Ghost Recon uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door alroo8, 30 nov 2002.

1. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hoezo is ie er vandaag dan al ?

2. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zal zo ff rondbellen, SC kwam ook al een paar dagen voor release datum uit dus misschien is ie er al.

3. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je kan met 2 speleres per xbox tegen (en met elkaar?) spelen?

en zit er een system link optie in?

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Link : ja
    CO-OP : ja
    XL : ja
    VS : volgens mij niet

5. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb ook ff gebeld.

FRS : heeft m alleen voor de PS2
    DISCOVERY : dacht deze maand

6. Munch & Abe

Munch & Abe InsideGamer.nl

Leuk Bevonden:
    0
    binnen ;)
    Heb em bij de FutureZone gehaald.... Net binnen :)

mzzl Munch and Abe

7. Locke

Locke Organic intellectual

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij de Bart Smit gehaald.

- Locke

8. masterape

masterape Guest

Is ie uit dan?Ik d8 6 december.

9. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uit.

- Locke

10. Tha Great One

Tha Great One Satu

Leuk Bevonden:
    1
    maar is er nou een andere camerastand dan alleen een viziertje want dat zie ik aleen in de screens

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, alleen dat camerastandpunt. Maar ik vandaag lkkr spelen want Daahntje (munch and Abe) heeft voor mij ook n kopietje meegenomen!:9

K vertel jullie mijn bevindingen ASAP!

12. dtp

dtp design more

Leuk Bevonden:
    0
    effe terug kommen op Locke:

In Amsterdam is hij tenminste te koop bij tot nu toe enkel de bart smit. Intertoys Kalverstraat/heilige weg was hij in geen velden of wege te bekennen.

Lekker spelen vanavond:p

13. Hotshot

Hotshot Guest

Ghost Recon is ook bij E-Plaza te koop, Aangezien Bart Smit en E-Plaza dezelfde leverancier hebben..
    (Amsterdam: (Osdorp/Bijlmer)..)

14. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad:9

Hier heb ik lang naar uitgekeken.

- Locke

15. ten gra

ten gra ten_mistrz_zabojca

Leuk Bevonden:
    0
    hij is al uit hij ligt al in almere stad free record shop jeh kan hem ook al bestellen bij http://www.bartsmit.nl

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Weinig tijd gehad. Maar damn 2 uur lijkt een half uurtje man!

Mijn bevindingen:
    - co-op is vet, ook al is t maar max. 2players.
    - VS is grappig, maar lastig aangezien je teamleden al t werk doen :/
    - beetje onoverzichtelijke battles
    - matige graphics
    - goede sound
    - sfeerverhogend menu
    - meesterlijk grote levels
    - aan de controls moet je wennen
    - aan het spel moet je wennen, maar dat loont
    - weet nu al dat dit spel gruwelijke Replay value heeft

Kopen!

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  17. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Wat bedoel je daar mee ?

18. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vermoeden is dat deze zinsuitdrukking positief moet worden opgevat heer GForce, aangezien er onder zijn bericht "Kopen!" staat :+

Laatst bewerkt: 4 dec 2002
  19. occultux

occultux ::silent::

Leuk Bevonden:
    1
    hoeveel wapens en gadgets zijn er zo ongeveer in het spel ? :9

20. Locke

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn bevindingen na een aantal uurtjes te hebben gespeeld:

Dit spel is hemels in co-op. Iedere speler bestuurt een squad en door goede samenwerking en planning kunnen prachtige crossfires en flankbewegingen worden gemaakt. Nu al een van de beste multiplayer ervaringen (wellicht gelijk met co-op Halo) die ik heb gehad. Maar goed, de bevindingen:

- Tempo. Dit is een rustig spel met af en toe heftige momenten. Pak er een biertje bij en ga een lekker je missie plannen. Stap voor stap. Hardlopers zijn doodlopers in Ghost Recon.

- Muziek. Nou ja, er is niet echt muziek in-game, maar wel goede geluidseffecten. Vooral de wind door de bomen (het is al weer 5 december, ja) en het geluid van ontploffingen zijn erg mooi.

- Graphics. Niet het mooiste dat Xbox te bieden heeft, maar de goede keuze van kleuren en mooie skins, samen met bewegende bomen, etc. zorgen wel voor een dusdanige immersion dat de iets mindere textures, etc. niet echt hinderlijk opvallen. Ik zit steevast door mijn scope te turen of dat bewegende stipje nou een zwaaiende boom/tak of tegenstander is: niet alles wat beweegt moet/kan ook dood. Is weer wat anders.

- Controls. Makkelijk te hanteren als je ze doorhebt. Veel mogelijkheden voor beweging (om hoekje kijken, crouch, liggen) die ook invloed hebben op je accuresse bij het schieten.

- Algemene presentatie. Sfeervolle intromuziek en begrijpelijke menu's. Allemaal keurig verzorgd in strakke stijl.

- Multiplayer. Veel verschillende speeltypen. Sommige moet je unlocken, wat wel vervelend is. Zeer jammer dat er geen splitscreen bij systemlink bijzit. Je zult dus heel veel Xboxen en tv's bij elkaar moeten slepen om een redelijke LAN-party te kunnen houden. Grootste minpunt in mijn ogen.

- Singleplayer. Leuke campaign met verschillende missies in verschillende omgevingen. Ben nog niet zo ver.

- Gameplay. Erg goed. AI is uitstekend (ook de eigen mannetjes; ze hebben mijn hachje al vaak gered) en op de hogere moeilijkheidsgraden een echte uitdaging. Tegenstanders maken flankbewegingen, dekken hun kameraden, gaan crouchen of liggen en lopen patrouilles. Veel verschillende soorten wapens om te gebruiken en realistische fysics (een raket heeft bijvoorbeeld een steekvlam naar achteren waar je dus geen maatje moet hebben staan anders zijn zijn snorharen wel verbrand). Eindelijk (samen met Splinter Cell) ook eens een sple waar je niet een aanval van een raket kunt overleven en vrolijk door kunt springen. Een schot kan dodelijk zijn of ten minste invloed op je bewegingssnelheid uitoefenen.

Ik kan wel door blijven typen, maar dat houdt me ook maar van spelen af. Jullie moeten dit trouwens ook niet lezen, maar snel naar de winkel rennen om hem zelf te halen. Morgen dan.

Aanrader!

- Locke

Laatst bewerkt: 5 dec 2002

Deel Deze Pagina