Bedankt zal vanmiddag ff proberen. Maar de muziek in de game is soms echt gruwelijk mooi, net zoals bij Halo 2 had je soms ook van die echt lekker muziek stukjes. En het mooiste aan de game is nog wel dat der geen (alleen bij het laden maar dat is niet langer dan 15 sec) laad tijden zijn. Je kan overal lekker door spelen. En het upgraden van die dingen is echt super vet gedaan. Wat hebben jullie allemaal al ge-upgraded? Ik heb zelf de kleine zwaardjes op lvl 3 zitten Spoiler en de move dat je een hele dikke stroom schot om je een hebt op Maximum/lvl 3! Echt super vet als je die op Maximum hebt Het enigste wat ik nog wel jammer vind is dat je nog weinig tegen grote monsters moet vechten, zoals het 1ste lvl was grandioos!
Die muziek is idd fantastisch, krijg ook soms een lord of the rings gevoel erbij. Echt van die epische muziek. Laadtijden, of beter het gebrek ervan, viel me ook al op. Het aantal keer dat ik, buiten het opstarten om, "loading" heb gezien is op 1 hand te tellen en dan nog is het een kwestie van seconden. En ik heb al een aardig eind gespeeld. Zeer opmerkelijke prestatie vind ik met dit soort graphics en dan op een ps2. Ik heb zelf voornamelijk de Blades of Chaos geupgrade (hoogste upgrade kost iets van 9000 ), die heb ik nu op max staan. De damage en de moves die je dan heb zijn erg spectaculair, zeker als je de combo's/moves een beetje kent kan je aardig wat hakken met die wapens. Hoogste hit combo die ik tot nu toe heb gehaald was 64. (was in een klein kamertje Poseidon gedeelte geloof ik, waar vijanden steeds spawnde). Buiten dat heb ik alleen dat Artemis Blade 1 level omhoog gegooid. Grote monster(s) komen, wat ik begrepen heb tenminste, zeker nog een keer terug. Op zich vind ik het ook niet zo heel erg dat je niet om de haverklap een soort van eindbaas heb. Maar die Hydra aan het begin is idd erg gaaf.
64 haal je makkelijk . Ik haal makkelijk 130 . Je moet donderschok maar ff upgraden tot maximum. Dan heb je echt een kei grote schok en dan kan je ook nog een extra move doen door op O te drukken en dan raak je elke enemie nog is zwaarder . Echt super move. Ik moet die 9000 ook nog ff hebben . Edit: ik ben eindelijk verder, heb nu 7800 van die apparaten en kan hem nu ook bijna upgraden...Echt super spel dit
die combo was alleen met de chaos blades , gebruik poseidon's rage niet zoveel, hoewel ik hem nu wel sinds gister op max heb staan. 1 van de beste magic aanvallen vind ik zelf army of hades. Maar zelfs die gebruik ik alleen als ik echt niet anders kan. Gebruik voornamelijk gewoon de chaos blades, en zelfs met grote groepen vijanden en eindbazen kom je daar een heel eind mee. Zeker als je de power of the gods gebruikt. Het is zeker een super spel.. Ben nu al een aardig eind op weg en elke keer als ik denk van nu kan ie haast niet gaver worden dan gebeurt dat toch. Zij het door een mooier level/eindbaas of verhaal lijn. Had een online review gelezen van een of andere gast die redelijk negatief was over het verhaal. Dat kan ik dus echt niet begrijpen, vind het verhaal juist vrij goed, zeker voor een spel als dit. Tof overigens dat je dus voorbij dat stuk bent. Weet niet waar je nu zit maar ik kan je verzekeren dat als je het nu al een super spel vind dat alleen maar nog sterker wordt. Dit is sinds enige tijd weer echt zo'n spel waar ik gewoon niet mee kan stoppen. Gister om 01.30 besloot ik toch maar eens naar bed te gaan
Dit lijkt mij ook een heel vet spel. Ik heb helaas geen Playstation 2, maar voor dit spel en eventueel andere spellen overweeg ik toch om er 1 tweedehands te gaan halen. Maar hoe staat God of War nou in vergelijking met Ninja Gaiden volgens jullie? Welk spel vinden jullie beter?
