1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Godfather II

Discussie in 'Algemeen' gestart door Flavourlicious, 18 jun 2008.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Het is ook niet normaal dat je met dit soort graphics komt, daar heb je gelijk in. Aan de andere kant lijkt mij The Don's View wel weer erg vet en hoop ik mij in de toekomst niet te gaan storen aan de A.I. De A.I. van je tegenstanders mag wel een beetje crappy zijn, maar de A.I. van je medestanders niet en dat is nu net het probleem. Kijk, als het zo erg is als met die granaten shit wat we bijvoorbeeld in de COD games vaak zien, dan haak ik af. Juist om die reden wacht ik deze keer echt reviews af, behalve die van Edge. ;):)
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Mwaha, ik niet :)

    Ik storm gewoon die week (ergens rond 8 april) de winkels in :D
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik misschien ook wel, maar reviews zijn er meestal toch wel voor de release. Jij kunt je dus ook nog bedenken als je ze leest. ;):)
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ze willen doen met deze titel is geld terug verdienen van the godfather 1.. toen EA dit bekend maakte ging er bij mij al een belletje rinkelen.
    En toen kwamen de eerste beelden, tjonge jonge.. net zoals je zegt, grafisch niet geweldig en die animaties zijn slecht, vooral de animaties kwamen me meteen bekend voor, want ze gebruiken gewoon doodleuk weer de "the godfather 1" engine die origineel voor de xbox/PS2 was ontwikkeld en dat is te zien.

    Ik wil het best een kans geven hoor, het idee is wel weer tof en die don view is ook interesant, bovendien heb ik genoten van the godfather 1, maar dat was wel weer 1 generatie consoles geleden, en over een hele verbetering kunnen we denk ik niet spreken als ze deze engine weer gebruiken.
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    The Godfather 1 vond ik stiekem echt tof. 2x 100 % uitgespeeld. Het was meer van het zelfde, maar het was te bruut. Dit is totaal niet boeiend. 8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik denk dat het ook een kwestie van afwachten is, maar ik vermoed ook het zoveelste flaterproject van EA.
     
  7. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft iemand de game al?
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem al even gespeeld op de pc , en moet zeggen ...ja wat moet ik er nou van zeggen , als je 1 leuk vind dan ga je deze ook leuk vinden .

    Maar t kan never nooit mee met de current-gen games van nu.

    Ik vind t een schande dat ze zo'n game maken met de Godfather licentie
     
  9. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Klinkt slecht, GF1 vond ik toen ook al een slecht spel. Hoe bevalt het om een Don te zijn? Dat zou de grote vernieuwing van GF2 moeten zijn ten opzichte van GF1.
     
  10. xbox360fan

    xbox360fan Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem al kunnen proberen. Het concept is wel aardig maar uiteindelijk beetje van hetzelfde steeds.(steeds winkels enco overnemen)

    Er zijn drie kleine steden, die grapisch wel redelijk zijn.
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Besturing, A.I., framerate & bugs??? ;):eek:
     
  12. dmxniek

    dmxniek Active Member

    Berichten:
    75
    Leuk Bevonden:
    0
    besturing van de autos vind ik goed! veel beter dan gf1.. vind alleen dat de hoofdpersoon als een flikker loopt.. framerate vind ik slecht. eerst zijn de auto's en gebouwen heel blur van afstand en later zie je de details pas..
     
  13. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ik vond deel 1 een ontzettend coole game, terwijl die ook geen superhoge cijfers kreeg.. dusmiss ga ik deze game wel halen
    iemand em ergens een beetje gespot voor een leuke prijs/aanbieding/met wat extras erbij?
     
  14. Psychobilly

    Psychobilly Active Member

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    nou kheb de game ook gespeeld, ik vond hem waardeloos je kan geen cutscenes overslaan ! en geloof mij die cutscenes zijn zo slecht die wil je overslaan. game lijkt TE veel op het eerste deel
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    De 1 was niet super heb het hier liggen maar nooit uitgespeeld,dus laat ik de 2 maar liggen.
     
  16. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Iemand die een impressie kan geven?

    Ik twijfel nogal :+
     
  17. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Na half uurtje spelen snel weggedaan. Vond de besturing (zowel op de voet als in de auto) erg houterig en de verhaallijn wijkt nogal erg af van de film (voor zover ik had gespeeld) afgezien van de bekende personages.

    Enige leuke is de geweldadigheid van het spel, kon nog wel even lachen om de laatste paar minuten waarin ik rond op straat liep en mensen 'gangster' stijl kon in elkaar meppen en afmaken. Erg bloederig en over-de-top.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Apart al die reacties hoor,want ik ga de game halen deze week. Wat ik gespeeld heb vond ik erg goed, en zeer vermakelijk. De cutscenes vind ik juist van een zeer hoog niveau, wat ze ook in een bepaalde video review zeggen.

    Nee deze game heeft mij flink verrast.

    http://www.youtube.com/watch?v=wqr2tx_N2SE

    De videoreview

    En launch trailer

    http://gamersyde.com/stream_10488_en.html

    Zie die gezichtsuitdrukkingen, zeer netjes hoor. Absoluut GEEN 2005 graphics ofzo, verre van.
    En je kunt cutscenes WEL skippen.
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2009
  19. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
  20. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Zie ik daar nou een 4 !? Ik twijfel tussen deze game en UFC 2009. Ff wachten op meerdere reviews.
     

Deel Deze Pagina