Ghost Recon: Island Thunder net binnen!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door calibur, 22 aug 2003.

1. yaco1969

yaco1969 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb island thunder gekocht en een dag later geruild. ik had mijn verwachtingen al niet al te hoog gesteld maar dit is echt meer van hetzelfde, ik hoop dat ernou eindelijk eens snel een echte gave online shooter komt op de x-box want online gamen is zoveel beter.

2. boomer

boomer Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    koop dan wolfenstein als je live hebt!

3. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Tis gewoon gaaf!

4. RuffRyder

RuffRyder 360º

Leuk Bevonden:
    2
    Idd, vooral als je deel I gespeeld hebt_O_.

5. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben daar nou juist blij mee want ik vond GR hardstikke leuk met als enige minpunt dat ie eindig is. GRIT is eveneens eindig met slechts 8 levels en ik ben reuze blij dat er maar liefst 3 single player levels bij komen. Ik ben ook vleselijk blij dat die drie levels niet op de originele disk staan, want dan was de prijs ongetwijfeld 10 euro duurder geweest.

Kortom: na MechAssault zegt ook GRIT tegen mij: Xbox Live roelt!

(maar dat wist ik toch al... :) )

6. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    er komen in totaal 4 nieuwe lvl's tog?

7. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Yes, 1 multiplayer en 3 singleplayer.

8. XTM

XTM Metaal

Leuk Bevonden:
    1
    Ook goed. :D

9. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    cool!!, anders koop je misschien zo`n thrust ding ofzo.. achja hij is natuurlijk al weg.. lucky bas****:+

10. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Guusje! Ik zie dat je online bent, geef ff een update over je prestaties!! Hoe is het daar!? :cool:

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    OK.... :p onze vertegenwoordiger was dus online.. Nu maar op zijn ''dagboek'' wachten :)

12. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    jesses heb m sinds het weekend en niet elke dag gespeelt maar net m'n laatste task gedaan. Defend/veteran/1 soldier only... damn die is moeilijk. beetje veel savegames voor nodig gehad maar alla... Island Thunder rocks!

13. Nossy

Nossy bitch!grab that AK!

Leuk Bevonden:
    0
    Damn,

heb hem nu bijna een week en kom niet eens voorbij het 'city'-level. Dacht missie 3 of 4...

Iemand tips O-) ...

14. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    speel de levels in stapjes...dus elke als je weer wat verder komt save je um , zodat je niet steeds het hele level opnieuw hoeft te doen ....werkt goed ;)

15. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik had dus een dagboekje gemaakt in een uur op zo'n vaag toetsenbord in één of ander internetcafé in Nice, en opgestuurd naar Wouter...

...tenminste dat dacht ik...maar Wouter heeft dus niks ontvangen, vond al dat die outlook van die franse pc een beetje leip deed.

Dus jullie kunnen één dezer dagen een summary verwachten van alle gebeurtenissen en alle ups & downs. Over het tournament zal ik nog niet veel verkappen behalve: Er waren twee rondes. Van ronde één ben ik EERSTE geworden, en ging ik door als één van de beste vijf, de andere vijf vielen af. Totaal ben ik niet eerste geworden....waarom niet? Dat lezen jullie dus nog.

Het waren in ieder gavel twee onvergetelijke dagen:)

Laatst bewerkt: 18 sep 2003
  16. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    Jah sorry het antwoord zal hier wel ergens tussenstaan,
    maja wie gaat er nu zoveel pages doorzoeken,

mijn vraag is;
    Kan ik met mijn GR tegen mijn maat spelen die GR:IT heeft?
    hij heeft toch vast wel lvls die ik ook heb?

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Helaas, dat kan niet.

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Hej balen dat je niet gewonnen hebt, ik weet welk land wel, tweede ook maar zal het ff geheim houden voor je verslag }:] Ik kijk er in in ieder geval naar uit!!

19. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ehm das "polling center" toch? zet 1 clubje achter het pand, en ga met het andere clubje naar de voorkant. Daar schiet je zelf wat peoples af waarna je naar de club aan de achterkant gaat, neem een sniper en pak die kerel op het balkon links om de hoek van het pand, daarna gewoon het hele veld rechtsom met die groep en pas op op je map rechts boven daar staat niet alleen een kerel op het balkon bij de gegijzelde, maar staat er ook 1 beneden, als je die niet snel ook pakt schiet hij de gegijzelde dood.

20. Veggie

Veggie Guest

K heb ook nog een vraagje, wat spelen jullie nou meer, IT of de normale versie ?

Deel Deze Pagina