Hm eigenlijk kan je die 2 niet echt vergelijken. Verschillende opzet kwa spelen en zeker kwa sfeer. Ik heb beide spellen en hoewel ninja gaiden in principe kwa combo's etc wat beter is prefereer ikzelf toch GoW. Een vergelijking tussen die 2 is dus echt een persoonlijke smaak. Maar laat ik het zo zeggen dat je jezelf er echt geen tekort mee zou doen om gewoon beide te hebben Door de moeilijkheidssettings is GoW alleen wat toegankelijker. Zelf ben ik wel van mening dat dit 1 van die spellen is die de aanschaf van een console waardig is.
Nemisis heb je het spel al uitgespeeld? Ik ben gisteren na dat ene punt dat je moet duiken ook direct maar ff verder gegaan. Ik heb net die blokken verschoven (die moet je tegen een wand aan drukken, zo dat tie helemaal vol is) Ben je verder? Mijn 2 zwaardjes heb ik nu ook geupgraded tot maximum, echt super vet . En de eerste Magic heb ik op Maximum. Ik ga nu ff voor die laatst magic, kheb hem al 1 keer geupd en moet nu 10000 Orbs . Lijkt me echt super vet
Uitgespeeld nog niet maar ik ben wel een stukje verder dan jou. Die blokken puzzel vond ik erg lollig. Balans wat dat betreft is dik in orde, goede actie/gameplay en leuke, niet al te moeilijke maar toch dat je even moet nadenken puzzels. Zal niets zeggen over wat er staat te gebeuren maar ik denk wel dat je mij mening deelt in dat wat ik eerder zei Op dit moment heb ik (uit mijn hoofd) de chaos blades, poseidon's rage en de blade of artemis op max. Overigens is die blade of artemis best tof op max maar army of hades is eigenlijk wel een betere keuze om omhoog te gooien. Maar dat is wel een dure.
blade of artemis is dat de dikke? Want ik heb eigenlijk die kleine zwaardjes op Max zitten en vind het onnodig om dan die andere ook op max te gaan zetten omdat ik toch die kleine gebruik. Maar wat kan je met die straal Spoiler waardoor je een steen word mee doen als je die op max heb zitten. Ik vind dat echt het lompste ding om mee tevechten.
Yep de blade of artemis is dat grote zwaard, best een tof ding op max wat andere combo's, range en ook geen worp moves. Moet wel zeggen dat ik hem eigenlijk alleen op max effectief vind en hij is langzamer dan de blades of chaos. In ieder geval is Retribution of Artemis (L1+O) de sterkste zwaard attack die er is. Dat is medusa's gaze. op lagere levels is ie niet echt effectief. En het is ook niet bepaald de sterkste magie, zeker niet later in het spel, maar op hogere levels Spoiler krijg je Gorgon Flash die veel sneller werkt, geloof ook een area affect, weet dit echter niet zeker. Hierdoor wordt ie in ieder geval wat bruikzamer. Volgens mij krijg je ook meer red orbs als je een tegenstander killed terwijl ie versteend is, doch dat weet ik ook niet zeker Replay value is trouwens enorm. Als je hem uitspeelt komt als het goed is de challenge of the gods vrij. Plus dat er een heleboel extra's inzitten aan filmpjes etc die je op de verschillende moeilijkheids nivo's kan unlocken.
Ja hier kwam ik gisteren ook nog achter. De Making of God of War maar ff bekeken. Maar je moet het spel ook nog op God uitspelen voor nog meer extra' dat word me teveel denk ik, of mag je gewoon met de uitgespeelde save game een nieuwe game beginnen zodat je al met lekker stats begint?
