1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat is beter dan 11, 12 uur aan rijden in GTA besteden. :+
     
  2. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Taxi pakken he. :9
    En als je de story onder de 30 uur uitspeelt voor die ene achievement, dan ben je heus geen 1/3 bezig met autorijden.
     
  3. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo snel is GTA mij ook niet gelukt. Zit nog ergens in het midden en heb daar al veel uren in gefrot.

    En deze lukt mij ook echt niet in 12 uur. Volgens mij ben ik er al 14 uur mee bezig. Nu heb ik de opdracht om Fidel neer te schieten. Dus ben er nog lang niet.
     
  4. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Net deel 1 uitgespeeld, nu meteen aan deel 2 begonnen. Maar ik vind deze tot nu toe ook stukken minder.

    Ook echt iets heel doms gedaan. :9 Ik zat ff te kijken welke dlc er allemaal was, dus ik klik zo op dat wapenpack, ff kijken wat dat is. En dat leek me meteen al niks, dus ik wou m wegklikken, druk ik op enter. :+ Dus nu heb ik allemaal wapens...Was iets van 320 punten. :+ Naja.

    Ik heb overigens ook geen idee waar je die wapens kan krijgen, ik heb ze wel gedownload, maar moet ik ze nu ergens nog ingame kopen? Of moet ik ergens bij het Don-scherm iets selecteren?
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  5. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik geloof dat laatste wat je zegt. Heb destijds ook alle wapens gekocht en ik had ze in een hand om draai in mijn iventaris. Check anders ff google en wellicht krijg je daar een beter antwoord. Ik weet het namelijk niet meer uit mijn hoofd, meer dan een jaar geleden voor het laatst gespeeld. ;)
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Dit staat er bij het pakketje: Deze vijf vuurwapens zijn net wat een Don nodig heeft om de familie oppermachtig te maken! Ieder wapen kan door jou en je familie gebruikt worden, ook in multiplayermatches. Deze collectie bestaat uit de Modern Dillinger, de .700 Magnum Impact, de Herzstopper, de MG-S1 Sniper Wolfe en de Street Sweeper. Beschikbaar nadat New York vrijgespeeld is.

    Al NY vrijgespeeld?
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Kut ja, dat was ik helemaal vergeten. Alleen in Godfather I ging dat anders.

    Mijn fout BassieJ. :):
     
  8. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook een probleem. Ik heb op cuba de battaglia cement fabriekop het vliegveld overgnomen. Mijn dudes hebben de kluis voor mij geopend. Alleen toen ik me omdraaide was het geld weg en nu lijkt het alsof ik het NIET gedaan heb in mijn stats. Die kluis samen met de almeida kluis is de laatste die ik nog moet. Nu heb ik 0 bewakers erop gezet zodat hij hopelijk wordt overgenomen en er dan weer geld in komt misschien. Want ik ben al een keer terug geweest en toen was hij nog steeds leeg.
    Moet nog 1 kill, iemand door een tafel heen slaan...
    En die gast op het kerkhof moet je tegen een casket aan meppen. Waar de hel is zo'n ding??
     
  9. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ja al lang, ik ben nu ergens in florida geloof ik. Maar ik moet nog ff goed kijken waar je die wapens dan kan selecteren. Ja echt stom dat ik die gekocht heb! Het spel schijnt al zo makkelijk te zijn, dus een beetje overbodig...

    Nog een vraagje: Ik heb NYC dus uit, en alle zaakjes daar overgenomen. Maar nu zit ik dus in Florida, en is het dan slim om al mijn guards daar weg te halen bij al die zaakjes? Dat ik dan meer geld krijg? Of is dat niet zo?

    En waarom zou je al die onderbazen dood willen hebben? Is het slim om al die gunsten te doen zodat je al die gasten in die stamboom kan vinden? Of moet ik die gewoon laten zitten? Ik heb namelijk geen idee waar ik goed aan doe.
     
    Laatst bewerkt: 24 aug 2010
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Voor een achievement is het belangrijk, voor de rest niet zoveel dacht ik.
     
  11. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij met die casket helpen?
    ZIe 2 posts hierboven...
     
  12. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Had daar ook moeite mee toen:
    When you find him, he will be at a funeral with some people sat down on chairs. Once you wipe out the guards, you need to grab him and drag him over to the grey stone box that the two sets of chairs are facing. It should have some pictures/flowers on it. This is the casket. Have it on your left, and the hint to move the left analogue stick left should pop up, in order to bash his head against the casket. Continue until he is dead. You can also weaken him with another weapon first, as it does take a while to do.
     
  13. haenkie

    haenkie Active Member

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    0
    BEdankt!!!
    Heb echt rondjes zitten draaien om dat dingen maar probeerde hem met zijn rug erop te duwen.
    Werd pas echt interessant nadat we zo'n 4 minuten om dat ding hadden heen gedanst en er mensen op die stoeltjes gingen zitten. Voelde me een beetje uitgelachen :D. Heb hem maar laten leven en ben weggegaan (anders moet je zo lang weer wachten)
     

Deel Deze Pagina