vind m coop wel heel vet om te spelen maar zitten wel weer echt stomme fouten in speelde net een missie coop endan respawn je elke x op een berg waar je niet tegenop komt
wow blijkt gewoon een mailtje met de code voor de beta in mijn spam folder te zitten.. Mocht iemand nog interesse hebben voor een PC code, ik kan nu weer 3 vrienden uitnodigen. Maar dan moet je me eerst toevoegen op uplay, zodat je in mijn lijst verschijnt: Alexanderknl.
Hopelijk komt er een open beta zoals ook bij for honor is. Ben benieuwd naar de performance op de pc van Ghost Recon, dat het niet zoon halve console port is. Uiteraard ook benieuwd na hoe de game opzich zelf is. De streams op twitch zagen er wel tof uit.
Het zag er erg goed uit alleen niet heel goed geoptimaliseerd voor pc. Mijn 970 had er moeite mee om hem op 60+fps te houden op medium settings. De controls van de voertuigen waren wel echt om te huilen, veel te gevoelig. En die heli reageerde weer veel te traag.
@Alexknl Thanks voor je info! Hopelijk fixen ze de controls dan en wat optimalisatie van de game. Al heb ik high-end hardware zit ik niet te wachten op een game die half af is. Word dus reviews afwachten of hopelijk een open beta nog.
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands gets an open beta on PS4 next week. Build your team and enter the wildlands from 22nd - 27th February!
Hetstel, pre load gaat 20e al in. http://www.xboxachievements.com/new...on--Wildlands-Open-Beta-Starts-Next-Week.html
Top @AgentSmith Bedankt voor t delen van t nieuws. Eens kijken als hij daadwerkelijk niet zo lekker loopt op de pc.