Wil hem graag halen, maar zit best diep in Returnal. Als ik die opzij leg ga ik die wsl ook niet meer afmaken ivm relatief hoge instap drempel. Ook nog Warzone 2 volgende week. Dus met mezelf afgesproken om hem pas later te halen. Benieuwd hoeveel dagen ik dat volhoud. Wbt Returnal. Dit is echt wel waanzinnig hoor. Dat ik deze nog niet gespeeld had. Waanzinnig lekker gunplay, sfeer en opbouw. Gister biome 3 gecleared door eerst 1 en 2 even mee te nemen, dan ben je wel 2,5u bezig met 1 run. Lekkere ontlading als je het dan haalt. Etreem moeilijk is hij niet als je de tijd neemt. Boss 1 in 4 runs. Boss 2 en 3 beide in 2x
Ik ga jou niet meer liken op XBW en met terugwerkende kracht proberen alle likes te verwijderen. Moet je me maar accepteren op PSN als ik een invite stuur. Hond. Spoiler
NEE WE ZIJN ALLEMAAL AAN T WERK GODVERDOMME HEB M WEL NET GEGET VAN GAY MANIA 35EU MET 2 GIMMAS RIP EN KORTINGSVOUCHER LEGGO
Graphics wel nice, krasjes op z’n bijl enzo. Voor de rest maar in spoiler Spoiler: Eerste 10 min begint lekker vrolijk. Jezus