Gilles de la Tourette

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Tom Clancy, 27 mrt 2003.

1. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst waren er weer twee programma's over op tv bij Jong en bij Buitengewone mensen. Het blijft toch bizar om te zien dat mensen zulke tics hebben. Ik vind het echt lachwekkend om te zien (sorry voor de mensen die zich nu beledigd voelen) en dan met name echt de snelle vocale combo's als "tieten-n**ken-likken".
    Link

http://www.omroep.nl/bnn/jezalhetmaarhebben/jzhmh-1/afl8/index.html

2. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb jij gisteren ook weer even je lolletje gehad :confused: |:-

3. Tom Clancy

Tom Clancy Karpatenlonghond

Leuk Bevonden:
    1
    En eergister op RTL4 een Engelse vent die zijn beul ging halen en onderzoek deed naar het syndroom van Gilles de la Tourette (hij had het zelf namelijk) die zei de hele tijd dingen als:
    Thank you, DICKHEAD.
    Chick!
    Cunt!

4. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat mensen toch niet uitlachen om hun ziekte!!

[edit] Ok mensen die in de toekomst gaan posten, jullie hebben gelijk en zelf vind ik het ook teriggrappig, ik weet niet wat me bezielde, sorry

Laatst bewerkt: 27 mrt 2003
  5. mischa

mischa Guest

geef toe GODVEDOMME KUT LIKKEN BEFFN BEFFN BEFFN paashaas KUT PAAL TYFHUS het is wel grappig

6. carlito

carlito Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook grappig, mensen die zeggen dat ze er nooit om hebben moeten lachen liegen! tuurlijk is het wel erg maar ja, 11 september was ook erg en daar werden later ook grappen over gemaakt dus ik vind dat niet iedereen zo moet zeuren als er een keer ergens een grap over word gemaakt. mijn mening.

7. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    ok, gefixt

8. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het iz cker niet leuk voor de mensen die het hebben, en het lijkt me dus ook een lastige handicap. Maar ik moet toch eerlijk zegge dat ik ook wel af en toe moet lachen als ik iemand zie. Maar dan lach ik van binnen en natuurlijk niet recht in zijn gezicht ;)

9. RuffRyder

RuffRyder 360ยบ

Leuk Bevonden:
    2
    ^^ Helemaal mee eens :).

10. systemerror14

systemerror14 Sonic Deaf Monkey

Leuk Bevonden:
    0
    me ouders zeggen dat ik het ook heb, lekkere ouders he

11. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :cool: }:]

12. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan er wel om lachen, totdat iemand die je kent het heeft. En dan lach je er echt niet om hoor.

Net als met 11 september, omdat het een ver van je bed show is, kan je er grappen om maken, volgens je zelf, maar als je er zelf mee wordt geconfronteerd is het weer heel wat anders.

Een vriend van me heeft het, en het is echt niet om te lachen zo iets.

13. mischa

mischa Guest

hehe het weer met bart de graaf is lachen gaat daar ook over
    ookal issie dood hij kon het goed :D

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Laten we er iig geen grappen over maken, zoals C-D al zegt; Je lacht er niet om als je echt weet wat het met je doet.

15. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    ik vraag me echt af wat deze ziekte nou eigenlijk kan veroorzaken

het is trouwens niet eens een ziekte, meer een psychise afwijking ofzo, maar dat doet er niet toe...
    Het lijkt mij dat die mensen op een gegeven moment zoveel gescholden hebben dat ze dan het niet kunnen onderdrukken...

Maar ik kan het ook fout hebben natuurlijk...

Ik heb het programma btw ook gezien...

16. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is niet zo, de dokters hebben het bij die vriend van me ontdekt toen ie 5 was, en het gaat niet alleen om praten, maar om veel meer dingen.

Die vriend heeft zelf heel weinig met praten, af en toe wel dat ie heel zijn huid volscheld, maar dat valt op zich mee. Maar hij heeft zelf een tick met bewegen, op de een of andere manier schokt zijn hoofd steeds naar voren.

Verder zijn er ook verschijnselen bekend dat bijv. iemand zijn huis niet binnen durft te gaan voordat hij een bepaald ritueel heeft ondergaan, bijv, hek drie x open en dicht doen. oid.

Gilles de la Tourette is een heel aparte ziekte.

17. Perfect_Shit

Perfect_Shit Chimairist

Leuk Bevonden:
    2
    tja, ik weet er eigenlijk ook nix van hoor...

18. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    De oorzaak is nog niet echt bekend, het volgende staat er over op internet:
    Het is dus zeker geen psychische aandoening, zoals je eerder zei, maar meer een gevolg van een neuropsychiatrische aandoening. Snap je............ik niet :confused: :+

19. HanTheMan

HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    74
    Een vriend van mijn ouders heeft het ook, hij spuugt bijvoorbeeld steeds pinda's in zijn biertje en drinkt het daarna weer op.
    Je weet dat het een ziekte is maar toch moet je er om lachen (hijzelf gelukkig ook)

20. gaming4ever

gaming4ever bla bla bla

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kunnen we er een pshychonaut opaf sturen:D

Deel Deze Pagina