1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Goed ik snap wat je bedoeld. Ik hoop alleen wel dat je nog steeds begrijpt dat ik nu geen missies voor Michael of wie dan ook in New York kan doen omdat ik vast zit in Florida vanwege die opgezette staking van het vliegveldpersoneel. Het lijkten verdorie de schoonmakers op Schiphol wel. In ieder geval is het eerst zaak van die stortplaats af te komen, die winkel overnemen en dan nieuw personeel zien te regelen.

    Als health, pistols en rifles zo beetje de enige skills zijn die mijn familie nodig heeft, dan kost het me niet zoveel extra en kan ik kleine zaken in Florida misschien in mijn eentje overnemen zolang mijn familie nog niet sterk genoeg is.

    Ik kijk wel even in de handleiding voor het verwijderen van familieleden. Moet je dan op Cuba ofzo weer je familie vervangen voor level 3 and expert licenties ofzo? ;):eek:
     
  2. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee je hoeft ze niet te vervangen daarna meer. Als je gewoon in de guide kijkt en mijn tip gebruikt van wie je moet promoveren tot capo en welke skills je ze dan moet geven kom alles goed. Die gasten zijn allemaal 2 skills en meeste hebben al level 3 niveau wapenlicenties. En diegene die level 2 hebben is niet erg want zoveel verschil is het niet echt.

    En ndat je die gast hebt afgemaakt ga je weer naar new york -->dast bedoelde ik

    Als je familie leden hebt zou ik je aanraden om ze mee tenemen als ze niet moeten verdedigen.

    Over wat je moet overnemen in florida, Raad aan eerst de drugspanden, (veel extra geld) dan de legale winkeltjes (5% extra) en dan de kogelvrije vesten --> misschien is het verstandig om één van de kogelvrije vesten in het begin over te nemen zodat zij ze niet meer alle vier hebben en dus geen kogelvrije vesten meer hebben --> zou ik hem daarna wel goed verdedigen want deze vallen ze dan standaard aan.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zou ik het met twee mannen, inc ik drie, met twee skills kunnen redden tegen de kortnuiten van Almeida. Ik heb inmiddels twee lui met twee skills of meer, een is mijn capo geworden. Als ik nu eens een drugspand overneem voor die kogelvrije vesten shit, dan zou het theoretisch gezien makkelijker voor mij moeten zijn om Almeida te kunnen bereiken. Je moet niet vergeten dat het daar stikt van de bewaking.

    Mijn maten die meer dan een skill hebben heb ik allebei een machinegeweer gegeven, twee punten in health en allebei hebben ze ook een punt in zwaardere vuurwapens en geen handvuurwapens. Ik zet ook minstens twee verdedigers en een maximaal aantal bewakers bij dat ene drugspand neer. Als ik dat doe voorkom ik dat het word overgenomen en blijft de tegenstander zonder kogerlvrije vesten zitten.

    Heb nu vijf man in dienst, kan maximaal drie meenemen, dus denken jullie dat het zo misschien de beste strategie is om Almeida uit te schakelen? Heb ook al een idee hoe ik bij hem moet komen, maar dat wordt een hele toer. Als ik geen drugspand in handen en hou is het voor mij niet te doen en mag ik hopen dat ik in de buurt van het gebouw kom waar hij zit.

    Ben nou eenmaal niet zo'n beste gamer. :'-(:'-(
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Over je eerste stukje: Mij is het gelukt in me eentje omdat ik op dat moment me mensen overal naar toe had gestuurd om te verdedigen. Dus wat jij doet is superior firepower toepassen. GEwoon niet te snel willen gaan en bukken

    almeida maakt niks uit --> ze hebben geen kogelvrije vesten, is een andere gang maar ja als je dat drugspant wilt overnemen is het handiger als je al een kogelvrije vesten hebt zodat zij ze niet meer hebben. Maar headshots is zo makkelijk waarom moeilijk doen

    Kogelvrije vesten is geen drugspand he? is diamanten handel. Nooit je wachters vast zetten ergens en tien gasten bij het pand is genoeg. Gewoon 2 soldaten ernaar toe sturen als het word aangevallen. Je capo niet, bewaar deze zodat als er nog een ander pand wordt aangevallen je die daar naar kan sturen

    Almeida is toch die dude die de staking heeft georganiseerd? hebben die panden niks mee te maken. Hij si gewoon een commie die je moet afmaken en echt niet zo heel moeilijk. gewoon even doen!
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    1. Waarom niet? Ik heb het al eens eerder op deze manier gedaan en de aanvallers worden gewoon elke keer gedood. Ik heb nu vijf mensen, maar ik zou wel twee kunnen missen voor vast bij een diamantpand. Ik hou er dan drie over die ik eventueel mee kan nemen naar Almeida. Ik zou er ook eentje in reserve kunnen houden zoals je een beetje voorstelt.

