Oke oke, not bad. Was eerlijk gezegd niet echt bijzonder hyped over Noorse setting en cinematic adventure time met gevoelige papa Kratos en zijn zoontje a la Joel en Ellie.
Pure marketing. Dit is gewoon weer lekker ouderwets God of War genieten, met wat kleine wijzigingen. Kratos moet gewoon weer veel skulls bashen en de rest is dressing. Weer een top titel van deze studio, voor een console die nog lang niet zijn stoom is verloren.
Hoe kun je dit nou zeggen? Game komt pas volgende week uit, verhaal schijnt best goed en intens te zijn en voor veel players is verhaal ook belangrijk ipv beetje skulls bashen :/
Van wat ik gezien heb is het verhaal "blockbuster goed". Het hengelt je misschien naar binnen, maar de actie is uiteindelijk waar het om gaat en waarvoor je blijft. De meeste reviews bevestigen dat ook. Heb er trouwens zin in. Vingers komen dichtbij de preorder knop.
Spoiler free -> En voor degene die geen spoilers willen zien, hier de eindconclusie van de Eurogamer review: "Yes. Like Kratos, the god of fury who must learn not to fear his son, this is a strange beast, really. The latest technology and astonishing craft and artistry are employed to deliver a game of extremely simple pleasures - a wash of new pseudo-ideas that cannot hide the fact that the basics remain unfixed because they were not broken. God of War dresses things up, in other words, but it is ultimately the same deal it always was. As is the way with myths, I guess. As is the way with gods." https://www.eurogamer.net/articles/...ical-craft-in-the-service-of-simple-pleasures Goed: game pre-ordered, voor het eerst weer sinds vier jaar ofzo! Heb 100% vertrouwen in deze titel. Dit wordt weer extreem genieten.
Deze videoreview is 100% spoilerfree. Ook een aanrader voor de mensen die nog niet helemaal overtuigd zijn (wat ik me bijna niet kan voorstellen)! Wil zelf helemaal fresh aan de game beginnen. Dus ga geen andere reviews checken.
Hier ook. Cijfers zijn voldoende. Ben verder helemaal blanco dus hoop een ervaring als TLOU in 2013 te krijgen. Toen wist ik ook niets
#metoo Ondanks alle hoge cijfers kijk ik zelf ook nog steeds meer uit naar Detroit. Ik denk alleen dat ik in de tussentijd een heerlijk zoethoudertje in huis ga halen met deze brute game. De afgelopen jaren minder en minder tijd voor gamen gekregen en periodes gehad waarbij ik er ook aan dacht om consoles de deur uit te doen met de mate van ergenis over de nieuwe games die uitkwamen, maar de afgelopen tijd krijg ik weer wat meer vertrouwen terug in games als medium.
Ik heb nergens gelezen dat het verhaal dressing is. Dit was 2 minuten werk van allemaal verschillende reviews haha. Kan nog wel verder gaan, maar juist elke reviewer roemt dat de nieuwe God of War een andere weg ingeslagen is dan simpele hack n slash die jij denkt dat het lijkt te worden geloof ik... Maar ben benieuwd welke reviews jij het over hebt dan.
@Tyrant: Fijn, dankjewel voor deze verzameling. Nu hoef ik internet niet zelf af te zoeken. Voor de mensen zonder PS4 (pro), het is nog niet te laat. PS4pro met God of War bundle: https://www.nedgame.nl/playstation-...MI2Nb0wIm12gIVw7XtCh0DWQ82EAQYAyABEgLQhfD_BwE
Tsja ik heb een 4k tv en een werkende ps4 (geen pro) En zolang die het blijft doen hou ik hem. Dan maar iets mindere graphics, zoveel game ik toch niet meer. Hoop dat het op de "gewone" ps4 ook goed te doen is.
Het zegt helaas niet alles, maar het is een begin. Digital Foundry komt binnenkort waarschijnlijk met uitgebreidere metrics.