Het is gewoon een vermakelijke game voor een uur of 15. Niet top, niet slecht. Net zoals The Godfather 1, daar heb ik me ook erg mee vermaakt. Game is heel simpel, maar tegelijkertijd verslavend. Binnen een paar dagen had ik al 15 uur gespeeld, was er toen wel klaar mee. Maar in die 15 uur heb ik me goed vermaakt.
hoe doe je in dit spel opslaan eigelijk want vind nergens fatsoenlijk iets om op te slaan? edit: al gevonden beetje blond bezig geweest.
Prima spel voor een paar tientjes als ik zo de laatste posts leest. Eerdaags maar ergens op de kop tikken.
Game is inderdaad een stuk makkelijker dan deel I. Deel I moest je nog erg veel moeite doen om de compounds over te nemen. Hier is dat niet het geval. Godfather II is zeker leuk, maar deel I was leuker en uitdagender.
Deel 1 was toffer inderdaad, puur omdat ik TGF1 ook het beste vind qua film en NY veel toffer was dan in deel 2. Maar met beide veel plezier gehad, het zijn geen topgames maar ze zijn wel vermakelijk. Ik zou het dan ook nog best leuk vinden als er ooit nog eens een deel 3 komt.
Same here, maar dan hoop ik dat ze het bij een grote stad laten en niet drie van die kut eilandjes waar je niks mee kan.
Zo even genoeg fallout gespeeld en probeer deze maar eens. Ik merk wel dat mijn pop echt vrijwel onverwoestbaar is. Ben al wel twee keer in het ziekenhuis beland. En 1 keer in de gevangenis. Maar met je eigen karakter maak je vrijwel iedereen dood en kan je zo'n bedrijf vrijwel in je eentje over nemen. Maar ik kan volgens mij geen dingen opblazen. Maar dan is het wel weer handig dat je je helpertjes op kan roepen en weer weg kan sturen naar believen. Ik ben nu in Florida, merk dat de mappen wel erg klein zijn. Wel een vraagje, is het nou de bedoeling dat je elke capo en helper van de tegenstanders eerst omzeep helpt voor je de compound bestormd(in de zin van achievement)?
Ik ben nu bezig met deeltje 1, erg tof! Maar ik hoor al dat deel 2 er helemaal niet op lijkt. Nouja, ik heb ze allebei van de Xbazar, als ik deel 1 uit heb ga ik netjes aan 2 beginnen.
Mee eens, ik stiefelde in een paar uurtjes door de game heen. Ik vond deel 1 minder variatie hebben en toch leuker omdat het meer uitdaging had. Bij het overnemen van een compound moest je flink meer je best doen.
God soms wel echt een spel met lastige dingen, zoals het vastzitten achter een deur. Ging net open toen ik eraan kwam, kwam er niet meer achter vandaan. En nu met de managa's, dan zijn er echt veel verdedigers. Raak je haast door je kogels heen. En ik krijg maar niet de info van een van de soldiers van de granada's. Voor de compleetheid wil ik die ook vermoorden. Maar ik krijg maar niet info over hem, ik heb echt meer dan opdrachten gedaan waarna ze zeiden dat ik cash kreeg omdat de info niet kon komen. Echt te vaag en irritant. Iemand anders dit ook gehad?
Toch is het spel verslavend genoeg om door te blijven spelen. Want ik wil nu eenmaal alles hebben Grappig!!
Dat had ik ook absoluut , als ik wou stoppen met spelen vanwege de tijd en er werd net een pand overgenomen door de vijand dan moest ik dat toch nog ff gaan oplossen. Het is gewoon een top spel , alleen jammer dat in 11 a 12 uur klaar was.