Goedkope wintersportvakanties?

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door MennoDePenno, 24 nov 2005.

1. MennoDePenno

MennoDePenno HardrocK PosteR

Leuk Bevonden:
    0
    Heey!
    Weet iemand misschien een reisorganisatie waar je makkelijk en goedkoop een weekendje of 3 dagen wintersport kunt boeken inclusief heen en terugreis?
    Ben namelijk van plan in januari met wat vrienden een paar dagen te gaan maar er is even geen vervoer beschikbaar.. |:-

2. Celius

Celius Guest

Nope, maar ik denk dat je het beste kunt googlen ! :9

3. nycity

nycity OPTIMUS

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga acht dagen naar Gerlos.. (of all places :)) 22 euro per nacht p.p. o.b.v. logies en ontbijt. Geboekt via via via maar is ook bij de normale reisorganisaties te boeken (D-reizen bijvoorbeeld). Busreis komt neer op ongeveer 120 euro retour, vertrek vanuit hoofddorp, aankomst in Gerlos.

Vin'k wel mooie prijsjes.. gaat zeker een mooie week worden volgend jaar februari.. _0/

4. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga voor 9 dagen (incl busries) naar Flaine (Frankrijk). Half pension, incl skipas:
    €470,- . Maar daar komt dan ook nog kleding, materiaal en les bij.
    www.sunweb.nl

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben met m'n familie naar feldberg gegaan, best goedkoop, redelijk sneeuwzeker. t ligt in duitsland op 1000 meter hoogte geloof ik. Het niet een heel groot gebied, maar groot genoeg om er 3 dagen te vertoeven :D

6. geforce

geforce Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor 450 euro met wat vrienden een weekje naar tirol(geregeld door de school waar de moeder van een van die vrienden werkt*)), en dat is inclusief reis, hotel, half pension(s'morgens en s'avonds eten), het is dan wel zonder les en materiaal, maar die heb ik toch niet nodig ik kan goed snowboarden:), en ik heb ook een eigen snowboard.:9

ps is in de carnavals vakantie

Laatst bewerkt: 25 nov 2005
  7. haantje

haantje Valentino Rossi!!#46

Leuk Bevonden:
    1
    Sunweb.nl is idd goed!! voorheen gogotours Ik kan je Le Petit Aguille in Les Deux Alpes aanbevelen!!

Deel Deze Pagina