1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] god of war!

Discussie in 'Games' gestart door boss, 27 apr 2005.

1. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap wat je bedoeld ;) Ik voelde het ook niet als afkraken hoor....ben er gewoon lekker op ingegaan, net wat je zei....goeie discussie :)

En jah idd, voordat je Pandora's Box krijgt da kutstuk op die lopende banden met die Harpies....dan is Army of Hades echt een uitkomst :D

Als je bij de eindbaas komt (kweet niet of je er al een keer bent geweest), dan is het tweede gedeelte van dat gevecht bijzonder lastig. Maar met max Poseidon's Rage en max Army of Hades in combinatie met Rage of the Gods op max (oneindig magie dus tijdens die periode), kun je het een stuk gemakkelijker maken voor jezelf :)

2. Vegeta

Vegeta capo di tutti i capi

Leuk Bevonden:
    18
    tweede gedeelte bedoel je toch na het gevecht met de klonen van Kratos??? dan kon ik geen magie meer gebruiken hoor maar had alleen dat grote zwaard.

3. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Juist nog een tijdje op God of war gespeeld(heb weinig tijd gehad, bijna niet kunnen spelen). Maar het is zooo sjiek he, echt! Ik zit nu dat je op weg naar pandora's box moet gaan. Er is eigelijk nog niet echt een moeilijk stuk in de game geweest, maarja, binnekort speel ik hem wel eens uit op Godmode, dat zal wel andere koek zijn :D

4. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Ik weet niet op welk level je hem nu speelt. Maar zelf vind ik god mode een fikse uitdaging.
    Wat dat betreft doet ie zeker niet onder voor ninja gaiden of devil may cry.
    Het blijft wel een waanzinnig spel, dit is zo'n titel die ik nooit meer weg doe.
    Laatste tijd alleen weinig gespeeld, heb DMC 3 ook liggen en die heb ik nog niet uitgespeeld.

5. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik zit vast op een punt dat je moet zwemmen van punt tot punt zonder geschept te worden door een of andere huge geval dat je tegen punten aanduwt. Ik kan wel bij dat eerste gat komen door te gebruik te maken van die boost, maar daarna wil het niet meer lukken. Als je namelijk gaat "opladen" om zo'n boost uit te voeren, dan word je geraakt door dat geval wat je tegen die punten duwt. Beetje vage uitleg, maar ik hoop dat iemand weet hoe je dat moet oplossen. Het is niet lang nadat je die 2de muse sleutel krijgt. Wat kun je eigenlijk doen met die blauwe muzes in het water? Er staat dat die je wat geven als je hun pleziert, maar hoe doe je dat?

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Van dat punt tot punt is redelijk simpel als je het weet. Je zwemt eerst naar het eerst gat toe. En daar moet je eigenlijk die boost gaan gebruiken. zie hier een plaatje :), mijn vette peent skills :p. Save = Save point en boost en '' zijn hoevaak je ongeveer die boost moet gaan gebruiken.

Maar je moet net wanneer dat schuif ding over je heen gaat die boost gebruiken zodat je der flink achter komt tehangen, daarna is het gewoon opladen > boost > opladen > boost. En dan ben je der. Tis ff klote maar na een tijdje lukt het je.

Met die Muzes :{ Kheb geen id. Volgens mij heb je daar nix aan.

7. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die muzes moet je op "O" drukken, dan kus je ze en krijg je magie en van één krijg je ook een phoenix feather.

8. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Ik speel hem op normaal. Het is de eerste keer dat ik het spel speel dus, eerst speel ik het gewoon op normaal uit(later doe ik wel God mode enzo, Ninja gaiden blijft één van de moeilijkste games(op hard) die ik ooit heb uitgespeeld , benieuwd of God of war op God mode ook zo gaat zijn :)). Ik heb devil may cry 3 ook thuis liggen, en heb het ook nog niet kunnen spelen, gewoon weinig tijd gehad,en als ik tijd heb, ja dan doe ik meestal iets anders :D, maar dat komt nog wel :).

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Hehe, tnx MM. Ik zit nu alleen weer vast. Ik wilde nu die ketting met groene steen pakken(ik denk die van Medusa) maar wat moet ik daar met die steen doen?

Die Minotaur was wel te gruwelijk trouwens, damn wat een eindbaas :eek:

EDIT: done :) Nu opzoek naar ketting nummer 2.

Laatst bewerkt: 6 aug 2005
  10. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    die muse hebben te maken met hoeveel je van die phoenix feathers hebt of van die gorgon eye's. Heb je die allemaal al gevonden dan krijg je niks van hun, Mis je er nog dan krijg je van twee van de muse een gorgon eye en van twee van muse een phoenix feather (als je vier phoenix feather mist en geen gorgon eyes en je kust ze alle vier krijg je nog steeds maar twee phoenix feathers.

