Ze hadden hem nog nergens in de winkels...misschien als je hem op de site van dixons besteld dat je hem dan hooguit twee dagen eerder...:{
@Lambert...ja ik zit daarover ook te twijfelen:
- het is niet zeker wanneer GRIT nu werkelijk in de shops ligt, grote kans dat dat 5 sept is, maar dat kan ook 11 sept, een week later, worden.
- op de site van dixons vermelden ze niet wanneer je de game nu werkelijk binnen moet krijgen, je loopt dus kans dat je op zaterdag (of erger) moet wachten terwijl hij vrijdag in de winkels ligt.
- als je bij dixons besteld kost dat je €6 extra rembours, terwijl ik bij dixons zelf een korting van €7.50 krijg (van die actie die zat in het XBM) die korting maakt me opzich niet zoveel uit aangezien ik die bon anders wel gebruik voor SW:KOTOR maar die extra kosten vind ik kut.
Maarja twee dagen eerder voor €6 is wel redelijk, als dat zo is, dus ik twijfel, maar het blijft allemaal toch een gok!
Tussen twee haakjes, ik ben ff aan het experimenteren met dat dikgedrukte...wil je me ff pm'en als je vind dat het kut is, of als je juist vind dat het lekker leest
Laatst bewerkt: 3 sep 2003