Jawol Ik heb me wel netjes aangemeld via ubisoft maar heb daar een hard hoofd in. En met al die andere codes was ik steeds te laat verstuurd via Tapatalk
Als je een mail ontvangt, log eerst in je ubisoft club en importeer je ps4 of Xbox vrienden. Stuur daarna per vriend een vriendenverzoek die zij moeten accepteren. Waarom? Na het importeren van vrienden via de api van Xbox of ps4 zal ie wel vrienden importeren, maar aangeven dat ze niet aangemeld en/of tot de ubisoft club behoren. Zodra de vriendenverzoeken zijn geaccepteerd, open weer je mail en druk op de knop INVITE FRIENDS. Je dient daarna opnieuw in te loggen en dan op nodig vrienden drukken. Selecteer daarna 3 vrienden (die worden oranje als je ze selecteert) en druk vervolgens op uitnodigingen versturen. Probeer het met diverse browsers als het niet lukt. Het is mij gelukt met Firefox. Safari en Chrome reageerde niet. Zo. Hoop dat dit voor sommige helpt. Wat een rampensite zeg van Ubisoft. Jszs
Noooo, ik heb hem nog niet binnen. Is er iemand hier die nog rond 11 uur online is en die me wilt helpen om een code te krijgen? Ik moet namelijk nu weg en ben dan ong. weer terug. GT is MightyMikeDX, mijn ubisoft account weet ik zo niet, maar dat ga ik dan uitzoeken.
Ik heb 3 codes voor de PS4. Laat maar weten als je er eentje wil. Laat je uplay naam ook meteen achter.
Wat is je Uplay username @Rivanov ? EDIT: Klopt het dat je uPlay username hetzelfde is als je PSN username ? Zo ja, dan moet je even mijn vriendschapsverzoek accepteren via uPlay