    2. Almeida is inderdaad de man achter de staking. Ik zou namelijk geen manier weten hem uit te schakelen dan een lange route over trappen en verhogingen dwars over de stortplaats. Er is volgens mij geen andere manier om bij hem te komen. Weet jij een simpelere manier en makkelijk om hem uit te schakelen dan hoor ik het graag.

    Ik heb trouwens wel twee gozers met twee skills of meer waar ik nu de enige punt voor scherpschutter voor betaald heb. Deze twee, waaronder mijn capo, wil ik meenemen naar Almeida. Ik wil het daar stap voor stap doen, want als ik dood ga dan schieten de anderen er nog wel op los, maar loopt het al snel verkeerd af. In mijn geval dan.

    Ik zou echt niet weten hoe ik het anders moet doen, maar ik baal gewoon zo dat ik nu niet kan zien hoe ik het moet aanpakken om de makkelijkste manier.

    Naast dat: Als ik dood zou gaan waar dan ook in de game, dan word ik iedere keer vlak voordat gebouw waar Almeida zit gerespawned. Het is dus ontzettend frustrerend. Almeida moet gewoon dood anders fock ik me alleen maar teveel op voor niks.

    Ik weet het dus echt even niet meer. ;):confused:
     
  6. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    1: opzich maakt het niet zo heel veel uti want mocht er iets anders worden aangeevallen dan kan je die ook weer daar naar toe sturen

    2: nee echt gewoon rustig omhoog vechten en headshots doen (neem aan dat je weet hoet het moet? gewoon locken en dan licht je rechterjoystickje omhoog --> moet je beetje feeling voor krijgen

    Neem je Medics mee en ga rustig via de rechter trap en neem gewoon lekker dekking en schiet ze neer met je magnum.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Thanx, ik kan weer aan de slag. Ik zal eerst even zo'n diamantzaakje veroveren. Ik dacht dat ik dat al gedaan had, maar ik vergiste me immers met die drugspanden. De drugspanden heb ik alle vier in de handen, twee daarvan in Florida waar ik voorlopig de bewaking maximaal heb vanwege de inkomsten. Zodra de granados voldoende verzwakt zijn en als Almeida dood is, waarschijnlijk daarna, dan verlaag ik de bewaking wel weer. Almeida zijn dood kan mij weer comfortabel gamen op leveren. DUIM VOOR ME!? ;):9

    P.s. Scoor je 1800e post hier maar. O-)O-)
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Wat een heerlijke game zeg! _O_
    Ik ben nog steeds bezig met deel 1, heb daar het verhaal uitgespeeld, moet alleen nog een boel side missies doen.

    Deel 2 is zo herkenbaar weer, leuke graphics, leuke dingen om te doen. Ik snap niet dat er mensen zijn die de game zo afkraken.
    Speelt meer dan prima, kan het iedereen aanraden! :)
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    De game is niet heel erg slecht inderdaad maar een aanrader?

    Godfather 2 is gebouwd met een engine van een generatie terug en dat merk je gewoon wanneer je het spel speelt. De game is ook veel te kort, maximaal 12 uur en alle drie de steden zijn in jouw bezit. Dit spel is geen aanrader omdat het geen 60 euro waard is, misschien later wanneer ie voor een zachter prijsje in de winkels ligt.

    @Yellow 13:
    Veel succes met de makkelijkste game voor de 360 sinds viva pinata. :9
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Avatar kwam volgens mij na Viva Pinata, maar dat geeft niet hoor. ;):9

    HET IS GELUKT!!!

    Niks over de reling gooien, gewoon die gozer doodknallen en klaar is kees. Mijn maten en ik hebben letterlijk iedereen daar gedood. Weet je hoe ik het uiteindelijk gedaan heb:

    1. Investeer in de sluipschuttersvaardigheid.
    2. Neem mensen mee met twee skills incl je capo.
    3. Handig ook minstens twee maten en jezelf 2/2 health te hebben.
    4. Het geweer te vinden bij de grootste diamanthandelaar in Florida. Ik ben de naam kwijt, maar het is een level 2 sniper geweer.
    5. Voor al je maten dat sniper geweer gebruiken en voor jezelf een magnum level 2.

