Ter review gekregen, vandaar. Ga uiteraard niets spoilen, maar vind het tot dusverre echt zo’n zeldzame game die je eens per zoveel jaar tegen komt. Van die games die een bepaalde magie hebben, net zoals een Zelda dat ook ooit voor mij had (en overigens nog altijd heeft).
Ik ga deze week toch eerst nog even God Of War 3 uitspelen zodat ik dit weekend met een goed gevoel aan het nieuwe deel kan beginnen.
Heb maar een Pro besteld voor dit spel, de Horizon DLC, Uncharted DLC en ik moet ook nog verder met AC Origins.
Hartelijk dank. Heb geen idee hoe dat werkt vanaf mobile. Op een laptop weet ik het wel, maar het is al zeker 3 jaar geleden dat ik een laptop heb aangeraakt. Heb de trophy lijst nog eens bekeken, kan niet echt spoilers ontdekken. Meeste is ‘defeat this ‘ and ‘defeat that’ Kan je toch wel verwachten bij een God of War game. Als er nou stond ‘drink Thea with the elder Gods’ ja, dat kan ik me voorstellen dat het een spoiler is. Maar bepaalde millenials hier zijn blijkbaar al spoiled als ze al buiten de game om vernemen dat je een boss moet verslaan schieten ze gelijk in een driftbui. Hittepetitjes noemden we dat vroeger. Maar goed, ik zal met de gevoelens van bepaalde members rekening houden. Nog even Far Cry 5 doorploeteren, en morgen aan de GoW !
Ik snap wel dat mensen niks willen weten vooraf ze aan een game beginnen, ik hoefde ze zelf ook niet zo te zien. Je kunt via invoegen (dat icoontje naast de diskette: https://screenshots.firefox.com/xvGdmOEMuWWGG6Yz/forum.xboxworld.nl) de spoilertag aanklikken.
@Jorrie, je bent mijn nieuwe favoriete XBW eindbaas. @AgentSmith Niet zo miepen omdat mensen liever niet zo een lijst zien hoor kom op, er is een foutje gemaakt en dat is nu door XBW Zeus Jorrie gecorrigeerd En zie regel 8 maar als een hele grote spoiler. Onnodig om te sneren naar mensen die liever geen spoilers lezen.