Ik snap het niet, EA geeft dus eigenlijk gewoon toe dat ze deze game puur en alleen maken voor de cash? Dat ze zo iets doen, is niet echt een shocker, maar dat is het toegeven
Vond deel 1 wel leuk, geen toptitel maar zeker leuk om te spelen. (Neemt natuurlijk niet weg dat Mafia gewoon veel beter was) En ga deze denk ik uit de budgetbak vissen.
Wat goed is, want het enige wat er goed uit zag was het vuur in godfather 1.. de rest was gewoon lelijk. Ik vindt het er leuk uitzien, vooral miami ziet er weer zo mooi en kleurvol uit.
Niet heel gek, is namelijk ook Al Pacino http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=195345 Dit las ik in Xboxworld 360 magazine in Ierland, maar staat dus ook op internet. Ziet er veelbelovend uit!
leuk dat er nog een maffia game aan komt, dat stijltje is op zich ook wel grappig maar ik denk dat ik zelf liever voor maffia 2 ga dan voor deze game. misschien dat ik deze game ooit nog eens ergens voor een koopje mee zou nemen maar niet voor de volle 60 euro.
over 3 uur komt er gameplay uit op Gametrailers, en van wat ik er al van heb gezien in de preview ziet het er erg goed uit
Trailer. [gt]38399[/gt] En wat gameplay beelden. http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=30&ch=1&sd=1
Krijg nog niet echt The Godfather gevoel als ik naar de trailer kijk, ziet er allemaal wat te kleurrijk uit. Helaas ook geen Al Pacino als Michael Corleone.
lijkt me eerlijk gezegt helemaal niks, het enige wat je nog het godfather gevoel geeft is het traditionele godfather muziekje. Voor de rest vind ik het allemaal een beetje gta achtig, en heeft het zoals Fiasco ook al aangeeft teveel kleur en is het niet het grauwe van de godfather films.
Geen godfather sfeer inderdaad.. allemaal net wat te vrolijk, te kleurvol en te opswepend in de trailer... dat is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van wat de godfather voor staat... maar daarentegen hebben we new york nog niet eens gezien, dus het kan nog wel. Gameplay.. ziet er goed uit, maar het is overduidelijk dat ze precies dezelfde engine van de 1e godfather game gaan gebruiken.. ziet er wel wat oudbollig uit hier en daar (het vechten bijvoorbeeld). Maar ik heb erg genoten van de 1e godfather game.. kijk er wel naar uit deze titel.
Ik vind het er vet uitzien. En duh, Miami ziet er nou eenmaal zo kleurrijk uit.. De nieuwe managing opziet spreken me erg aan, en daarmee ook de optie om je hele 'empire' te beheren. Je bent deze keer als het goed is écht de don, en dat alleen al maakt dat ik dit spel ga kopen.
't ziet er uit als Saints Row, en die in dat restaurant ziet eruit als een PSP screenshot ... Nah, doe mij maar Mafia 2