Ik heb vandaag wel Tenchu voor de xbox op de kop kunnen tikken voor 13 euro bij de bart smit in Rotterdam op de lijnbaan. En Counter-Strike voor 20 euro bij de mediamarkt. Weet niemand waar die pricewatcher tread is. Ik weet echt niet welke trefwoord ik moet gebruiken op die tread te vinden. Ah ik heb hem gevonden trefwoord was koopjes.
waar slaat dát dan weer op? ff ontopic ( ): ik heb zelf trouwens nog niets van die goedkopere spellen gemerkt...
nee ik ook niet, ben net nog in de stad geweest (rotterdam) het goedkoopste wat ik aan spellen vond was een vaag oud race spel voor de pc voor 1 euro.. JKI heb je mijn ouders al binnen??
Deze actie is dus niet in nederland... had je zelf ook wel kunnen bedenken anders hadden wij het wel gemeld
Best wel jammer dat het niet hier in nederland is omdat er veel mooie spellen voor nog mooiere prijzen tussen zitten
Ja, www.xboxworld.com op het x-bazar forum ook en da's een stuk makkelijker en fijner, vind ik persoonlijk. Het gaat bij de FRS wel om games die NIET ouder zijn als een half jaar, dacht ik. Als je hem zelf inleverd, krijg je €20 korting bij aankoop van iets of €15 kontant. Die zullen wel niet voor €15 de deur uitgaan, lijkt me dan. Dan zijn de prijzen dus toch hetzelfde of lager op xbw.