mee wilt brengen. Wij hebben de volgende informatie nodig over de vriend of partner die u vergezelt:

Benodigde informatie*:
    ? Naam
    ? Telefoon
    ? Adres
    ? E-mail
    ? Heeft uw vriend of partner een geldig paspoort om naar Frankrijk te kunnen reizen?

* Deze informatie wordt alleen gebruikt voor de verstrekking van prijzen in verband met dit toernooi en zal op geen enkele andere manier gebruikt worden.

Vergeet niet dat u alle informatie dient te verstrekken, omdat uw vriend of partner u anders niet kan vergezellen.

Mocht u vragen hebben neem dan contact met ons op.

*.Dit Toernooi is alleen open voor personen van 18 jaar en ouder die inwoner zijn van één van de volgende landen: De 50 Verenigde Staten en het District van Columbia (met uitzondering van MD en VT), Canada (met uitzondering van de provincie Quebec), het Verenigd Koninkrijk, Italië, Frankrijk, Spanje, België, Zweden, Nederland en Duitsland. Werknemers van de Microsoft Corporation, GMR Marketing Inc, en directe familieleden zijn uitgesloten van deelneming. Zie (Officiële Reglement) voor meer informatie.

17. Oddball

Oddball S.O.E.

Leuk Bevonden:
    0
    Woohoo.....Guus naar Frankrijk......Gefeliciteerd

18. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Gefeliciteerd dude, stuur je wel een kaartje :9?

Grmbl, ik heb de mijne nogsteeds niet ontvangen :'-(.

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien met Mirik mee? :D

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Met Mirik mee zou ik wel wreed vinden inderdaad, maar ik ga met mijn broer Thijs!

Dit wordt echt wreed, zal proberen NL flink hoog te laten eindigen!

Laatst bewerkt: 11 sep 2003

Deel Deze Pagina