Haha nee maar twijfelde nog steeds, maar wordt wel weer tijd voor een nieuwe game. Speel nog heel veel Monster Hunter maar moet ook maar weer is een andere game tussendoor spelen.
Niet zo mekkeren als je zelf niet eens de moeite neemt om, na opmerkingen, niet even een simpele spoilertag te plaatsen. Ik ben blij dat ik door anderen gewaarschuwd wordt dat ik jouw bericht niet moest lezen, want ik wil gewoon nergens mee gespoiled worden. Naast negeren zijn er nou eenmaal niet zoveel opties als degene die post zijn bericht niet aanpast en mods al een tijd op vakantie zijn.
Behoorlijk tijdje geleden dat ik behoorlijk hyped was voor een game, zal wel weer een tegenvaller worden.
Bijna klaar met Hellblade en daardoor helemaal klaar voor deze game. Sluit heerlijk op elkaar aan wat betreft thema. Van het weekend ook per toeval op deze muziek gestuit. Maakt mij eigenlijk alleen nog maar meer hyped voor deze game (ik ben dan ook wel een sucker voor noorse mythologie) 4 daagjes!
Whoeiii altijd super benieuwd naar de kritische, maar wel realistische reviews van AGC. Na het werk kijken!
Vandaag getracht het hoofdverhaal te vervolgen. Lukte niet, twee uur lang rondgelopen en sidequests gedaan. Heerlijke game