    Zo heb ik het gedaan met die missie Alejandro Almeida.

    Ik weet dat de A.I. superkut is soms, maar met die scherpschuttersvaardigheid word het echt een stuk minder frustrerend en ze schieten goed raak ook.

    Tevens heb ik met de overname van die diamantzaak ervoor gezorgd dat de vijand geen vesten aan had, scheelt een hoop. 10 minuten was het gedaan; deed nog relaxed ook.

    Met iets minder van de dingen die ik noem in deze post kun je het ook wel doen. Heerlijk wat een vuurgevecht eindelijk.

    Even nog wat kort:

    1. Ik moet nu denk ik Tom Hagen aannemen. Heeft hij nog iets speciaals ten opzichte van de andere familieleden?
    2. Komt er voor of tijdens Cuba, derde eiland, nog iets speciaals op mijn weg dat mij heel erg kan helpen met de game?
     
  11. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    2/2 health bedoel je daarmee die upgrade? zorgt toch alleen dat ze langer dood gaan liggen bloeden?

    Maar gefeliciteerd en succes met de rest van de game (als deze al moeilijk was zal je in Cuba een hoop frusterende gevechten krijge

    btw had helemaal niet door dat het me 1800ste post was. krijg ik nu een cadeautje?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Geen cadeautje, maar een beetje respect wel. Is Cuba zo erg dan? Leg eens uit, want ik meende dat daar ook nog twee families zaten?

    Btw vond ik toen ik Almeida voor de laatste en beslissende keer aanviel helemaal niet frustrerend, eerder schijtemakkelijk. Echt, mijn mannetjes schoten 9/10 gewoon raak. Sterker nog: Ik had mij een keer omgedraaid om zelf iemand om te leggen, toen ik weer terugkeek hadden mijn mannetjes alle handlangers van Almeida uitgeschakeld en was de man zelf alleen nog voor mij over.

    Ik kan me dus niet echt voorstellen, omdat bepaalde familie van mij gewoon goed schiet, zie vorige post, dat Cuba dan zo'n probleem word.

    Je mag het me best uitleggen als je denkt dat ik me zou gaan kunnen opfokken. ;):)
     
  13. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Cub awas ook geen grroot probleem voor mij maar is welk moeilijker dan dit. Aangezien jij moeite had de eerste keren...
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat zien we dan wel weer. Eerst Florida afronden en als ik hulp nodig heb halen we denk ik deel II van deze topic wel. ;):)

    P.s. Wat zou er dan moeilijker aan kunnen zijn op Cuba?
     
  15. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    DAtt zie je wel!
     
  16. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Het gaat mij om de fun die een game kan geven, en dat doet deze game zeker.
    Ik heb Killzone 1 ook nog met heel veel plezier uitgespeeld vlak voordat deel 2 uitkwam, en ja het is even wennen die graphics maar so what?
    En ik heb liever een korte game die gewoon goed en leuk is dan een game die met allerhande tussenoplossingen komt om de levensduur te verlengen. Ik noem dan maar even 20x dezelfde sub missies moeten doen of 200 duiven moeten afschieten. :)
    En wat iets waard is is geheel persoonlijk natuurlijk. Ik vind deze game de volle 60 euro wel waard.
     
  17. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    A come on zeg het nou gewoon. Ze hebben zeker kogelvrije vesten, allemaal level 3 wapens en zijn onsterfelijk ofzo? Dude, zeg het nou gewoon. :'-(:'-(
     
  18. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    hahahah gewoon je moet op een bepaald moment wel op wat kleinere gebieden dan waar je daarnet was hetzelfde aantal ventjes afmaken en de politie/leger irriteert je op dat moment ook nog zeer erg!

    O ja en ze zijn inderdaad onsterfelijk!
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Onsterfelijk? Ik heb dus denk ik gelijk als ik zeg dat ze vesten hebben, tig bewaking en weet ik wat voor zware en goede wapens?

    Wat jammer nu dat ik niet een knoppencombinatie kan vinden die mij bijna onsterfelijk maakt. :'-(:'-(
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee joh, zijn alleen met wat meer en sommige hebben meer health. Hebben geen vesten want die winkels zouden ze dan van jouw moeten veroveren.

    Tis echt piece of cake game!
     

Deel Deze Pagina