Dat is het 'm juist.. ik krijg geen mailtje binnen en in m'n account zie ik maar geen uitnodigingen verschijnen. Snap daar niets van. Heb je niet de complete code voor me? Zoals dit (niet mijn foto)
Helaas ook geen uitnodiging ontvangen. Op Ubisoft club staat dat ik wel al ben uitgenodigd. Vrees dat ik te weinig For Honor bèta heb gespeeld
Log hier eens in https://account.ubisoft.com/en-GB/beta-access en als iemand je een uitnodiging heeft gestuurd moet daar die code staan.
Ik zie daar dus niets staan, terwijl iemand mij wel heeft uitgenodigd. Eerst als vriend toegevoegd in UPlay.. want als iemand anders mij wil uitnodigen krijgt diegene ook de melding dat dat niet meer kan omdat ik al uitgenodigd ben door iemand. Echt.. wat een K systeem.
Bij mij dus niet.. Ondanks dat @Servantes mij heeft uitgenodigd. Jongens we hebben nu nóg een reden om Ubisoft naast hun repetetieve gameplay te haten.
WTF. Nu heb ik opeens op mijn Gmail de mail binnen dat ik uitgenodigd ben voor de Beta. Terwijl m'n UPlay account geregistreerd staat op m'n iCloud (@me.com) account. Maar als ik nu op de Get Access Now link klik blijft hij in een login loop zitten.. moet me dus telkens opnieuw aanmelden.
Dat is volgens mij een browser dingetje. Op mijn werkpc had ik dat ook, terwijl hij op mijn telefoon wel verder ging. Ik sta geregistreerd voor de ps4 beta sinds vanmorgen, maar nog niks ontvangen verder. Lees hoop kritiek op de beta tot nu toe. Ik vrees dat ik toch voorlopig op mijn backlog aangewezen ben. Dit was zo'n beetje het enige spel op mijn radar.
Haha deze game skip ik keihard. Fucking saai en het wordt denk ik net als Division heel snel repetitief
Meer mensen die niet in de beta komen op de xbox? Ik krijg error unable to Connect to ghost recon wildlands servers... beta op de ps4 doet wel...
Zo. Sensitivity gelijk op 100% gezet, wat een langzame bedoeling. De setting is op zich tof, maar het boeit mij gewoon niet. Iedere keer in je map kijken en zelf een volgende missie kiezen. Dan van punt a naar punt b. Nee, mij niet gezien. Speel ik liever The Division dan dit. Weather is leuk gedaan, vooral de lightning strikes etc, het schiet op zich lekker weg, veel bedrijvigheid om je heen, maar ik ben tot de conclusie gekomen dat Ubisoft games mij van nature niet echt liggen. Dit wordt hem weer niet voor mij.