1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] God of War 2: Divine Retribution

Discussie in 'Games' gestart door Cesar, 12 mrt 2006.

1. Iris

Iris psn: Irisistible

Leuk Bevonden:
    56
    En. wanneer kwam hij nu uit? :) Had ergens nieuwe screens gezien. op fok dacht ik. Zagen er onwijs stoer uit iig!Veel meer nieuwe bad guys/monsters iig :)

2. Tecnomic

Tecnomic Guest

Februari 2007 in Amerika dus ja wij zullen ongetwijfeld weer een paar maanden langer moeten wachten :emo:

3. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deeltje 1 was geniaal, deel 2 ga ik ook zeker checken tezijnertijd :)

4. Tecnomic

Tecnomic Guest

Bij een van je kameraden neem ik aan ? :+

5. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst God of War 1 gespeeld ! _O_
    Het is al lange tijd terug dat ik zo'n goede adventure game gespeeld heb .
    De perfecte mix tussen Ninja Gaiden en Prince of Persia . :thumbs:

Ik kijk nu al uit naar deel 2 . _O_

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Jij heiden :+
    God of War is erg cool. Heel veel plezier gehad aan die titel. GoW 2 is meer van hetzelfde, wat absoluut een goed ding is.
    Ik heb hem even op de gameplay gespeeld en het wat net of je thuis komt en je warme pantoffeltjes aan doet, gameplay is erg vertrouwd en zeer strak. Brutere kills zijn een toffe toevoeging maar gelukkig hebben ze, tot zover ik gespeeld heb dan, niet te veel dingen willen veranderen en daardoor de gameplay geschaadt. God of War 2 is zeker een spel wat ik weer ga aanschaffen.

8. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop wel dat het spel online functies heeft , zoals online buddy list of online scoreboard zoals met ninja gaiden .

Dat zie ik nog te weinig op de PS2 , offline games die wel online aware zijn zoals
    Cronicles of Riddick op de xbox . O-)

9. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    LoL.. :lol:

Ik ga voor GoW2 weer een PS2 aanschaffen, dan zullen GoW1 & 2 de enige PS2 games zijn die ik nog heb :9

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    mwa.. 1 woord Okami
    dat worden dus 3 ps2 spellen ;)

Online functie in GoW2. Hm iets als een leaderboard zou grappig kunnen zijn, echter mis ik het gebrek daarvan ook niet in een titel als GoW.
    GoW heeft een sterke singleplayer en dat vind ik belangrijk, ik heb liever dat ze alle recourses en tijd daarin stoppen dan in een toevoegingetje als leaderboards

11. NecroSadistic28

NecroSadistic28 Redeemed In Flames

Leuk Bevonden:
    5
    Nee, niet voor mij. De enige games met cell-shaded graphics die ik kan waarderen zijn de DBZ games en zelfs daar heb ik soms al moeite mee :{

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    mwa.. hopelijk kom je daar nog van terug, als je van goede spellen houdt zou ik hem in ieder geval proberen. Op de gameplay even gespeeld en hij was echt heel tof. Maar goed, gelukkig verschillen smaken anders hadden we echt allemaal dezelfde soort spellen gespeeld.

Ach GoW 2 is in ieder geval ook een spel die het nog steeds waard is om een ps2 voor te hebben. Hopelijk, hoewel ik me niet anders kan voorstellen, zijn die fantastische boss-fights ook weer terug.

13. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Hopelijk maken ze GoW2 wel iets langer dan de eerste. Die was niet te kort, maar mocht toch nog iets langer :9. Alleen spijtig dat die op 23 februari komt, dan komen namelijk ook FFXII en Crackdown uit (als ik tegen dan mn 360 al heb ontvangen :/). Gaat een dure dag worden :x.

Off-topic: Zijn er nog mensen met een PS2 die dateert van de launch en GoW hebben? het is bij jullie ook zo dat die filmpjes enorm hard schokken en de laadtijden soms 2 minuten duren? Of is mn PS2 gewoon wat aan het kapot gaan en heeft het niets te maken met een verouderde DVD-lezer en een DL DVD :+ ?

14. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    nou , bij mij werkt alles prima . Nergens last van . _O_

15. Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net de God of War 2 Demo gespeelt, gruwlijke shit .
    De demo is de demo van de E3 , kreeg hem gisteren binnen van Sony ( via post ) .
    Eindelijk heb ik de Colossus verslagen , die is best nog zwaar om te killen .
    Verder staan er op de dvd een Developer Diary , die ook hier te zien is .

Deel Deze Pagina