geinig, ben zeer benieuwd. ik heb me redelijk vermaakt met de eerste Godfather, maar de eerst volgende mafia game wordt bij mij mafia 2.
Ik denk ook dat Mafia 2 wat beter gaat worden, maar we wachten af. Wat niet (goed) is kan altijd nog komen.
Wat beter gaat worden? Ik denk stukken en stukken beter. Mafia 1 vond ik al 10 keer beter dan Godfather 1. Godfather komt bij lange na niet in de buurt van mafia
Vind je echt? Explosies zijn wel mooi, maar verder vind ik het er niet bepaald mooi uitzien. Vrij matig eigenlijk. Marja, het is dan ook multiplayer.
Niet super ofzo Maar The Godfather I zag er ook niet uit, en heb me daar toch flink mee vermaakt Wel ben ik blij dat ik in de laatste screen een lvl 1 shotgun zie staan, wat dus waarschijnlijk betekent dat je je wapens weer kan upgraden
27 Feb. Ik vind het niet super uitzien, maar de MP kan leuk zijn maar die wordt toch maar 2 weken gespeeld zoals Dulle al zei bij Bionic Commando "er staat geen Gears of COD op de voorkant".
You said it! Wel jammer dat die pas in herfst 2009 uitkomt, maar je moet er wat voor over hebben. De screens hierboven vind ik ook niet imponerend. De standaard ligt ondertussen al veel hoger.
En toch is het grafisch gewoon niet goed genoeg. Maar hij komt wel op mijn verlanglijstje en als de prijs laag genoeg is, wie weet.
Ze zijn niet echt vooruit gegaan qua graphics in vergelijk met The Godfather I. Jammer. Game had best wel veel potentie. Ik wacht liever op Mafia II. Tenzij deze game super goed is natuurlijk... Maar dat betwijfel ik sterk.