Ghost Recon uit?

Discussie in 'Algemeen' gestart door alroo8, 30 nov 2002.

1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Welke is beter
    Ghost Recon of Conflict Desert Storm

2. Hotshot

Hotshot Guest

THNX Locke
    Goed gedaan man..
    Deze game ga ik halen
    Without a doubt..

3. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze allebij (voor rev. CDS zie signature) maar GR is toch echt vetter qua actie, veel volwassener en daarom stoerder want CDS is toch een beetje arcade maar toch een leuke game daar niet van.

4. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nou moet je luisteren. IK had deze game al zon 2 maanden geleden besteld bij Discovery. Ik hoorde maar steeds geen telefoon van ze, want ze zouden mij bellen als ie er was. Dus ik vandaag ff bellen en ja hij was net binnen.

Kom ik daar zeg ik hey ik heb Ghost Recon gereserveerd. Vroegen ze mijn naam dus zei ik die. Nee sorry er staat er geen op die naam. Vreemd dacht ik maarja. Toen zei ik nou dan me dan maar een andere. Helaasd ze hadden er maar 2 binnen er die waren gereserveerd. IK ZO WATTTTTTTTTTTTTTTTTTTT !!! Ik heb er al 2 maanden geleden 1 gereserveerd. Maar ze zeiden dat het nerges stond. Ik zei pak die klapper er maar eens bij dan.

Ondertussen waren de 2 gasten die de spellen hadden gereserveerd ook al in de winkel om hun spel te halen. En ze wilde bij een andere gast al betalen. Toen pakte ik snel 1 van de spellen en zei ff wachten. Die gast keek in de klapper en ja hoor daar stond het een fout van hun dus. Ik zei nou dan is het opgelost. Maar ze wilde het spel mij niet geven dat vonden ze niet eerlijk.

Toen werd ik gek. Ik zei : Ik wacht nu al 3 maanden op dit spel. Ik heb m hier 2 maanden geleden gereserveerd en ik ben hier vaste klant al 2 jaar. Toen moesten ze ff overleggen. Ik was bijna zo ver om die gasten op hun bek te slaan en de winkel te verbouwen zo kwaad was ik !!! Uiteindelijk kwamen ze terug en ze vonden het wel zo gepast om mij als 1e een spel te verkopen. Mooi dacht ik nu hoef ik geen geweld te gebruiken =(.

Ik ga zo dadelijk de hele nacht spelen }:] enne voor die gast die er nu geen heeft tja voortaan eerder reserveren !!!

Deel Deze Pagina