1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. eagle50

    eagle50 FIFAPRO

    Berichten:
    88
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanx man ik heb het gevonden hij zat inderdaad in dat ene huis in het begin. Er was daar namelijk een deur die ik niet zag.
     
  2. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Wat is New York klein trouwens. Of unlock ik later nog een stuk van NY ? Ik kan nu die eerste compound aanvallen :cool:
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ga maar door, Florida is het grootste en Cuba het moeilijkst voor zover mogelijk. ;):9
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Kan je nog door nadat je het verhaal hebt uitgespeeld ?

    Game is schijt verslavend. Had Zaterdag en Zondag niks te doen, dus maar een hoop gespeeld. Teller staat al op 10 uur en ben nu voor de 2e keer in NY. Vind hem echt awesome. Misschien wat te simpel qua moeilijkheidsgraad en grafisch niet echt prachtig maar voor de rest echt stoer. Gewoon dikke shit zoals Godfather 1.
     
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja, je kan opzich nog wel een vorm van Carmageddon spelen, maar niet meer dan dat. Alle achievements moet je voor die tijd hebben gehaald, op de kluizen, gunsten en wapenachievements na. Excecutions moeten voor het einde worden gedaan, dat is voordat je de laatste compound aanvalt. Die laatste is gewoon te makkelijk voor woorden. ;):cool:
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Excecutions heb ik al. Kluizen, gunsten en wapenachievements moet ik nog wel. Begin daar wel mee.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zou ik doen, dan ben je daarna heel snel klaar. ;):)
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Moet nu die capo van Almeida vermoorden, naam is Jaime Fesser. Moet hem alleen tegen een grafsteen neerslaan. Maar tegen die kleine grafstenen kan je hem niet slaan, of moet ik het proberen bij die grote brede ? Heb hem al.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Knap, die heb ik overgeslagen. Je hoeft ze opzich niet allemaal te doen, want na een compound zijn ze toch allemaal dood. Het is alleen dat, als je de compound aanvalt, je jezelf wat werk kunt besparen. ;):D
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Ik doe ze allemaal gewoon, is tof :cool:
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik weet niet hoe handig je met camera's bent, maar een compilatie zou leuk zijn hier op XBW. In de trent van: Fiasco's way to perfect excecutions ofzo. ;):9 Je hebt echt miljoenen filmpjes van het meest onzinnige soms op YouTube, maar dit zou best kunnen denk ik.
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Nah, geef je game maar aan Dulle. Hij zorgt er wel voor :) :+
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Lol, noem ik die naam eens een keer niet, doet een ander het wel. ;):lol:
     
  14. Suzukifreak

    Suzukifreak Active Member

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijken of ik deze ook weet te bemachtigen. Heb erg genoten van deel 1. :)
     
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.591
    Ik vrees toch dat dit deel niet zo roemruchtig en geniaal wordt als deel 1 (RtCW). Ik lees eerst wel wat MP reviews. Sinds CoD4 heb ik eigenlijk geen een keer meer MP aangeraakt, en ik mis dat toch wel :p.

    Kut, ik dacht dat ik in het Wolfenstein topic zat :/
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2009
  16. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ben weer bezig met de game en ik moet nu iemand choken met de garrote wire,maar hoe moet dit ingodsnaam? Ik pak hem beet met de wire met LT en RT...en dan gebeurd er niks. Hij houd het ventje alleen maar bij de keel beet met de wire...wat ik ook doe, hij laat hem niet stikken met de wire. HOE?

    left en rechter analog betekent neck snap. Ik heb alle knoppen geprobeerd, ik vit dat niet hoor :confused:
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Hetzelfde als met de hand bij de strot grijpen, maar dan gewoon niet loslaten. Dit heeft voor mij altijd gewerkt. Als dit het niet is kan het een bug zijn, want ik heb ook genoeg vastlopers gehad. ;)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556

    Nou wtf....ik druk dus op LT en RT om iemand beet te pakken met het draaid. En dan druk en houd linker en rechter analog in en hij breekt gewoon zijn nek......
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Om welke persoon gaat het die je moet omleggen?
    Bill Ciompi volgens mij hé? Er moest een manier zijn om iemand te vermoorden via de wire maar weet niet meer hoe. :+
     
    Laatst bewerkt: 2 sep 2009

Deel Deze Pagina