1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Terminator.T2

    Terminator.T2 Dovahkiin

    Berichten:
    953
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben mijn live geblokkeerd omdat ze mijn live niet konnen betalen via creditcard. Creditcard is al 1-2 jaar geblokkeerd dus ik snap niet waarom ze hem überhaupt hebben verlengd. Ik heb geprobeerd een prepaid code te gebruiken maar dat kan ook al niet. Binnenkort maar die stomme supportlijn bellen. :mad:
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Die Tony Sorato is zeker een broer van Carmine? begint die mafkees ineens al mijn shit in NY weer over te nemen...lekker dan.
     
  3. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oké, balen man. Ik dacht dat je niet meer leefde ;)
     
  4. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Tjonge, nou ik ben maar terug naar NY gegaan want mijn gebouwen worden de hele tijd aangevallen en gebombardeerd. Ik denk echt dat ik te weinig guards heb bij al mijn gebouwen. Ik had eigenlijk per gebouw maar 4 guards...dat is natuurlijk te weinig.

    Maar word wel hectisch nu, ben ik net bezig met een gebouw terug te winnen, hoppa...is die Rosato weer met een ander gebouw bezig. Op die manier kom ik toch nooit echt verder...in dit geval dus bezig gaan met missies in Florida?
    Of zal het echt sterk verbeteren als ik zeg maar per gebouw 10 guards plaats en ook nog een defender uit mijn team?
     
  5. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    Had de game laatst in m'n hand, na deel 1 kapot te hebben gespeeld. Maar als ik zo eens de reviews op internet lees ben ik blij dat ik 'm toch maar terug heb gelegd.
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Please luister niet naar reviews, ik heb geen enkele review gelezen. Alleen de game vorig weekend een uurtje of twee gespeeld...en toen wist ik genoeg, deze game moet ik ook halen dacht ik. Ik snap niet waarom een game als een 3 of 4 van eurogamer kan krijgen, en een 7 ofzo van IGN. Slaat gewoon nergens op. Prima game, zeer vermakelijk.

    En VOORAL als je deel 1 tof vond, moet je deze halen.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Helemaal gelijk, al moet ik wel zeggen dat deel I nog altijd de beste sfeer voor een film-game heeft weten neer te zetten. Echt, alles ademende in die game Maffia sfeer uit. In ieder geval speel ik de game nog wel door, maar ik heb er echt een teringhekel aan als ik in Florida bezig ben die eikels in New York dingen gaan slopen. Als daar geen simpel te onthouden tip voor is, mag ik dan een setje zeer bruikbare cheats EA? Ik heb er eigenlijks maar eentje nodig: Val mijn terrein en winkels niet aan als ik er minimaal 50% van de max. bewaking heb staan. God-Mode and U ammo hoeft nog niet, dan zou de lol er een beetje af zijn. Het is alleen zo fokking irritant als je een compound veroverd hebt de familie op een ander eiland je pas gewonnen bezittingen ook wil hebben. ;):emo:
     
  8. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Schijnt in het begin niet zo sterk te zijn, maar hoe verder je komt hoe beter ie wordt.
    Lijkt me wel een vermakelijke game. En met 10 uurtjes ongeveer 1000G. :+
    Heb vorig deel amper gespeeld, maar wil deze wel proberen, als voorproefje op Mafia 2.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Precies, en als een gebouw word aangevallen valt er nog mee te leven, dan kun je defenders erheen sturen als extra backup. Maar net werd een gebouw van mij in NY gewoon gebombardeerd, en daar doe je niks aan. Dan moet ik uiteindelijk toch weer terug naar NY om hem weer van mij te maken.

