Ok, hoe ga ik dit zeggen zonder je te beledigen haha. Die puzzels zijn toch echt basic as fuck of niet? Heb nog geen enkele keer langer dan minuut vastgezeten geloof ik. Anyway, weer heel stuk verder. Wordt lastige top drie voor GOTY dit jaar met Elden Ring, Plague Tale en Ragnarock Spoiler Weer vriendjes met Freya! Gevecht met die Nidhogg was dope. Gevoel dat het verhaal nu echt een beetje op gang begint te komen. Wel leuk dat ik nog steeds geen heavy runic attack heb gevonden.
Was het niet ook zo, althans bij mij, Spoiler dat Arthreus je ook continu hints geeft met die puzzels? Heb je iets uitgeschakeld? Is de game iets te uitdagend. Ik snap die jongen soms echt niet Killa, altijd wat te klagen.
Op het randje van..., maar op zich wel ok. Je moet alleen even aan dat psychologische plaatje in je hoofd sleutelen. Komt wel goed schatje.
wetende dat dit komt van iemand die het echte leven overdag ondraaglijk vindt en zich daarbij heeft neergelegd neem ik dit heel serieus
gezeik met die kratos elke keer. wil naar huis. wil naar huis. ik wil niks. HIJ BEGINT VERVELEND TE WORDEN
Een medestander: Om niet off topic te gaan: Alles is geweldig aan deze game. Elke razendsnelle stap en klap en het hele verhaal. Als sex zonder gevolgen!