Echt vaag...Ghost recon is inderdaad verwijderd uit de lijst ! Misschien was het wel een foutje ofzo, want hij kost nu weer "gewoon" 32,99 Pond !!! en uitverkocht zal ie niet zijn want er staat bij dat ie in voorraad is... Man, ben ik blij dat ik hem gisteren nog heb kunnen bestellen...
Ik vond het ook erg vreemd... gisteren kostte ie namelijk ook gewoon 32,99 pond. Ik denk dat ze erachter zijn gekomen dat dat toch wel iets te veel van het goede is: en korting geven op een spel, en dan ook nog eens een extra spel erbij! Mja, jammer, ik wou hem wel bestellen, zat alleen nog te twijfelen over het spel wat ik erbij zou nemen, nu gaat het feest helaas niet door Maar we houden het in de gaten, misschien komt ie nog weer terug!
ik heb echt medelijde met jullie maar ik ben nu heel blij want hijs bij mij nog gewoon 15 pond en ze zijn m aan het inpakken jeeeeeeuuuuhhh
aaah men! ik heb Ghost Recon gewoon voor 69,99 in de winkel gehaald maja da is al wel een tijd geleden, dus ik heb er al van kunnen genieten
Volgens mij heeft play.com wel meer problemen met release data , eerst namelijk ookal met moto GP, en halo2 komt niet dit jaar meer, dat is al lang bekent! Als je verder een beetje op de site rondkijkt zie je dat er wel meer release data's niet kloppen! :{
damn ik wou hem gister bestellen maar had mijn cc niet bij de hand dus ik dacht doe het vandaag maar nu zie ik geen ghost recon meer
voordat je reageerd is het handig als je de topic een beetje doorkijkt dan had je gezien dat de actie voorlopig is afgelopen
Ahhhh Het was mijn plan om hem vandaag ook te bestellen en nu staat hij er niet meer tussen Maja, was ook wel te verwachten, waarschijnlijk was het gewoon een foutje ofzow... Nou ja, hopen dat ze binnekort weer zo'n leuke aktie hebben
Tjah 45 euro voor 2 spellen is idd niet veel, jammer dat er in deze actie niet veel spellen tussenstaan die ik wil hebben Khoop dat ghost recon erweer snel tussenkomt!