1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Stel je voor... dan is deze game net zo slecht als IV...

No way! :)

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hetzelfde deden ze met Harry Potter en nu dit weer. Krijg je nu geen hartverzakking DulleNL? Man, ik wel. Dit is gewoon te schandalig voor woorden, de consument nog een paar maanden aan het lijntje houden. Hufters!!!

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vind het juist totaal niet op GTA IV lijken.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Nee, ik keek toch niet naar deze game uit. :p
    En met HP was het een totaal andere situatie; de film was vertraagd, waardoor de game moest volgen. Kon EA niks aan doen.

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ja, maar beide waren wel af en ze deden het ook alleen maar om die kutstaking van eind 2007, begin 2008. ;):mad:

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Explain please...

Want elke keer als ik die 3 letters voorbij zie komen denk ik:
    "Wolkje met GTA 2",
    vet,
    "Wolkje met GTA 3",
    vet,
    "Wolkje met San Andreas en Vice City",
    dubbel vet coolie joolie mega ballo flavio,
    "GTA IV",
    BLEEGH, SPUUG, ROGGEL, AFF.

De tekenen zijn toch wel vrij gelijk, wat ik uit de trailers op maak. Graphics, 3rd person, lelijke cutscene's, paar van die doelloze volgelingen als hulpjes.

De eerste 10 uur geweldig, totdat je erachter komt dat je niets kan en steeds hetzelfde doet.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Het is dus duidelijk dat jij de game niet koopt. GTA IV vond ik daarentegen qua spelbeleving kutter dan de eerste Godfather. Ergens is al het succes van GTA IV vooral te danken aan onzer heiligst verklaarde anti gameadvocaat en sidekick Phil MCGRRR. ;):9

8. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    GF2 kan je gewoon niet eens vergelijken met GTA, zijn gewoon totaal anders. Kan zijn dat het aan jou ligt want zo te zien kraak je GTA IV helemaal af en doe je dat standaard bij andere games in dat genre ook.

Dat jij GTA niks aan vond kan, maar de game is gewoon top. Daar valt weinig over te discussiëren.

9. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Je mag de releasedate met pijn in me hart wel aanpassen.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Helemaal mee eens!

Dit is volkomen belachelijk, ook als ik niet super erg op die game aan het wachten zou zijn, zou ik het nog schandalig vinden.

Kut EA :mad:

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou erg van dit genre , maar ik ga deze niet halen , ik vind het er teveel uitzien als een last-gen game , en dan niet alleen de graphics maar ook de gameplay . het ziet en oogt allemaal wat gedateerd.

12. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik kraak GTA af omdat ik hoop dat de game daar niet op lijkt. Saints Row vond ik bijvoorbeeld wel leuk, een game waar GTA veel mee werk vergelijken. San Andreas was mijn lust en mijn leven, net als de voorgaande GTA's.

GTA IV vond ik inderdaad een afknapper en als dat de richting is waar games heen gaan, dan koop ik ze liever niet. Vandaar dat ik zei "Explain please", dat ik het gevoel krijg dat GF2 een beetje op GTA lijkt, ik ben namelijk vast niet de eerste die het opmerkt.

13. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ah oké, geen probleem hoor. ;) Je weet zelf ook wel dat IV een stuk meer realisme bracht dan de voorgaande delen maar Godfather 2 lijkt me niet de kant op te gaan naar IV. Maar ook niet de kant op naar Saints Row laten we zeggen. Denk eerder daar tussen in. Ik weet het eerlijk gezegd ook nog niet, Godfather 1 vond ik erg tof maar hier heb ik echt geen interesse in. Maar denk dat het voornamelijk komt omdat ik de film Godfather 1 de beste vond van de 3.

Het is ook gewoon simpel lijkt mij, het gaat ook niet echt puur om het free roamen. Godfather stond bekend om die winkeltjes over te nemen, niet om een stuk te rijden en avonturen te beleven.

EA moet gewoon een demo uitbrengen.

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Geen demo, gewoon die game uitbrengen!

Sorry dat ik er weer over begin, maar ik kan het gewoon niet bevatten. Dit is gewoon zo'n naaistreek :mad:

15. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Neem een reni of een paracetamol de komende tijd, want ik kan hem ook wel gebruiken. ;)=(

16. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Dat is inderdaad balen, als je de game zo graag wilt.

Ikzelf kan eigenlijk niet echt een game bedenken die uitgesteld is dat ik er echt van baalde. Misschien nu de Arcade Stick van MadCatz of de extra afleveringen van Prison Break/24 :p.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    9 April

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Nieuwe trailer
    [gt]45442[/gt]

20. KhaosFoShow

KhaosFoShow Ad Fundum!

Leuk Bevonden:
    0
    Hah heerlijk nu kan ik met mijn nieuwe trots hem ook op de pc halen, weet niet waar hij echt voor ontworpen is en of er een groot verschil in de pc en xbox versie tussenzit. zoals bij gta het geval was.

Deel Deze Pagina