Zou ik bewaren tot later, zijn inderdaad erg lastig. Vrijwel niet te doen als je runes en wapens nog niet genoeg geüpgrade zijn.
Game uitgespeeld Wat een geweldige game! als fan van de serie was dit voor mij een een hele mooie vernieuwing, de serie had iets nieuws nodig, de oude formule was op en klaar, en wat een game hebben ze het publiek gegeven. Van begin tot het einde op het puntje van mijn stoel gezeten, en de tijd vaak ook niet eens door gehad, ik heb ook niets gehaast, maar alles lekker op mijn gemakje gedaan. Sidequests etc, zoveel mogelijk oppakken onderweg en de main missions.. maar dan wat een rit zeg, werkelijk fantastisch!! Voor mij de beste game deze generatie, en simpel weg met afstand de beste God of War ooit, ik durf zelf wel aan dat dit misschien wel mijn favo game allertijde is. Alles klopte gewoon aan deze game. Voor mij een dikke 10. Moet nog aantal dingetjes doen, verwacht deze week platinum te halen.
Bizar dat ik met 2 dagen meer speeltijd nog niet eens klaar ben met de story Begin toch wel oud te worden merk ik
Is de story niet langer dan gemiddeld dan? Volgens mij is het dan niet zo gek dat sommigen deze titel nog niet hebben uitgespeeld. Degene die ook nog een leven hebben buiten GoW.
Ik zit denk ik pas op 5 uurtjes. Afgelopen dagen veel Overwatch gespeeld (ook zo'n verslavende skijt game pffff ). Platinum eindelijk gehaald.....! Dus nu weer de focus op God of War. God of War is denk ik dé Resident Evil 4 van deze gen. Eens in de zoveel tijd komt er een game uit waarvan vrijwel alles lijkt te kloppen. God of War lijkt zo'n game te zijn. Ga hem de komende dagen helemaal kapot spelen. Lees ook dat de side missions verrassend goed is. Kijk wel uit voor fucking spoilers. Wou net op youtube even wat opzoeken. Zie ik aan de rechterkant een thumbnail met bazen van God of War "GOD OF WAR 4 - All Bosses / Boss Fights + Ending" Beetje jammer!! Komende dagen youtube volledig skippen. EDIT: Las dit toevallig net ook https://1428elm.com/2018/04/23/god-war-4-resident-evil-series/ Blijkbaar dus ook een grote fan van Resi
Dat geld mag ik hopen voor het gros hier? Los van de ploegendiensten guys. Ik ben al blij als ik in een week gemiddeld 2 uur per dag haal.. helaas
BAM. PS4 Pro wit inclusief God of War binnen 3 uur gespeeld. Wauw! Wat een game. Sleept je mee.. "...boy." "BOY!..." "Boy." "Boy!" Ook maar even ergens Horizon Zero Dawn op de kop gaan tikken.