    Wat natuurlijk wel zo is...als jij gewoon alle members van een familie alvast molt...dat ze al gauw je niet meer zo vaak zullen aanvallen.
    Kortom...de main missie negeren en gewoon favors voor mensen doen, achter de hideouts komen en de familiemembers mollen. Ik ga dat proberen.
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2009
  10. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.958
    Hij word inderdaad beter naarmate je verder komt. Je moet gewoon niet al te veel verwachten van de game dan is ie best vermakelijk, en 1000G is ook nooit weg :D

    Vreselijk irritant inderdaad. Met wat defenders kan je een take-over wel tegengaan maar als ze je shit bombarderen ben je fucked :mad:
     
  11. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik een tijdje de game speel, ben ik hem best leuk gaan vinden. Jammer van de graphics en gameplay maar als je daar doorheen kunt kijken is het echt een vermakelijk spel. Weet iemand hoe je je eigen kleren kunt veranderen? Want ik heb namelijk die lelijke beginkleren nog aan...
    alvast bedankt!
     
  12. diaperzombie

    diaperzombie Active Member

    Berichten:
    26
    Leuk Bevonden:
    0
  13. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooie lijst man, kan ik wel gebruiken, tot nu toe maar paar upgrades gehad. Weet iemand trouwens een lijst van achievements in het Nederlands? Mijn Engels is niet al te best:b:
     
  14. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet nu zon prostitutie ding overnemen le moulin rouge ofzo. maar dan moet ik naar achter maar wat moet ik daar dan doen?
     
  15. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Gametrailers geeft hem een 8,4. ;)
     
  16. MM90

    MM90 -xxx-

    Berichten:
    511
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
     
  17. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie misschien wel weten heb ik eergister een soort van review hier. Dat was na een uurtje spelen, ik had de game net gekocht voor 60€ en vond hem wat tegenvallen. Nu ik het spel langer speel begin het echt leuk te vinden. Vooral het tactische aspect ervan. Dus mijn eerdere 'review' klopte niet! Sorry daarvoor...
     
  18. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Waar kan ik een member vinden met de specialiteit krachtpatser?
     
  19. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmmz binnen tien uur 1000. Wel een redelijke tegenvaller. (al in me bezit)

    Moet zeggen dat het wel een leuke tien uur waren.

    Mijn pluspunten en minpunten die ik vond

    Plus
    Je familie en het kunnen upgraden van hun inclusief hun kleding

    De over te nemen zaakjes waren lekker groot

    Sfeertje was wel leuk

    Crime rings (al waren sommige nutteloos)

    Min
    Upgrades en wapens kosten geen drol dus je heb zo een geupgrade familie

    Geld is al snel nutteloos

    Te kleine map en te weinig zaakjes over te nemen

    Te makkelijk, veels te makkelijk!

    Cuba.....

    Te mainstream!

    Het zou de godfather sims moeten worden maar had er veel meer van verwacht. Had veel meer zaakjes verwacht, in zulke hoeveelheden dat je echt je capo's (met ingehuurde musscle die ook je dingen bewaken) erop af moest sturen om ze te veroveren als jij intussen andere dingen veroverde. En constant in gevecht was. Benoeming tot capo zou dan leiden dat ze bijvoorrbeeld ipv twee muscle er vijf mee konden nemen en het dus echt nut had om ze te promoveren.

    Daarnaast hoopte ik dat je met geld echt weer wapens, auto's, armor en munitie en kleding moest kopen voor ze zodat ze sterker waren.

    Gevoel dat ze echt iets hebben laten liggen hier. Don View leek zo ontzettende druk te zijn maar dat is alleen omdat elk filmpje dat je gezien heb van don view van de zijkant werd gefilmd ipv van boven (wat een minder imposant beeld geeft!

    Voor iedereen. Check deze pagina

    http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=138223

    Staat waar je sterkere karakters kan vinden (al twee skills vanaf het begin en al level drie wapens licenses) --> als je die tot capo promoot of tot onderbaas hebben ze 3 pf 4 skills plus level 3 wapens
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.484
    Leuk Bevonden:
    5.083
    Hoe kom je eigenlijk in die Mangano Compound (nadat je hem hebt gebombardeert)? Ik wil daar iets halen maar ik kom er niet in :mad:
     

Deel Deze Pagina