1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] god of war!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

1. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    koop dan een ps2!!! zo'n kleine pstwo, toch heel sjiek!! en dan nog een game als deze, en ter komen nog veel coole games, o.a. wanda the collussum, ff12,monster hunter,... noem maar op

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, ik heb een PS2 maar koop er niet graag spellen voor (zit niet voor niks op XBW), maar dit spel kan me misschien nog verleiden tot een aankoop. Ziet er echt bruut uit.

3. ff1-x

ff1-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game heeft stijl en dus dacht ik dat jullie deze game mischien ook wel mooi vonden, deze game heeft de meeste indruk op mij gemaakt dan welke andere game dan ook qua stijl, niet perse kwa gameplay.

http://www.gamespot.com/ps2/adventure/genji/media.html

en klik op de filmpjes

4. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Die link hoort volgens mij thuis in het Genji Topic ;)

Deze game lijkt me echt vet wreed. Kom maar op met die game :9

5. ff1-x

ff1-x Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha ja weet ik :) maar dat topic had ik aangemaakt nadat ik even enthousiast dat berichtje in dit topic had geplaatst. moest het even kwijt :p

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een topgame zeg! Filmpjes zien er echt heel bruut uit _O_
    Kan niet wachten!

7. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een week en de game ligt in de winkels. Ik heb hem inmiddels bij een maat van me (import) kunnen spelen. En moet zeggen dat het een van de vetste titels op de PS2 is. Sterker nog, weinig andere games van deze consolegeneratie hebben me zo kunnen boeien.

Het ziet er om te beginnen grafisch echt geweldig uit, als dit een NGC of Xbox titel was geweest, had ik het ook geloofd. Belangrijker is de sfeer en gameplay die erbij komt kijken. Die is precies goed. Rauwe actie, hard, grof en over de top gevechten. Heftige boss battles waarbij je na een aantal keer aanvallen context sensitive buttons in beeld krijg. Druk je op het goede moment op de goede knop, dan zal Kratos een gruwelijke finishing move uitvoeren.

Naarmate je verder komt in het spel kun je ook je moves en wapen upgraden en uitbouwen. En je zo omtoveren tot een ware moordmachine. Zo, genoeg gelult, dit is een must have voor elke PS2 bezitter. Als deze game eerder was uitgekomen had het nog een argument geweest voor mensen om een PS2 aan te schaffen ook. Nuff' said.:)

Laatst bewerkt: 17 jun 2005
  8. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    * aait bestelling bij Play.com

:cool:

9. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is uitgesteld naar 8 juli.:mad:

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet het er nou echt zou mooit uit.
    Dat valt eerlijk gezegd wel mee, maar misschien komt het omdat het een PS2 only is.
    De PS2 is jammer genoeg minder krachtig qua graphics als de XBox.
    Maar met de PS3 en Xbox360 zal de echte wedstrijd beginnen.

11. BeZaX

BeZaX Plop...

Leuk Bevonden:
    0
    Inmiddels heb ik de game al 2 dagen en kan zeggen dat deze game echt ontzettend vet is... vooral het muziek. Zit mometeel even vast... morgen maar even wat dingen proberen zodat ik weer verder kan. :D Tevens zijn de wapens en moves gewoon erg goed uitgewerkt. Het blijft leuk om al die monsters een pak rammel te geven.

12. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hmm, misschien toch maar aanschaffen, maar het komt me slecht uit. Komt een erg dure tijd aan... Dit lijkt me toch wel een musthave, en aangezien ik voor mn psTwo toch bijna geen games heb is het een mooi aanvulling voor mn psTwo collectie.

@Bezax: *kuch*tweakers.net,iaudio thread*kuch* O-)

13. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    God of War is zo ontzettend vet he, sommige puzzels zijn wel soms vaag. Maar als je dan weer verder bent geeft het wel weer een opluchting. De moves die je kan doen zijn echt _O_. En je kan al je wapens upgraden, zit nu met zwaardje op lvl 4 :D. Echt super vet!. Het eerste level is tot nu toe echt de tofste level die der is.

14. Diego

Diego Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat jij het spel ooit gespeeld heb, uit je post te lezen. Daar komt nog eens bij dat je wannabe-discussie over Xbox vs PS2 totaal niet relevant is.:+

God of War kickt ass...hopelijk ligt 'ie volgende week in de winkels.:)

15. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    De 24ste om precies te zijn :)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Volgens Play.com is ie uitgesteld naar 08/07.
    Maarja, Intertoys hier verkocht 'm al.

Helaas moet ik vandaag eerst nog werken... :'-(

17. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben terug van een tijd weggeweest, maar eens terug beginnen met posten, beginnen met deze. Ik heb helaas de game god of war niet, heb tijdens de laatste drukke weken, jade empire kunnen ruilen,maar nog niet op kunnen spelen, en devil may cry3 heb ik ook nog altijd niet kunnen spelen, terwijl ze hier liggen. ICO moet ik ook nog uitspelen,... dus ik denk dat ik god of war pas tegen eind july ga kopen, of mss midden july, het is gewoon bom, dat weet ik zeker. En die zekerheid wordt nog eens verzekerd door bepaalde mensen hier die de game hebben. God of war rules!

18. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Hier op dit forum hebben al vast en zeker al wat gasten dit spel in huis liggen. Wat vinden jullie tot nu toe van het spel?. Ik vind het zeker een vet tof spel. Alleen ik zit vast :mad:. Ik heb ongeveer net 4 en een half uur gespeeld en zit vast.

Ik zit vast bij een stukje dat je moet duiken. Je duikt dan na onderen en als je daar door een gat heen gaat, kom je bij een stuk waar van die stukken blokken door het water heen schuiven. Der zitten dan wel stukken bij waar een soort van een kuil zit zodat je dan niet word meegesleurd, maar je moet ook een aardig lang stuk doen. En dat lukt me telkens niet, iemand hier al?

19. Vinnie 78

Vinnie 78 Vinnie vinyl

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel vanaf gisteren (lang leve de koopzondag).
    Wat ik tot nu toe heb gezien is echt bruut. Het speelt lekker en ziet er allemaal erg mooi uit. Absoluut een must have voor de PS2.

20. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    @Metal Mark
    Dat eerste stuk is idd makkelijk, je kan gewoon naar het eerste gat zwemmen. Bij het vervolg zat ik ook even vast. Het is een kwestie van timen.
    Als zo'n blok over je hoofd is gegaan moet je snel naar het volgende gat zwemmen/dashen met die R1 mogelijkheid. Nog zal je een paar keer dood gaan waarschijnlijk maar het is te doen.

Zelf heb ik hem sinds zaterdag en ik vind het echt een top spel.
    Ben nu bezig met het Hades gedeelte. Soms zitten er wel wat frustrerende stukjes tussen. Maar over het algemeen is het gewoon een heerlijk spel om te spelen.
    Uit de PU begreep ik dat er al een deel 2 in de maak is. Ondanks dat ik deze nog niet eens heb uitgespeeld kan ik nu al niet wachten daarop.
    Vind het er ook vreselijk mooi uitzien, nou waren we al enigzins verwend met een spel als PoP WW maar ik vind persoonlijk deze er mooier uit zien, zeker voor een ps2 spel. De sfeer is ook fantastisch en die muziek is helemaal waanzinnig. Muziek is zeker 1 van de betere die ik gehoord heb in spellen.

Deel Deze Pagina