Ik denk dat ik toch maar niet een Playstation 2 zal kopen. God of War lijkt me wel heel vet, maar ik denk dat ik een maat van me maar gewoon ga overhalen om dit spel te gaan kopen. Ik kan beter wat geld besparen voor de next gen shit.
Goed id, tspel is zeker leuk maar om daar speciaal een PS2 voor aanteschaffen. Dan moet je ook misschien GT 4 leuk vinden en Killzone. Maar alleen voor GoW is het niet waard, vind ik dan. Ik vind de game echt top maar om der nou ook nog een console voor aanteschaffen.
Nope, nou ja dat ik weet dan. Maar je moet elke keer weer opnieuw beginnen. Aan de ene kant jammer maar niet echt storend. Maar zodra ik hem uitgespeeld heb probeer ik het wel en dan ik het je met zekerheid zeggen.
Ik heb hem zonet uitgespeeld . Twas een zeer vermakelijke game. Heb der 7 uur en 36 min over gedaan . Je zult vast denken, wtf zo kort. Maar tis echt een super spel. Liever een verhaal lijn van 8 uur dan een bagger game van 20 uur. Vooral op het laatst is het spel leuk, dan heb je bijna alles geupgraded (khad alleen net niet de laatste lvl van die straal Spoiler dat je in steen verandert kunnen doen, had net 5000 orbs tekort . Maar de game was super en nu maar is proberen op God
hehe gister ook uitgespeeld. Weet eigenlijk niet precies hoe lang ik erover gedaan heb. Misschien iets langer omdat ik altijd 2 keer heen en weer door een level ren om te zien of ik niets gemist heb Van mij had ie wel wat langer mogen duren, maar zie dat niet als een nadelige opmerking eigenlijk. Als ie 15 - 20 uur had geduurd had ik dat ook nog tekort gevonden puur vanwege de kwaliteit van het spel. Maar uitgespeeld wil niet zeggen uitgespeeld, er is idd nog de god difficulty en dan is er ook nog the challenge of the gods waarbij je ook weer allemaal dingen kan unlocken. Vond trouwens die hele eind sequence echt goed gedaan niet alleen kwa verhaal maar ook Spoiler dat je eerst tegen ares knokt, dan tegen die slechte versies van jezelf en dan wederom tegen ares. Maar het mooie vond ik dat die 2 gevechten met Ares toch anders waren Ik had trouwens alles op max staan op het einde. Alleen wel een frustrerend stukje tegen het einde Spoiler die draaiende pilaren met zwaarden in The Path to Hades waar je op moet klimmen vond ik niet echt een succes. misschien dat het aan mij lag maar ik vond de collision detection niet helemaal tof.
Hehe dat herken ik. Daar heb ik ook ff flink zitten floeken Was ik bijna boven flikker ik helemaal na beneden. Het is dat het mijn broers controller en ps2 was maar anders... Spoiler Maar het allerlaatste gevecht was zeker geslaagd Ik dacht ook toen ik die voor de 2de keer had verslagen dat ik nog een stuk moest omdat bij die Kroon/Stoel ook nog een save point was. /Mod nemesis - ik heb even dat laatste stukje in een spoiler gezet. Mensen die hem nog niet uitgespeeld hebben willen dat misschien niet weten.
Dat was een wat minder stuk Ben gelukkig nu wat geduldiger dan vroeger maar ik ben bang dat het me een paar jaar geleden een controller gekost had... Gister trouwens even bezig geweest met Challenge of the Gods. Niet ver gekomen overigens hoor. Alleen even gespeeld om te proberen. Wel een hele leuke toevoeging. Ook even op God mode gespeeld.. Man hoe bedoel je lastig. Het allereerste stuk ging ik meteen al dood. . Maar ik ben zeker van plan om verder te spelen op die moeilijkheidsgraad.
Welk zou nu het beste game zijn? ninja gaiden, devil may cry 3 of god of war, allemaal ongeveer hetzelfde genre,maar valt natuurlijk niet te vergelijken,maar toch, het zijn 3 topgames!