Als ik het vol kan houden dan koop ik wel de ps5 als de nieuwe God of War uitkomt. Maar waarschijnlijk ben ik zwak en is er al eerder een next gen console.
Vergeet niet de mogelijkheid dat ze dan straks een speciale PS5 God of War console uitbrengen, die je misschien liever wilt hebben ipv de huidige zwart-witte router ...
Hmm, na dat teaser einde verwacht ik dat het verhaal redelijk achter elkaar doorloopt en je dus gewoon met Kratos zal spelen. Maar, who knows.
Ja wel mooi om te zien hoe de studio aan het randje stond, ze een dappere gok namen en dit er uit kwam. Sowieso is het hele behind the scenes gebeuren altijd wel interessant.
Ja ga het even checken. Back in de days ook kostelijk vermaakt met Halo 2 devproces van Bungie die op de CE stond van Halo 2. Na die E3 2004 demo weer from scratch beginnen en weetikveel wat meer allemaal. Wat een talenten liepen daar rond joh.
https://www.telegraph.co.uk/gaming/...jim-ryan-70-fair-price-ps5-games-launch-line/ Wordt vast cross-gen, BOOOY! Voorlopig dus geen PS5 nodig.
Mwah...GoW had doordat het verder geen laadtijden had en alles in 1 single take was best wel wat gameplay beperkingen (veel smalle gangetjes om van gebied tot gebied te gaan etc). Ik neem aan ze wel weer terug gaan naar het single take principe en dan zie ik toch echt wel dat een PS5 versie terug gehouden gaat worden door een PS4 versie