Vond persoonlijk RDR 2 overrated. Prachtig mooie immersive wereld, maar verschrikkelijke besturing en zwaar langdradig verhaal dat pas na de 4e acte op gang komt. En het gros van de wereld, dat stuk in Mexico dus, kun je geen fuck mee. Die besturing is belachelijk omdat je vaak meerdere knoppen ingedrukt moet houden om iets te bereiken. Dat had simpeler gemoeten imo. Rondrijden in de game en een beetje jagen, dat is wel 10/10, maar de rest mweh.
Met het woord "overrated" beweer je dat de game meer waardering heeft gekregen dan je vond dat het verdiende. Met het woord "overhyped" beweer je dat de game meer aandacht heeft gekregen dan je vond dat het verdiende. Iets kan echter nooit overrated/ -hyped zijn bij afwezigheid van anderen. Dus wat beweer je dan over iedereen buiten jezelf? NuclearGoat en Yellow 13 zijn dus blijkbaar best kritisch over onze gaming smaak.
Niet eens met GOW, dat was wel een topgame, ookal hou je niet van de setting. Elden Ring ben ik het wel eens
Elden Ring wacht ik nog even op een sale want lijkt me prima, maar waarschijnlijk volgt er nog wel DLC, dus dan pak ik wel een GOTY edition. God of War alleen eerste uurtje ofzo gespeeld, dus geen haast met GoW2. Bijna klaar met Tsushima, dus maybe dat ik dan GoW erin gooi.
Neh ik ga lockdown wat betreft trailers en promos. Eindelijk weer eens een Sony single player exclusive. Bring it!
They took the criticism and feedback seriously and improved the worst aspects of the previous game, specifically the enemy and boss variety. I was very impressed with the first hours of the game and I'm very curious to see how things are going to develop from here on out.