Hoe kan je RDR, GOW, TLOU nou zo slecht vinden. En wel zeker die gare Cod BF en AC spelen. Raar forum
Hm, moet echt weer meer gamen man. Ik heb God of War op de release gehaald, toen had ik gespeeld tot iets na dat bootje op het meer, speelde op hard. Ging toen dood en had toen een slechte checkpoint waardoor ik redelijk ver terug kwam. Daarna niet meer aangeraakt. Speelde alleen maar Fifa pro clubs en Rust (pc). Maar gisteravond weer opnieuw begonnen, nu op medium en ben bijna weer bij datzelfde meer. Tot nu toe mwha, omdat ik het natuurlijk al eerder heb gespeeld dit stuk maar ben erg benieuwd naar het verloop van de rest van de game. Dat stuk met die stranger in elkaar meppen was in ieder geval weer lekker.
Uncharted 4 hoort ook in dat rijtje vind ik. Topkwaliteit allemaal.. rdr2 is een prachtig spel maar ik heb echt geen zin om het helemaal uit te spelen. Zo ging het ook bij Zelda.. Er moet echt meer actie in zitten. Cod en fifa spelers zijn eigenlijk geen echte gamers denk ik.
Heb ook vrienden die hebben wel een ps4 maar God of War of Red dead redemption kennen ze niet. GTA uiteraard wel. Maar laat staan dat ze Yakuza of just cause kennen. En die maken met COD fortnite FIFA en rocket league veel meer uren dan ik. Maar die zouden me wsl ook uitlachen als ze weten dat ik op dit forum zit, begrijpen ze wsl niks van. Ik trouwens ook niet. Kijk hier paar keer per dag, maar waarom eigenlijk al dik15 jaar lid en niemand kent me. Da's ook een prestatie opzich
Ik heb dit jaar CoD WW2 gekocht en echt mee vermaakt man. Lekker na werk ff uurtje knallen. Dat is ook zo kut aan RDR2. Die game speel je niet even een uurtje.
Ach casuals... wat doe je er aan. Ze denken dat ze de hele gaming wereld kennen met alleen Fifa of Fortnite. Jij en ik weten natuurlijk beter.
Heb er lang over gedaan maar... gisteren eindelijk uitgespeeld. Top game! Zeker als je lekker in die flow zit pakt het verhaal en de combat je zeker mee. Nu maar beginnen aan Yakuza 0... Trouwens, waar is die PS4 [De Games] topic? Best irritant dat alles nu zo 'algemeen' is.
Die is al maanden gewijzigd. Het doel was juist die topics algemener te maken omdat er te weinig animo is. Te weinig actieve users om een Xbox, Playstation en een Nintendo topic te onderhouden.
Wtf is er trouwens gebeurd? In de tijd van de OG Xbox las ik als jochie zelfs nog een Xboxworld magazine, zo ben ik ooit op deze site terecht gekomen.
Tijden zijn veranderd, TreV. Fora zijn niet zo populair meer als vroeger. En misschien krijgt de site (dus ook het forum) uberhaupt maar weinig aandacht? Weet eigenlijk niet hoe actief het team is, maar hier (op het gaming forum) zie ik weinig mods posten.