Goeie actie van Bill, Crimson skies word dan sowiezo van mij, Amped2 en Grabbled by the goulies neem ik ook in overweging
liep al tijden met het idee rond om top spin en crimson skies te kopen. Door geldgebrek is het er echter nog nooit van gekomen. maar daar gaat nu verandering in komen.
is dat links 2004 echtg een goed spel?? er zitten idd lekkere games tussen voor een laag prijsje, misschien Amped2 en crimson skies halen
woow, dead or alive volleyball, die heeft een vriend van mij. Weet je hoe geil jonge! Bikini's kopen enzo. leuk voor met je vrienden hhaha
whaaa ik zit in amerika waarom hebben ze dat hier niet?!!! *had wel fable paar weekjes eerder * waarom zeggen sommige van julie trouwens "laat maar" als het om Classics gaat? het spel blijft tenslotte hetzelfde
heb je er ook ooit aan gedacht dat het alleen een actie in frankrijk is???? volgens ben jij hier de domme.
Hier snap ik helemaal niks van, niet omdat ik dom ben maar jij. Mr.Blond weet dat het van een Franse bron afkomstig is, maar die Franse bron verteld niet of de spellen zo goedkoop alleen in Frankrijk of dat de actie in heel Europa ingaat. Dat heeft dus helemaal niks te maken met Frankrijk dat in Europa ligt ofzo
hmmm zit niets anders op dan wachten tot 12 januari. Ik las dit net voor het eerst en moet zeggen dat ik Amped 2 en Voodoo Vince heeel graag voor die prijzen wel wil hebben. Ben ook maar een arme student
Jep voor €9 koop ik ook Links 2004 en mochtr die actie hier niet gelden koop ik wel TW 2004 voor €15 bij Intertoys
Ja hoop wel dat het hier is, wel leuk om een golf spel te hebben om op Live te spelen! Niet dat ik kan golfen, maar toch!