1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Goede draadloze controller?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door VeryPSB, 16 dec 2003.

  1. BounceMeister

    BounceMeister Active Member

    Berichten:
    1.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Verlengsnoer is 5 euro oid... kan je er bij het juiste model (2 kleine stekkertjes, bij FRS geloof ik) misschien nog 2 aan elkaar koppelen ook.
     
  2. McRed

    McRed PSPZone.nl

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    18
    Let ook even op GTA voor de liefhebber die niet langer kan wachten!
     
  3. VeryPSB

    VeryPSB Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
  4. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Let op. Niet offtopic gaan... Deze thread gaat over wireless controllers.
     
  5. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe is die ene van Piranha(ofzo)? die lijkt me ook wel handig, even duur als een normale heb ik vernomen :)
     
  6. M@cer

    M@cer PES Freak

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    3
    Bij www.play.com (daar is die weer) zijn er verlengkabels van 2 meter voor 5 pond (7,50 Euro)...
     
  7. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
  8. VeryPSB

    VeryPSB Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen ervaring, nee. Maar hij is wel oplaadbaar, dat heb ik nog niet bij andere modellen gezien.
     
  9. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Over een weekje ga ik deze bestellen! :D

    Heeft iemand al ervaring bij Lik-sang?
     
  10. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Hebben ze in engeland niet van die rare stekkers met 3 puntjes..?

    Edit: zoals deze?[​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 1 jan 2004
  11. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ow kut ja...:confused::mad:

    Ik heb es gelezen en een anders Topic Over Draadloze Controllers (kan em niet meer vinden) dat je een NL Adapter er bij kreeg...
     
  12. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    zou dat er dan niet bij staan?
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik kan hun email adres negens vinden :confused:
     
  14. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Loopt ome Pejannl door het centrum van Hoofddorp en uiteraard wordt de lokale gameshop even aangedaan... En wat zien zijn allerziende schone blauwe oogjens?

    De Cosmo wireless controller (Ja, die van Lik-op-stuk-Sang), te koop voor 49 euri, maar met engelse steker aan de voeding. Nou, dat geeft niet, want ik heb thuis een verloopje liggen omdat ik nogal eens in een vliegtuigding zit en internationeus reis. Dus niet getalmd en dat ding gekocht.

    Ik zal het kort houden: Morgen ga ik er nog een kopen. Ik heb vanmiddag een uurtje zitten PGR2-en met dat ding en haalde met gemak de ene award na de andere (wel allemaal Metal of Bronze, maar dat is nou eenmaal mijn spelniveau).

    Het ding speelt P.R.I.M.A. en zonder (tot nu toe) merkbare lag. Hij weegt met batterijen erin (drie mini penlites, die zijn inderdaad oplaadbaar) misschien een tikje zwaarder dan de standaard controller S, maar dat is echt niet noemenswaardig. Hij voelt precies het zelfde aan, de knoppen zitten op de zelfde plaats en reageren eveneens hetzelfde.

    Ik ben er blij mee, en morgen wordt de 2e gekocht zodat de kleine niet meer met kabels door de kamer hoeft te lopen. En dat probleempje met die Live headset lossen we binnenkort ook nog wel op. Wireless roelt!
     
  15. VeryPSB

    VeryPSB Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Pejannl schreef:

    ***
    "Een verlengsnoertje is veel handiger.

    Er zijn verlengsnoertjes te koop die je in de plaats van dat korte snoertje (aan het "breekpunt" van je kabel) kunt knopen; daarmee wordt je snoer ongeveer 1,5 meter langer en dat speelt prima."
    ***

    Toch grappig dat mensen in korte tijd een heel andere mening kunnen hebben. ;)
     
  16. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Waaruit concludeer je dat mijn mening veranderd is?

    Een verlengsnoertje is inderdaad veel handiger, en die mening is nog voor geen meter veranderd.

    Edoch, ik ben niet de enige bij mij thuis. Vrouwen vinden allerlei dingen leuk, behalve kabels. En kinderen vinden kabels weer wel leuk want dan kunnen ze er even lekker met hun voeten achter haken als jij net aan het spelen bent.

    Een controller met een draadje is handiger om de doodeenvoudige reden dat je dan geen problemen hebt met Xbox Live. Een wireless controller is (in mijn geval) handiger omdat ik dan geen last heb van huisgenoten (en zij niet van mij).

    Znappie? There's more to it than meets the eye...
     
  17. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Mooi heb ik gelukkig toch een goede keuze gemaakt :D

    Bedankt Pejannl _O_
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2004
  18. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    Kweenie.

    De Cosmo kost hier 49 euri. Ik heb voor de 2e Cosmo een stekerverloopje moeten kopen (ivm die rare engelse steker) en dat kost nog eens 5 euri.

    Bij de Dixons ligt de 4Gamers wireless controller en die kost daar 54 euri. Even duur dus. De 4gamers controller heeft rubber-achtige grips, zo lijkt het.

    De keuze is dan nog steeds open. Mijn voorkeur gaat naar de Microsoft kloon van Cosmo omdat ik de harde grips wel fijn vind maar ik kan me voorstellen dat een ander liever de rubberen grips van de 4Gamers controller prefereert.
    You're welcome.
     
  19. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Hij is bij Lik-Sang maar 32 € ..
     
  20. Pejannl

    Pejannl Lan Guru

    Berichten:
    2.535
    Leuk Bevonden:
    14
    USD 38 + USD 12 shipping, dat is totaal ca 50 dollar of (momenteel) ca 40 Euro. Plus grote kans dat de douane er invoerrechten en 19% BTW aan toevoegt. Er zitten batterijen in de doos, dus die komt nooit ofte nimmer ongezien uit de scanner, maar misschien dat de douanebeambte geen zin heeft om het formulier in te vullen... Ik gok dat je bij die 40 Euro nog eens 25% overheidssponsoring moet tellen. Dan ben je net zo duur uit als gewoon in Nederland.
     

Deel Deze Pagina