1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Ghostbusters

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 17 nov 2007.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Haha. No way dat er zo veel verschil zit in de ps3 en 360 versies. De game is er ook voor de ps2 en dat zal dit wel zijn.
     
  2. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Der zit geen verschil in games of consoles, het zit hem meer in kabels en/of beeldinstellingen. Hoe vaak denken mensen dat wel niet te zien; dat terwijl ze vergeten dat je een hoop dingen kan veranderen met truukjes in de instellingen en het soort TV of HDMI kabel. Vind het niet erg dat je die vergelijking maakt hoor, maar wil mensen er wel op wijzen dat het bullshit is dat er grafisch verschil in de consoles zit. Ja, met Nintendo misschien, maar PS3 en 360 no way! :9
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  5. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dan neem ik mijn woorden terug. Schandalig zeg dat verschil! Dat word de 360 versie halen for sure.
     
  6. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Hij is net bij mij bezorgd. Ik ga hem nu uitproberen
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ghostbusters ligt gewoon bij de Mediamarkt. :lol: Dikke fuck you tegen Sony, snap hun ook niet. Het is nou niet echt een titel die je exclusief op de PS3 wilt hebben voor onbepaalde tijd.
     
  8. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
  9. soul2soul

    soul2soul Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Ontvangen van Gamehubs, 40 euro met ups! Nu maar ff spelen!
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Vanaaf lekker geesten jagen, ben benieuwd.
     
  11. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    kunnen mensen zeggen wat ze er van vinden? Ik krijg zo mijn twijfels over de game....reviews zijn online?
     
  12. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
  13. Forsythia

    Forsythia Darkling

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren kwam ik de game toevallig tegen bij de fucking Intertoys nota bene. Meteen meegenomen natuurlijk! :thumbs:
     
  14. Tco

    Tco The Chosen One

    Berichten:
    6.230
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je graag teveel geld uitgeeft ja. :+
     
  15. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De game is zo grappig, het is net alsof je in een film zit. Je scoort in het begin ook behoorlijk veel achievements.
     
  16. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand even zeggen hoe de game speelt enzo? Wat ervaringen en alles.
     
  17. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Game speelt lekker makkelijk, je bent vooral bezig met het vangen van geesten. Om een geest te vangen moet je hem eerst damage doen door met een straal erop te schieten, wanneer z'n health rood is kan je overstappen op een straal om hem te boeien waarmee je de macht krijgt om de spook door de hele kamer te slingeren. De laatste stap is het vangen en dat doe je door de geest in een trap(val in het nederlands) te slingeren met je boei-straal.

    Minpunten:
    - De gameplay is eentonig, de doet vooral spoken vangen of verslaan en de wapens die je gebruikt zijn nou niet bepaald echt vet.
    - Scripted-gameplay, je hebt 0,0 vrijheid! Je gaat alleen maar gangetjes af en alle vijanden en gebeurenissen dienen eerst getriggerd te worden. Als je het spel 2x speelt heb je 2x precies de zelfde game-ervaring, dit vind ik erg jammer.

    Pluspunten
    - Geen HUD! Je levens en de hitte van je wapen is allemaal af te lezen van de rug van je character, dit kan nadelig zijn als je op een tv speelt omdat het dan moeilijk te zien is(zeker als je niet zo goed ziet).
    - De humor en voice-acting zijn erg goed! De sfeer is prima in deze game. De spoken zijn ook erg grappig.
    - Je hebt RPG-elementen in deze game, je kan je gear upgraden met geld dat je hebt verdient.
    - De game is orgineel en ik was wel toe aan iets nieuws.
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Hoopte dat ik hem vandaag binnen zou krijgen, nog niks. :'-(
     
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem binnen gekregen.:D
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb hem vanmiddag een uurtje gespeeld en vond hem in dat uurtje echt te tof. Sfeer is echt heerlijk, en dat komt ook vooral door de echte stemmen. Humor is weer top zoals die ook zat in de 2 films. Het zal vast veel van hetzelfde zijn, maar daar lig ik niet wakker van. Sowieso is het weer eens wat heel anders dan de duizendste shooter. Ziet er goed uit en personages zien er ook tof uit. Speelt ook lekker, ook tof hoe je tegen geesten vecht. Eerst moet je ze verzwakken, vervolgens kan je ze meetrekken en kan je ze nog wat 'klappen geven' met een straal, vervolgens moet je zo'n Ghost-traper gooien en hem daar in proberen te krijgen, allemaal heel erg tof! :thumbs:

    Ik zou hem sowieso al een 10 geven omdat Bill Murray en Dan Aykroyd erin zitten met originele stemmen! _O_
     

Deel Deze Pagina