Goede Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Wayne Rooney, 6 mrt 2003.

1. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet dat de Xbox betere spellen gaat krijgen maar de Xbox is nu toch al lang uit en ten opzichte van de PS2 heeft de Xbox nog niet echt veel goede spellen.
    Ik moet de PS2 ook niet!

Op dit moment niet wat aan gaat komen, LEES wanker

2. Lorre

Lorre Brrrrrrrrmmm

Leuk Bevonden:
    0
    Noem mij 1 spel waarvoor je de ps2 zou moeten hebben.

De controls van gt3 vind ik niet leuk en gta3 gaat mij snel vervelen.
    Voor de rest is er geeneen spel waarvoor er geen volwaardig Xbox alternatief is.

3. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Devil May Cry

4. Edge

Edge Hardcore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    LoL nee man...hijz cool maar niet dat je de ps2 ervoor moet kopen... DMC 2 is ook al niet beter..

5. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Zucht driedubbel zucht.. Xbox is nu wat 1,5 jaar uit? Ga dus de release lijst van de PS2 toen ie anderhalf jaar uit was vergelijken met die van de xbox en niet de PS2 lijst van nu..
    Dan kan je een vergelijking maken. Niet zoals jij nu doet.!

En kunnen we eventueel posts neerzetten zonder iemand uit te schelden?

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Mey jong, best triest dat jullie helemaal over de rooie worden als jullie iets negatiefs over de Xbox horen.

GAMEFREAKS, get a life

7. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hoezo over de rooie. Vind het best als je zo'n vergelijk maakt maar doe het dan goed.. Je kan niet op een goede manier het aantal/goede games van any console vergelijken met die van een andere console als die al 2 jaar langer uit is..

8. FallenOne

FallenOne stoner!@!

Leuk Bevonden:
    0
    Met jou kan ik praten :)

9. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik zeg alleen:

ik had meer verwacht an de Xbox kwa games.
    Ik hoop dat er nog genoeg(GOEDE/VEEL!) spellen komen maar de meeste zijn toch allemaal onvoldoende games op DIT MOMENT.

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Daarom kijk naar een oude release lijst van de PS2.. of b.v. een snes toen anderhalf jaar oud was.. Het probleem wat jij noemt is niet xbox specifiek het is iets waar praktisch elke console mee te kampen heeft gehad.. Vaak hele mooie en goede release titels en daarna een tijd dat het best wat minder is..
    Meestal gaat een console pas "bloeien" kwa games in het 2e jaar..
    Zeker hebben we op dit moment onvoldoende (kwaliteits) games. Maar toch blijven er toppers tussen uit steken.. Een splinter cell b.v. Persoonlijk vind ik ook deathrow een zwaar onderschat spel..
    Of Panzer Dragoon.. Dat gaat toch ook geen misselijke titel worden.. Maar kijk wat ze nu uit de PS2 peuteren en vergelijk dat met eerdere releases.. Daar zit een aanmerkelijk verschil in.. Dat zal ook met de xbox gebeuren..

Deel Deze Pagina