Ghost Recon: Island Thunder

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xguus, 5 aug 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Lasting appeal een 10 van IGN, dat is dus wel heel lekker, weet je zeker dat je waar voor je geld krijgt. Weet iemand of de game al ergens in Nederland verkrijgbaar is?

2. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan je nu met z'n 2e online via een guest of niet??? dat vond ik wel jammer van ghost recon ---> online niet via splitscreen

3. hello

hello Guest

ik mheb liever dat je niet 5 min moet wachten maar dat je gewoon in een keer kan spelen

4. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    5 september komt hij pas uit dus dat duurt nog wel even, tot die tijd ff aan die demo komen of die te spelen

5. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Nou kan ik me herinneren dat gisteren op de frontpage van XBW screenshots waren van Island Thunder, maar ik zie ze niet meer. Of was ik getroffen door een zonnesteek :confused:

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zo mijn twijfels over de eerder genoemde release date van 4september. Dat zou betekenen dat wij Europeanen een MAAND langer moeten wachten op een game dan Amerikanen. Dat vind ik dus echt crap, en op het moment ga ik daar ook niet van uit:)

Ik ga gewoon vrijdag kijken bij de shops met de goede hoop dat daar de nieuwe game aan te treffen is.

Op Gamespot is nog geen review te vinden, wel een aantal fimpjes die te vinden zijn onder deze link.

Laatst bewerkt: 11 aug 2003
  7. hello

hello Guest

neej komt pas echt rond vier sept nie eerder

8. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    kan die nou met z'n 2e online!!!???

9. odebeijer

odebeijer A Dutch Ghost

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn echt lui geweest daaro, dezelfde bugs, buiten de nachtvision zitten er nog in, je kan niet eens zien wie welk spel aan het spelen is.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn inderdaad heel lui geweest, enneh nee, je kunt ook nu niet met ze 2e online:)

En vier September zou ik heel najerig vinden want dan is de school voor mij alweer begonnen...:{

Laatst bewerkt: 13 aug 2003
  11. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    koooopuh die sjit

koost riekon roelt teh pan uit

heeft iemand trouwens screenshots?

12. InfernoGamer

InfernoGamer ...

Leuk Bevonden:
    1
  13. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Gamespot is er nu ook met een review en geeft het simpele advies dat als je de vorige game leuk vond, je deze game zeker moet kopen, en als je de vorige game niet leuk vond, niet.

Voor mij is dat dus een thumbs up.

Even morgen in de winkels kijken / rondvragen.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook niet iets anders, het is gewoon meer en dat dig je of dig je niet. In Amerika zijn meningen inderdaad erg verdeeld, de een vind het echt helemaal geweldig, de ander haat het...

15. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Wat mijn tegenvalt (ik heb demo) is dat je als je een ''was-lijn'' ziet, waar kleren op hangen, dan kun je er tegen aanschieten..
    Niet interresant? maar het lijkt gewoon netalsof die kleren van hout zijn -zo`n geluidje krijg je ook!!- .
    ik weet niet of dit in deel 1 ook was/is want die heb ik (nog) niet..
    Iniedegeval hebben ze het er niet uitgehaalt of inderdaad wat WouteR zegt: geen moeite voor gedaan..

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, ok, jullie hebben gelijk, misschien komt de game toch pas in Septemer. Dat vind ik dus flink lullig want dan hebben die Amerikanen een maand om goed te worden en goed te staan op de scoreboards, die ook in bij het spel aanwezig zullen zijn (als het goed is?)

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ja Scoreboards zijn aanwezig, schijnen alleen ook niet echt helemaal top te zijn :)

18. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Wanneer komt deze game eindelijk?

19. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    1 september als het goed is...
    wat ik ook wel gek vindt is dat de game in Amerika 39,95$ kost en in Nederland toch maar 29,95€.
    dit heeft ook niks met Euro<>Dollar te maken want over het al gemeen zijn de prijzen in Amerika gewoon goedkoper en nu niet :confused:

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    In Amerika nu ook 29.99, is heel gedoe over rebate gebeuren (prijs werd namelijk vrij snel gecorrigeerd, zodat sommigen dus 10 dollar teveel hebben betaald).

Deel Deze Pagina