1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War 2: Divine Retribution

Discussie in 'Games' gestart door Cesar, 12 mrt 2006.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ziet er onwijs vet uit! Die eerste screen!!!_O_

2. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er zeker strak uit :cool:

3. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
    Playable at E3 2006??? Wanneer is de release?

4. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Gow2 ziet er zeker weer stoer uit. Kan bijna niet wachten tot hij uit is. Gow1 viel echt heel goed te spelen en hoop deze ook. Was echt een mooie game en aan die screens te zien gaat deel 2 ook heel mooi worden.

5. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, ziet er zeker stoer uit, Kratos is één van de stoerste gamepersonages_O_ , alleen die zijn kop al!:D . En idd, 2 ziet er weer enorm cool uit,maar toch ben ik benieuwd, aangezien de hoofdman er niet meer achter zit,maarja, het bekwame team zit er wel achter,...:)

6. Kenman

Kenman psn: oneshot1tkill

Leuk Bevonden:
    2
  7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ga het zeker in de gaten houden, als deze game ook maar een beetje in de buurt komt van deel 1 wordt het gegarandeerd weer een topper :cool:

8. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Het is jammer dat de director van deel 1 (david jaffe) er niet aan meewerkt, hij zal wel met een ander project bezig zijn (GOW??). Ik verwacht dat het spel echt vet gaat worden maar na de overgang van devil may cry 1 naar deel 2 weet ik nix meer zeker. :confused:

9. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Devil may cry 1 en 2 was iets totaal anders he. Was een heel ander team, dat team moest nog een beetje op gang komen. Devil may cry 1 is voor mij de beste, maar met devil cry 3 heeft het team van 2 veel goeds gemaakt:).
    Nu met de God of war, zitten nog steeds zeer grote mensen achter het project, alleen spijtig dat idd de hoofdman er niet achter zit.

10. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    Dat is zeker jammer dat de hoofdman er niet achter zit maar die andere mensen willen zich nu ook zeker gaan bewijzen. Dus ik gok ( en hoop) dat het uiteindelijk allemaal wel goed komt met GoW2. Of het beter is dan deel 1 dat weet ik nog niet.

11. M_Master

M_Master Active Member

Leuk Bevonden:
    3
  12. Tecnomic

Tecnomic Guest

Tsja welke games zijn tegenwoordig nou niet van hetzelfde ....

Santa Monica Studios doet gewoon waar ze goed in zijn en dat is een vette hack&slash /adventure game afleveren met een puike verhaal, vette graphics, gruwelijke actie en een lekkere soundtrack. Do i need to say more ? :D

13. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Spel komt pas februari 2007, tegen die tijd is de PS3 al uit
    Ik denk dat dit spel gaat ondersneeuwen in het next-gen geweld

14. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de X360 is ook alweer een tijdje uit maar ik koop ook nog steeds games voor de ouwe generatie consoles. Graphics zijn niet alles vind ik, en ik denk dat er veel mensen zijn die op dezelfde manier redeneren :)

Laatst bewerkt: 25 apr 2006
  15. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    True, ik denk ook dat het ligt aan het feit in welke generatie je bent opgegroeid. Ik kom uit de NES generatie en heb nooit echt veel gegeven voor graphics, geen mij maar de vetste gameplay en dan maakt het niet uit hoe de game eruit ziet. Voor een game als GOW2 leg ik elke next gen controller even naast me neer om toch GOW2 te spelen (al zal ik dat wel op mijn ps3 doen). En ik denk dat GOW2 zich wel kan meten met de launchgames van de PS3, zoveel verschil zal er toch niet zijn, iig niet zoveel verschil als bij super mario world en Mario 64.

16. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je haalt de woorden uit m'n mond :) Ik kom uit dezelfde generatie als jij, dus ik begrijp heel goed wat je bedoeld :cool:

17. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    En ik kom ook uit dezelfde generatie ;) maar ik koop geen 360 om vervolgens op mn Cube te gaan spelen. Bij mij spelen graphics wel een belangrijke rol, dat trekt me meer een spel binnen. Vroeger had je geen keus, maar als ik 60 euro te besteden heb, word het zeker een 360 spel. God of War 1 is zeer vet, maar je kan nu niet al met zekerheid verkondigen dat je deel 2 sowieso haalt. Kijk, misschien als je een geldboom in de tuin hebt staan kan je alles wel kopen ;) Maar stel dat je de keuze moet maken uit een 360, PS3 of PS2 spel?? Dan hoef ik niet lang na te denken hoor (voor mij een 360 spel, aangezien ik geen PS3 haal). Ik vind het eigenlijk nogal dom dat GoW2 nog op de Playstation 2 komt in februari 2007 als de PS3 dan al in de winkel ligt. Zo'n spel had een system seller kunnen worden voor de PS3

18. xerofox

xerofox were given today

Leuk Bevonden:
    63
    Als ik zou moeten kiezen tussen de drie games dan kies ik voor een game waar ik zeker lol mee kan hebben. Een fantastisch mooie game hoef niet altijd leuk zijn om te spelen, ik weet zeker dat ik GOW2 ga kopen ook al ligt de must have van de PS3 al in de winkel (of het moet MGS4 zijn). Ik begrijp ook wel wat jij zegt maar dat is het mooie van een mening hebben *)

19. Tecnomic

Tecnomic Guest

Graphicshoer! :9 Nee maar zo indrukwekkend zijn de Xbox360 games op dit moment ook weer niet hoor op GRAW en Oblivion na dan en evt nog PGR 3. Maar goed ik wil ook wel eens een keer wat anders dan alleen maar op mijn 360 te spelen.I want Kratos !

20. Perfect Mark

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, heb je ook gelijk in. Tis maar net hoe je ertegenaan kijkt ;)

Ben ik wel een beetje jah. Meestal is de gameplay ook wel in orde van een spel met mooie graphics. Zie je ook bij God of War. Grafisch wordt het onderste uit de kan gehaald van de console en de gameplay is zeer goed. In eerste instantie koop ik een nieuwe console om de nieuwste spellen te kunnen spelen. Misschien is het ook wel te waarderen van Sony dat ze nog zo'n topper op de PS2 uitbrengen. De Xbox 1 ligt al op sterven, terwijl die console veel later op de markt kwam.

Deel Deze Pagina