Ik had een PS3 Ook idd God of War en Uncharted. Prima games, heerlijk om te spelen. Merendeel van mijn vrienden zat echter op een 360... dus die kwam er ook maar De exclusives zijn beter op een Playstation, absoluut. Mwa, zoveel gametijd heb ik niet meer sinds de komst van de kids Maar heb echt zin om games zoals Horizon Zero Dawn, SPiderman etc te gaan doen ... God of War heb ik allemaal gehad en kapot gespeeld ... dus waarom deze niet?
Vakantie ofcourse!! Had ik ook. Al mijn vrienden hadden 360 en toen heb ik er ook maar een gehaald. Maar qua exclusives heeft de PlayStation een beter aanbod naar mijn smaak. Al was de 360 wel een gruwelijke console. Leuk man. Hoe oud zijn je kids?
Nog niet oud genoeg om mee te doen, gelukkig 4, 3 en eentje van 2 maanden. Nu wel klaar met dat geneuk ... vermoeiend!
Damn op het begin vond ik de combat wel wat tegenvallen, maar ik krabbel nu zeker wel terug wat dat betreft. Ik word volledig in elkaar gehakt door enemies nu. Ben nu al aardig wat dood gegaan kom maar op!
Ik speel op hard. Moeilijkheidsgraad onder de moeilijkste. Verschil per moeilijkheidsgraad lijkt vooralsnog enorm(normal vond ik veels te gemakkelijk), maar hard is opzich wel goed te doen. Ik denk dat ik wel aanraad om minstens op hard te spelen.
Hoop dat game mania vandaag gaat verkopen omdat het embargo al gebroken is. Of hebben ze om de regeltjes heen gezeild met import bij yg?
Dat dus. Aangezien ze niet inkopen bij Sony Nederland, hoeven ze zich dus niet aan de regels/embargo’s van Sony NL te houden.
GODNONDEJU ... Bestel ik een PS4 Pro (wit) ... zou vandaag op de mat vallen, is dat ding tijdelijk niet meer op voorraad. Maargoed, wel 25 euro ter compensatie. Dan maar 'n zwarte ... die niet via Bol.com te bestellen is.
Ik heb vorige week dinsdag een PS4 Pro wit gekocht. Moest ik dus ook even naar Amsterdam komen, want de witte was nergens en ik moest een witte. Ik wilde eerst die PS4 Pro GoW edition, maar die vond ik toch eigenlijk best lelijk. Nu die witte dus gekocht, mooi ding inderdaad. Vind hem persoonlijk mooier dan de zwarte (die heeft mijn zoon).
Motherfucker Ja, ik wil 'n witte. Staat mooi naast de XBOX ONE X. Heb inmiddels goedkeuring van de vrouw want : "... ja, zo'n spelletje heb je idd nog niet. Vind ik leuk om te kijken!". Zelfs nog een filmpje van de goedkeuring gemaakt dus daar kan ze niet meer onderuit. Ben ook geen fan van consoles met opdruk btw.