Gmini 400 vs Av420

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Clitoris, 25 nov 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    euh dat lijkt me inderdaad een hele goeie reden... niet aan gedacht.

Ik heb eens ff rondgekeken en de AV 480 is ook interesting...
    klik

Voor de mensen in de buurt van Den Haag; de av420 ligt bij de Media Markt... kan je er leuk mee spelen en balen dat het speelgoed zo duur is tegenwoordig...

Laatst bewerkt: 1 dec 2004
  2. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had afgelopen zaterdag die creative zen portable media center gekocht. Het is echt een chill apparaatje, 3,8 inch schermpje is zelfs groot genoeg om de ondertiteling van films op te bekijken. Het fijne aan deze is dat je hem via media player 10 kunt synchroniseren daardoor wordt alles automatisch geconverteerd waardoor sommige films ineens nog maar 300mb groot zijn. De kwaliteid blijf overigens nog wel haarscherp. Al met al vond ik dit zeker mijn 550 euro waard. Het klinkt misschien veel maar ik weet zeker dat je het er wel uit haalt als je veel in de trein zit enzo.

3. Frank

Frank Gelegenheidsposter

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand (Darkwing _0/ ) mij vertellen of je nu gemakkelijk je .avi bestanden op dat ding kan zetten? Het kan niet via de windows verkenner maar je moet het met een bijgeleverd programma omzetten als ik het goed begrijp? Het lijkt mij echt supper om de simpsons, friends, csi e.d. te kijken in de bus. :9

4. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Veel gedownloade filmbestanden kan ie niet standaard afspelen. Er zit een bijgeleverd programma bij om deze te converteren, maar ik werk liever met het gratis proggie PocketDivXEncoder. Dat programmaatje zet videobestanden om naar een voor de Archos leesbaar AVI-formaat, past eventueel de resolutie aan, en je kunt eventueel ook dingen als brightness instellen zodat ze perfect afspelen op de Gmini.

Ik heb toevallig vanochtend een aflevering van Will & Grace in de trein gekeken, en dat werkte perfect. En het is gewoon erg stoer :cool:

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    @dutchbastard

die av480 is wel ±300 euro duurder dan de av420, zelf w8 ik op me loon en dan schaf ik de av420 aan. tegen de tijd dat ik em heb laat ik wel weten hoe die is.

6. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ik had een uitgebreider verslag beloofd, dus bij deze :)

Ik heb op mijn weblog een uitgebreide review geplaatst, en ook een kleine fotoreportage. Vanavond zal ik een filmpje op mijn site plaatsen.

7. dDirk

dDirk Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Bedankt Darkwing! _O_
    Ben vanplan volgend jaar een nieuwe Mp3 speler te kopen en dan ook gelijk groot en goed, nu heb ik een 128 MB spelertje :confused:

8. mvdstam

mvdstam Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Dit is een beetje appels met peren vergelijken, de AV420 is een heel ander product bestemd voor heel andere dingen, terwijl de Gmini 400 gewoon een iPod beater is, en prima is om films enzo op de zien ;)

9. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Ja eigenlijk heb je wel gelijk. Daarnaast zijn we nu een beetje dubbelop bezig, omdat deze thread al volledig over de Gmini 400 gaat. En omdat er verder al genoeg threads zijn over mp3 spelers sluit ik deze maar.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina