Het is binnenkort weer Graspop in Dessel te Belgie. Het is van 24 tot 26 Juni en er komen veel bands. De gehele lijst aan bands: -Iron Maiden -Slayer -Slipknot -System of a Down -Dream Theater -Within Temptation -Dio -Papa Roach- -Accept -Megadeth -Lacuna Coil -Nevermore -Arch Enemy -Anthrax -Yngwie Malmsteen -In Flames -Grave Digger -Axel Rudi Pell -Helmet -Nuclear Assault -Behemoth -Sirenia -Dark Tranquility -Metal Church -Rose Tattoo -Soilwork -Samael -Gorefest -Amon Amarth -Primal Fear -Oceans of Sadness -Murphy's Law -Enslaved -Mastodon -Immolation -Sick of it All -Caliban -Kreator -Pro-Pain -Madball -Alter Bridge -H20 -Terror -Skitsoy -Peter Pan Speedrock -DragonForce -Amen -Cowboys & Aliens Er komen er nog meer, maar die zijn nog niet bekend.
En waarom dan? Ik heb er trouwens veel zin in, alhoewel ik alleen niet binnen kom. Maar daar heb je vrienden voor...
nou, het zou voor mij vooral om arch enemy en dream theater gaan en die spelen op dezelfde tijd en maar een show van 3 kwartier [edit] tijden zijn blijkbaar veranderd , word het mssn toch nog wel interessant om te gaan