Heey! Weet iemand misschien een reisorganisatie waar je makkelijk en goedkoop een weekendje of 3 dagen wintersport kunt boeken inclusief heen en terugreis? Ben namelijk van plan in januari met wat vrienden een paar dagen te gaan maar er is even geen vervoer beschikbaar..
Ik ga acht dagen naar Gerlos.. (of all places ) 22 euro per nacht p.p. o.b.v. logies en ontbijt. Geboekt via via via maar is ook bij de normale reisorganisaties te boeken (D-reizen bijvoorbeeld). Busreis komt neer op ongeveer 120 euro retour, vertrek vanuit hoofddorp, aankomst in Gerlos. Vin'k wel mooie prijsjes.. gaat zeker een mooie week worden volgend jaar februari.. _0/
Ik ga voor 9 dagen (incl busries) naar Flaine (Frankrijk). Half pension, incl skipas: €470,- . Maar daar komt dan ook nog kleding, materiaal en les bij. www.sunweb.nl
ik ben met m'n familie naar feldberg gegaan, best goedkoop, redelijk sneeuwzeker. t ligt in duitsland op 1000 meter hoogte geloof ik. Het niet een heel groot gebied, maar groot genoeg om er 3 dagen te vertoeven
ik ga voor 450 euro met wat vrienden een weekje naar tirol(geregeld door de school waar de moeder van een van die vrienden werkt*)), en dat is inclusief reis, hotel, half pension(s'morgens en s'avonds eten), het is dan wel zonder les en materiaal, maar die heb ik toch niet nodig ik kan goed snowboarden, en ik heb ook een eigen snowboard. ps is in de carnavals vakantie