Om nog ff terug te komen op de reactie van Sith_Vegeta....
De broer van Kratos was idd zwak en is naar de bergen gestuurd en daar overleden. Hij is al dood dus, maar heeft in de onderwereld van Hades zichzelf behoorlijk omhoog gewerkt....ik verwacht dus niet dat je deze gast zo makkelijk gaat afmaken in deel 2, anders zou het ook niet leuk zijn. Maar ja daar is nog niks over bekend, misschien komt er wel een onverwachte twist int verhaal
Verder, jah ik heb ook aangegeven de Blades of Chaos eerder up te graden dan de Blade of Artemis
Omdat je die idd meer gebruikt, en ze gewoon verrekte handig zijn op lange afstand. Blade of Artemis is een leuke afwisseling ; ik gebruik sowieso meer alleen melee aanvallen dan magic, daarom de eerdere upgrade voor de Blade of Artemis dan voor Zeus' Fury. Om de rede die je zelf noemt : hij is handig om archers mee af te knallen die je van een afstand van een touw of andere platformen proberen af te schieten, maar meer ook niet. Daar issie op level 1 al goed genoeg voor, dus ik bespaar me orbs liever voor iets anders. En Harpies met Zeus' Fury ? Die pak ik aan met m'n Blades of Chaos, ga ik geeneens magic aan verspillen
Poseidon's Rage en Army of Hades zijn met name super handig tijdens deel 2 van het gevecht met de eindbaas, ik ga hier geen spoilers neerzetten waarom dat zo is....mocht je zover nog nie zijn kom je daar tegen die tijd wel achter
Daarom wil ik ze op level 3 hebben voordat ik daar ben, believe me
Medusa's Gaze op level 3 heeft een 360 Freeze attack die alles en iedereen die op dat moment om je heen staat in een keer versteend, jah errug sterk dus....maar hij kost je hele magicbalk, daarom vink het de moeite niet waard.
Tuurlijk moet iedereen zelf weten wat en hoe die zijn dingen upgrade, maar met oog op het laatste gevecht vooral heb ik mijn volgorde van aanraden neergezet, of je die volgt of niet is je eigen keus, tis gewoon een tip
Klik om te vergroten...