11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Oh, naja, weet ik dat voor de volgende keer mocht ik hem nog een keer willen uitspelen. Ik heb hem dus nu uitgespeeld, iets minder dan 9 uur over gedaan :)

12. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Cool, ik heb nu iets van een kleine 7 uur gespeeld, maar ik heb wel zeker het menuscherm(waar je je kunt upgraden,...) een uur laten opstaan(ik weet pas dat je met select het game op pauze kan zetten :D). Ik zit nu waar je constant moet zwemmen, ik heb pas een hendel omhoog gedaan en er is een groot schilderij van de god van de zeeën omhoog gegaan, daar zit ik nu. Maar ik kan op het moment niet spelen, mijn ps2 staat in de living en mijn ma wordt zot als ik op de controller zit te tikken, verdomme he :'-( .

13. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Te straks God of war uitgespeeld, wat een game!!! Die minotaur(of wat het ook was) was enorm cool. Eindbaas was ook wel sjiek. Maar het verhaal, de sfeer, de filmpjes, hoe alles vertelt wordt, de stemmen, de personages, alles is af gewoon. De extra's die je krijgt als je de game hebt uitgespeeld is ook enorm cool.
    Er staat zelfs al iets op over de volgende God of war. Het heeft te maken met Kratos zijn verleden als hij en zijn broer uitéén worden gehaald, en nu is zijn broer kwaad en wil wraak nemen,...(allé, zoiets in die aard werd er verteld).
    En de monsters die niet in het spel kwamen, ook wel cool om te zien. En dan nog de uitleg, de deleted levels,...
    Echt een classic deze game! :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  14. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Kun je dat van het potentiële verhaal van deel 2 niet ff tussen spoilertags zetten? Ik heb dat filmpje al gezien, dus voor mij maakt het niet uit, maar het lijkt me voor mensen die nog bezig zijn met het spel, of die hem nog willen halen een beetje minder. Die minotaur was idd erg mooi en de beste boss imo uit het spel. De uiteindelijke eindbaas vond ik minder, vooral het tweede gedeelte van het gehele gevecht viel me een beetje tegen.

Laatst bewerkt: 9 aug 2005
  15. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je god mode uitspeelt, krijg je nog 2 extra filmpjes waar men ook nog eens 2 vervolgen uit zou kunnen maken. Dat zijn dus al 3 mogelijkheden voor een vervolg. :p

16. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    Ja en wat zijn die andere 2 optie's ?? Helemaal onderaan die lijst :{ Wat zullen die in houden.

17. Cesar

Cesar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    filmpje 1 : Hierin zie je dat Kratos wil uitzoeken wie zijn vader is. Zijn moeder heeft het 'm nooit verteld en dus zoekt hij haar op. Door de schande dat hij haar bastaardzoon was zijn ze uit hun dorp gevlucht en naar Sparta verhuisd waar ze nog steeds woont. Hij dringt aan dat ze 't hem verteld, maar voordat ze de kans verandert door de vloek die eraan verbonden zit in een monster. Hij verslaat haar en voor ze sterft zegt ze 'Zeus'. Kratos blijkt dus een halfgod te zijn en is nu pissed op zijn vader die er nooit voor hem was. Zie hier mogelijkheden voor een vervolg...

filmpje 2: zie je overvliegende helicopters in een woestijnlandschap en een enorm skelet met op zijn rug Pandora's tempel. Men heeft in de tegenwoordige tijd de resten van Kronos en Pandora's tempel gevonden, maar de vele boobytraps zijn nog steeds werkzaam. En dit vraagt in dit nieuwe tijdperk om een nieuwe held, aldus de vertelster...

18. Vegeta

Leuk Bevonden:
    18
    daarom was hij dus zo aggressief en zo grof, Niet omdat ze vrouw was vermoord maar omdat hij een moeilijke jeugd had gehad. Lijkt me wel stoer vervolg kunnen worden, filmpje twee iets minder te modern.

19. boss

boss Stay frosty people!

Leuk Bevonden:
    2
    Merci voor me er op te wijzen :).

20. Metal Mark

Leuk Bevonden:
    454
    IN het laatste gedeelte van het spel zien jullie 2 standbeelden
    De verslagen beesten, eindbazen
    staan!. Sla die aan stukken en je krijg Secret Massage 2 ;). Je bent wel ff 10 min bezig met slaan :p.

Deel Deze Pagina