1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Gizmondo

Discussie in 'Games' gestart door Fardo, 11 jan 2005.

1. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb nu inmiddels een week mijn PSP en de graphics van de gizmondo ogen op basis van deze screens nog zelfs ietsje strakker. Maar gezien het feit dat gizmondo gewoon commercieel geen draagvlak heeft, zowel qua verkooppunten als games op dit moment, denk ik niet dat je je centjes eraan uit moet geven.

2. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Daarbij, centjes... Hoeveel gaat dit ding wel niet kosten?

3. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    rond de €329.10

4. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Jah daaag voor zo'n spuuglelijk ding met bagger games ga ik echt geen 330 euro uitgeven:p

5. DS The Best

DS The Best Whitepoison

Leuk Bevonden:
    0
  6. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou de gizmondo al een tijdje in degaten...

niet veel mensen weten het maar een tweetal maanden geleden was er zelfs een reclame van de gizmondo op tv, met iets van "the future of gaming is coming"of iets in die trend...

voor mij zou het gaan tussen de psp en gizmondo...

pro's gizmondo:
    - windows ce (mogelijke connectiviteit met xbox 2? ik roep maar wat ;))
    - AoE (hele grote pro voor mij, alleen hoe bestuur je dat? met zo'n pennetje?)
    - onbekend (lees niet mainstream)
    - ondersteuning van verrassend veel softwarehuizen (waaronder microsoft)

con's gizmondo:
    - Belachelijk duur 330 zal ik nooit van men leven uitgeven voor een handheld...
    - mobiele telefoon functies... dat doet me wel heel erg denken aan die geeky n-gage
    - niet zo slick als de psp
    - waar is het stickje?? hoe kun je hier nou behoorlijk een shooter op spelen?

Pro's PSP:
    - goedkoper (waarschijnlijk)
    - veel bekende spellen
    - het is zeker dat de psp altijd ondersteunt zal blijven, dankzij Sony en de vele mensen die de PSP zeker gaan halen (--> PlayStation is helaas mainstream)
    - super gelikt uiterlijk en breedbeeld
    - multimediatoepassingen zoals zelf films op UMD discs zetten...
    - 2de stickje

con's
    - mainstream

zo lijkt het een makkelijke keuze maar dat valt nog reuze mee... stel dat de prijs van de gizmondo gelijk of onder die van de PSP ligt weet ik het nog niet zo zeker...

Edit:

okay het wordt al een stuk makkelijker als deze screen een voorbeeld is van de grafische kracht van de gizmondo:

Laatst bewerkt: 11 jan 2005
  7. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is het nadeel van de PSP als mainstream? Moet je alleen niet de westerse spellen betrekken maar bijv:
    metal gear acid
    ridge racer
    dark cloud
    final fantasy
    nog n paar japanse rpg's
    lumines

voor nfl street nhl street fifa soccer nba street, daar koop je geen psp voor..
    en gizmondo --> pc spellen..jammer net zo mainstream

8. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op NExbc was er weer eens een update en nu kan je ook met je PSP online spelen daar. tot nu toe alleen nog maar ridge racer, maar daar komt zkr verandering in.

9. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    okay niet om je af te zeiken ofzo...

maar jij wil deze spellen geen mainstream noemen?? 3 van die vier series bestaan al 15 jaar dat zegt genoeg lijkt me...

maar goed boeiend dat zouden idd wel spellen zijn voor mij om een PSP te kopen (behalve RR want die zuigt sinds het prachtige RR4 op de PSX)

10. REIKU

REIKU Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had net wat gevonden en ik denk dat het de DS gameboy is maar die ziet er toch anders uit? DS Gameboy

11. VliegtuigNL

VliegtuigNL Non-Xbox Hokken Slet

Leuk Bevonden:
    0
    Kom je er nu pas achter? :{. Hij is al te koop met de Duitse Simlock. Heb ze 1 maand geleden al gemailed of ze ook een Nederlandse Release plannen, en nooit wat terug gehad.

12. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    oke..sorry slecht voorbeeld idd. Ja de titels zijn al lang op de markt maar het woord ''mainstream'' werd betiteld in je vergelijking als iets negatiefs.
    Terwijl Metal Gear Final Fantasy Dark Cloud en nog toekomstige ''mainstream'' spellen zoals Gran Turismo als iets negatiefs wordt beschouwd. Maar die games zijn kwalitatief echt goeie spellen.

Hier ander lijstje dan voor een hoop ''europeze'' consumenten toch niet zo bekend:
    vampire chronicle
    minna no golf
    lumines
    dynasty warriors
    armored core formule front
    gran turismo 4
    legend of heroes gagharv trilogy
    ape escape
    rengoku the tower
    dark cloud
    tales of eternia
    etc

Ik vind juist eerder de spellen van gizmondo meer mainstream, grotendeels zijn pc spellen met een oppervlakking uitwerking van het verhaal, characters en wapens. De onderwerpen zijn ook niet echt bijzonder interessant.
    Gizmondo spellen:
    • Chicane
    • City
    • Colors
    • Conflict: Desert Storm II
    • Conflict: Vietnam
    • Interstellar Flames 2
    • Speedgun Stadium
    • The Great Escape
    • Angel Fish
    • Richard Burns Rally
    • Stuntcar Extreme
    • Super Drop Mania

maarja ik denk dat het wel ook weer een kwestie is van persoonlijke taste, ik prefer meer spellen van Japanse bodem

13. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik heb op de site van Gizmondo naar nog wat meer screens gezocht. Ik kan niet zeggen dat ik echt bijzonder onder de indruk ben :D

Angel Fish:

[​IMG] [​IMG]

Interstellar Flames 2:

[​IMG] [​IMG]

Speedgun:

[​IMG] [​IMG]

Stuntcar Extreme:

[​IMG] [​IMG]

http://www.gizmondo.com/games/

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Nee, daar word ik ook niet vrolijk van .. Ik ben benieuwd hoe Mech Assault er uit ziet of andere bekende games :eek:

15. Binh

Binh asiannerd

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt een beetje op Davilex spellen :confused:

16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Lol, idd, het zijn imo lang nog geen eens N64 graphics, en dan voor die prijs... Tja, de enige conclusie die ik hieruit kan trekken dat het voor mij nu iig een no-go verhaal is. Dat was het eigenlijk al, maar nu staat het wel erg vast. Nee, dit is niets...

17. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm why the hack gaat M$ .De potentie van dit aparaatje is op dit moment werkelijk 0.

18. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    concept.

je hebt helemaal gelijk... die spellen zijn inderdaad meer mainstream...

hahaha die heb ik op men SmartPhone!! en zoveel beter ziet het er niet uit...

nee voor mij is het nu ook duidelijk die gizmondo wordt niets... ik ga waarschijnlijk voor geen 1 handheld maar als ik der 1 neem wordt het waarschijnlijk de PSP en zeker geen gizmondo...

19. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    erhm why the hack gaat M$ .De potentie van dit aparaatje is op dit moment werkelijk 0.

20. The Pulser

Leuk Bevonden:
    0
    je hebt helemaal gelijk, maar waarom je het 2 keer post is me werkelijk een raadsel :p

Deel Deze Pagina