Ok, ben gister online geweest.
Dingen die mij heel erg opvielen:
- Over het algemeen zeer vet om online te spelen, zeker co-op is aan te raden!
- Spanning is echt hoog, dit komt het spel zeker ten goede
Maar ook:
- Heel weinig hosts (komt waarschijnlijk omdat de game zo nieuw is...) zodat de wachttijden verschrikkelijk lang waren
- GFX vond ik redelijk, absoluut niet hoogstaand! Ook slordige foutjes idd zoals het zakken van lijken in de grond, was aan de waslijn met de impact van een betonnen muur, fruit dat rustig in het fruitmandje blijft liggen als je je gehele MP5 magazijn erop leegt, enz...... !!
- Soms ERG domme A.I
- Domme foutjes als het kunnen lopen door dozen en het in de weg staan van je 'team mates' voor de deuropening waardoor je niet meer naar buiten kan...
- Enz..
Ik maak gebruik van @home basis en op zich gaat dat met dit spel heel redelijk. In eerste instantie ging het continu fout omdat het spel (wanneer ik eindelijk een host had gevonden) ongelofelijke lag had. Ook kan niemand mij verstaan door de headset terwijl ik anderen wel kan verstaan (ik weet het, te lage upload).
Toch toen ik de hoop bijna op had gegeven kwam ik bij een host en waarempel het spel liep perfect (toch 10 man in het spel) dus blijkbaar lag het toch niet alleen aan mijn verbinding. Het moet gezegt als het spel goed loopt dan heeft het absoluut zijn charmes!
Toch ga ik dit spel waarschijnlijk terug brengen. Aan de ene kant is het een vet spel, maar aan de andere kant heb ik er (mede door de domme foutjes) niet een goed gevoel bij.
O ja, het missen van de mogelijkheid om een guest mee online te nemen vind ik ook een minpunt(je)
Laatst bewerkt: 8 sep 2003