Ghost Recon: Island Thunder

Discussie in 'Algemeen' gestart door Xguus, 5 aug 2003.

1. ToanToan

ToanToan nicceee

Leuk Bevonden:
    1
    hij is ook goed zonder live vind ik. ik heb in ieder geval geen live maar vind em toch goed. een aanrader

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    kdenk dak 'm ok maar 's koop

30 euro is natuurlijk geen geld!

3. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem dus net gekocht maar mijn broertje is ssx aan het spelen dus ik kan nie tspelen|:- |:- |:-

maaar zo gou ik mag ga ik al jullie konten schoppen*)

4. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook een uurtje geleden gekocht, bij de music store en hij was natuurlijk gewoon 29,95 euro. Ga hem nu ff spelen, eerst ff singleplayer maar als ik dat een beetje door heb kom ik wel ff op live zodat jullie me af kunnen maken... ;)

Hoop dat ik het wat vind, ik heb ghost recon 1 bij een vriend gespeeld en hij viel toen toch wel een beetje tegen. Hij had hem toen ook geruild. Ik vond de levels grauw, er zaten echt HEEL veel bugs in, enz...

Maar aan reacties hierboven te zien is het spel dus echt goed, ben zeer benieuwd... Tot over een uurtje online! :)

5. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik had nog nooit een gr spel gespeeld maar heb m toch maar gekocht. Hele strakke game. Eerste level net uitgespeeld. Op zn makkelijkst. Toch nog redelijk pittig. Ik ga zo online ik wacht tot ik eingelijk mag joinen. laterz

6. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Als je voor de eerste keer Live gaat wordt je best wel ge-asswhooped:+
    Zeker als je een soort UC-achtige sfeer verwacht.

7. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, ben gister online geweest.
    Dingen die mij heel erg opvielen:
    - Over het algemeen zeer vet om online te spelen, zeker co-op is aan te raden!
    - Spanning is echt hoog, dit komt het spel zeker ten goede

Maar ook:
    - Heel weinig hosts (komt waarschijnlijk omdat de game zo nieuw is...) zodat de wachttijden verschrikkelijk lang waren
    - GFX vond ik redelijk, absoluut niet hoogstaand! Ook slordige foutjes idd zoals het zakken van lijken in de grond, was aan de waslijn met de impact van een betonnen muur, fruit dat rustig in het fruitmandje blijft liggen als je je gehele MP5 magazijn erop leegt, enz...... !!
    - Soms ERG domme A.I
    - Domme foutjes als het kunnen lopen door dozen en het in de weg staan van je 'team mates' voor de deuropening waardoor je niet meer naar buiten kan...
    - Enz..

Ik maak gebruik van @home basis en op zich gaat dat met dit spel heel redelijk. In eerste instantie ging het continu fout omdat het spel (wanneer ik eindelijk een host had gevonden) ongelofelijke lag had. Ook kan niemand mij verstaan door de headset terwijl ik anderen wel kan verstaan (ik weet het, te lage upload).

Toch toen ik de hoop bijna op had gegeven kwam ik bij een host en waarempel het spel liep perfect (toch 10 man in het spel) dus blijkbaar lag het toch niet alleen aan mijn verbinding. Het moet gezegt als het spel goed loopt dan heeft het absoluut zijn charmes!

Toch ga ik dit spel waarschijnlijk terug brengen. Aan de ene kant is het een vet spel, maar aan de andere kant heb ik er (mede door de domme foutjes) niet een goed gevoel bij.

O ja, het missen van de mogelijkheid om een guest mee online te nemen vind ik ook een minpunt(je)

Laatst bewerkt: 8 sep 2003
  8. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    pffff wat een gezeik

9. Opa Jansen

Opa Jansen Guest

Hoezo gezeik, als dat zijn mening is dan mag hij die uitten, het hoeft niet alleen maar positief te zijn

10. kingtuwi

kingtuwi Dope

Leuk Bevonden:
    0
    Goed review*)
    wat je allemaal opnoem heb ik ook met deel1 dus ik denk dat ik het gewoon bij deel 1 houd

11. The Dark Prince

The Dark Prince xboxworld.nl

Leuk Bevonden:
    0
    zou ik niet doen want iedereen die GR heeft heeft GRIT dus je zult niet veel servers meer vinden in GR

12. kingtuwi

kingtuwi Dope

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit altijd met een vaste groepje (nederlanders) te spelen en een paar daaravn hebben ook laatst iland thunder gekocht maar toch komen we weer allen te samen

13. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ok, misschien zie ik jou ook wel online... Al zit ik nog steeds te twijfelen om de game te ruilen...

14. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Sorry... O-)

15. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :D...neej maakt niet uit hoor das jou mening natuurlijk , maar ik vind het gewoon een dope spel ..de gameplay is prima en als je een goede vaste host hebt ..is er geen lag

16. jasnba

jasnba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe ik overtuig je wel om de game te houden ;)

17. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een probleem, als ik na het achtste level save en dan op "proceed" druk, begint het level op nieuw. dus niet naar level 9. weet iemand hier iets op.

Deel Deze Pagina