Goede headset / oordopjes

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Just Another Gamer, 29 mei 2007.

1. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    Heey,

Heb al een tijdje een ipod nano, met sennheiser CX3OO oordopjes.
    Deze zijn ondertusse al versleten en zullen het niet lang meer volhouden.
    Opzich is het een heel goed ding, het geluid was/is echt heel goed.
    Het enige probleem waren de draden, daarom heb ik bij bol deze besteld:

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERS...art?BOL_OWNER_ID=9000000005026598&Section=SCE

( ik ben niet egt goed met links .. 8) )

Maar ok, deze heb ik dus besteld, het leek me ongeveer hetzelfde als mijn oude, alleen deze zou draadloos zijn. Dat is me dus erg tegengevallen omdat je toch allerlei vage draden bij je nek had, en je een of andere zender om je nek moest hangen, die op zich zelf al groter dan mijn ipod nano is, daarom heb ik hem dus snel terug gestuurd. :{

en toch heb je bij telefoon wel van die ''mooie'' draadloze headsets.
    ik vroeg me dus af, of dat dus alleen voor de telefoon kan. en niet bij mp3/4's.

zou iemand een goede headset weten?. het liefst draadloze oordopjes. of een headset. wat dan ook. ik wil het er niet alleen weer op gokken om er 1 te bestellen, en dan blijkt het dus tog tegen te vallen.

geld speelt geen grote rol, omdat deze ookal 115 zouden kosten,..

alvast bedankt,.....

2. Deus X Machina

Deus X Machina Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Ik heb zelf de Bose Ipod In-Ear headphones en ik ben er erg tevreden over. Helaas niet zonder draad, maar wel met subliem geluid. Het is net alsof je gewoon naar een hele goeie stereo aan het luisteren bent.

3. Just Another Gamer

Just Another Gamer ...

Leuk Bevonden:
    0
    bedankt ziet er goed uit !,

alleen zoek echt naar een draadloze, jammer dat voorderest niemand wat weet. :'-(

Deel Deze Pagina